-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі Покровського ліцею Покровської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області
Завершена
4 911 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 556.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 556.72 UAH
Номер:
dee304efd8ba421bb7b7710b361f0541
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 17:16 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
26.12.2024 № 195
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2024 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2024-10-17-014119-a 17.10.2024 Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, (далі - Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-17-016668-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (від 17.10.2024 №78), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 08.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2024 №84, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (далі – ТОВ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 11.11.2024, договір про закупівлю робіт від 21.11.2024 № 0062 (далі - Договір) та його оприлюднення, додаткову угоду до Договору від 31.12.2024 №1, пояснення та документи Замовника надані 13.01.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 09.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.01.2025 11:41 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2025 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
8873034e41994c5e8b6f707ad14b776b
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
09.01.2025 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
90da942d164545c1bb28e5d029e2197e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2025 15:46
Опис:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, а саме згідно робочого проекту на капітальний ремонт даху будівлі Покровського ліцею Покровської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області (реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:8148-8474-7247-8059), розробленого ТОВ «АРТЕКО» з урахуванням позитивного експертного звіту № 194/е/24 (реєстраційний номер – ЕХ01:9674-9831-4265-5641) від 03 липня 2024 року, виданого Дніпровською філією ДП «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ
2. Обрахування кількісних показників закупівлі
робіт визначені згідно робочого проекту на капітальний ремонт даху будівлі Покровського ліцею Покровської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області (реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:8148-8474-7247-8059), розробленого ТОВ «АРТЕКО», затвердженого наказом в.о. начальника Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради №40-о від 10.07.2024 р., враховуючи позитивний експертний звіт № 194/е/24 (реєстраційний номер – ЕХ01:9674-9831-4265-5641) від 03 липня 2024 року, виданого Дніпровською філією ДП «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
3. Замовник досліджував ринок аналогічних робіт шляхом використання загальнодоступної інформації щодо аналогічних робіт, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань).
4. Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради не є Замовником у розумінні п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 1.1. Положення про Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради, затвердженого рішенням Покровської сільської ради №14-1/VIII від 27.11.2020 року, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради є виконавчим органом Покровської сільської ради, утворюється радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»..
Таким чином, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Покровської сільської ради як орган місцевого самоврядування, є Замовником який здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно п.1 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Щодо строку виконання договору про закупівлю робіт, вважаємо повідомити, що відповідний договір на виконання будівельних робіт №0062 від 28.11.2024 було укладено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі Загальні умови), відповідно до п. 4 якого за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник зобов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію (у разі, коли цей обов'язок повністю або частково не покладено на підрядника), прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх.
Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність", інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Крім того, Загальними умовами щодо строків виконання робіт (будівництва об'єкта), а саме пунктами 17 – 20 встановлено наступне:
17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
18. Установлення сторонами у договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо).
Датою закінчення робіт (будівництва об'єкта) вважається дата їх прийняття замовником. Виконання робіт (будівництво об'єкта) може бути закінчено достроково тільки за згодою замовника.
19. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду в разі:
виникнення обставин непереборної сили;
невиконання або неналежного виконання замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації, ресурсів тощо);
внесення змін до проектної документації;
дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від підрядника обставинами;
виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта).
20. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт (будівництва об'єкта), їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у договір підряду.
Всі вищезазначені положення були враховані у договорі про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (на виконання будівельних робіт №0062 від 21.11.2024).
При цьому, враховуючи умови цього договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням отримання дозволу на виконання будівельних робіт тільки 11.12.2024 року та місцезнаходженням об'єкта будівництва за адресою вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області, яка знаходиться на території можливих бойових дій відповідно до Наказу Міністерства реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за №1668/39004, що унеможливило виконання зобов'язань в строк, встановлений договором, Замовник та Підрядник уклали додаткову угоду до договору, а саме сторони домовились продовжити строк дії Договору №0062 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 21 листопада 2024 року щодо об’єкту будівництва «Капітальний ремонт даху будівлі Покровського ліцею Покровської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області» за кодом (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), адреса (місце) розташування об’єкта: 53273, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Шкільна, 16а. до 31.03.2025 р., а також внести зміни в Додаток 2 до Договору Календарний графік виконання робіт «Капітальний ремонт даху будівлі Покровського ліцею Покровської сільської ради за адресою: вул. Шкільна, 16а в с. Покровське Нікопольського району, Дніпропетровської області» і викласти його в новій редакції, що підтверджується Додатковою угодою №1 від 31.12.2024 року до Договору №0062 від 21.11.2024 року