-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану)
Завершена
62 074 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 620 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 620 740.00 UAH
Номер:
2f6256b33e804656a9adaee24847a83f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 16:40 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-10-17-010129-a 17.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду Замовником тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів від 17.10.2024; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 388/24 від 25.09.2024; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ПМК-КИЇВ» та ТОВ «АРСЕНАЛ-БУД МОНТАЖ»; протокольне рішення № 470/24 від 08.11.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-КИЇВ»; протокольне рішення № 480/24 від 12.11.2024 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «Арсенал-Буд Монтаж»; договір підряду № 2502 від 20.11.2024 на суму 61 880 490,35 грн з ПДВ, додаткову угоду № 1 до договору підряду № 2502 від 20.11.2024; пояснення та документи надані Замовником 24.12.2024 та 31.12.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.01.2025 16:41 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2025 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
085580adcc634dedb0802f2b28e03cd4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та проведення його до належного технічного стану)» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-17-010129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e7911ed7506e4da7917dfd8cbace6883
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.12.2024 13:57
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 18.12.2024р. UA-M-2024-12-18-000076) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-010129-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає інформацію та документи.
Номер:
0152ba4b5a67454d97e442f8f244b0b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та проведення його до належного технічного стану)» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-17-010129-a) встановлено, що згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 470/24 від 08.11.2024 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-Київ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, обґрунтовуючи це тим, що «в договірній ціні учасника взяті показники прибутку та адмінвитрат для будівництва об’єктів за класом наслідків (відповідальності) СС1), але поточний ремонт не є видом будівництва та не передбачає встановлення класів наслідків, таким чином показники прибутку та адмінвитрат не відповідають виду робіт визначених предметом закупівлі».
Водночас, Замовником 24.12.2024 на запит Держаудитслужби надано документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, проєктно-кошторисну документацію, в якій визначено «За всіма наведеними розрахунками характеристик можливих наслідків відповідно до таблиці 1 ДСТУ-Н [ 11 ] для поточного ремонту по об’єкту: «Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1».
Зазначена проєктна документація за результатами експертної оцінки отримала позитивну оцінку.
Зважаючи на зазначене та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати пояснення щодо підстав відхилення пропозиції ТОВ «ПМК-Київ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
df62ed2dfb8b41deb8b1be1d40127388
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.12.2024 12:18
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 18.12.2024р. UA-M-2024-12-18-000076) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-010129-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» повідомляє наступне.