-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
618 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 092.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 092.13 UAH
Номер:
54883f79317c492b84b2ecefa6609651
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:21 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 №73-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.11.2024 №73-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-10-16-014538-a 16.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» встановлено порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 04.11.2024 № 51 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Отинійського ліцею Отинійської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою від 16.10.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Мельничук Марія Миколаївна», протокол уповноваженої особи від 28.10.2024 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2024, договір від 04.11.2024 № 51, пояснення Замовника від 14.11.2024 року.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 06.11.2024 Замовником надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на сьомий робочий день (14.11.2024), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в частині «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надати графік постачання основних продуктів харчування на 2024 рік (із реєстраційним номером постачальника та/або виробника продукції та назвою (видом) продуктів) погоджений із Держпродспоживслужбою та/або керівником закладу де будуть надаватися послуги.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано графік постачання продуктів харчування для їдальні Отинійського ліцею на 2024 рік, в якому відсутня інформація про реєстраційний номер постачальника та/або виробника продукції, що не відповідає вимозі, встановлені у частині «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» додатку 5 до тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також, у частині «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Додатку 2» додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності у нього кухаря(ів), не менше одного працівника, шляхом надання скан-копії з оригіналу документу про освіту, та\або права на роботу, та/або підвищення кваліфікації кухаря, де має бути вказано П.І.Б. працівника, який залучаються до надання послуг згідно предмету закупівлі.
ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» у довідці про наявність працівників № 3/25.10.2024 зазначено кухарем Козак Надію Миколаївну, тоді як у складі тендерної пропозиції ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано додаток до диплома кваліфікованого робітника на Николаїв Надію Миколаївну. Відповідно, документальне підтвердження наявності у ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» кухаря(ів) не містить П.І.Б. працівника, якого залучається до надання послуг згідно предмету закупівлі.
У частині «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 2» додатку 5 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору інформації учасник повинен надати оригінал позитивного листа – відгуку про якісне виконання договору від Замовника, який зазначений у довідці про виконання аналогічного договору та співпадає із копією поданого договору.
Учасником ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано лист-відгук від 21.10.2024 № 01-16/130, проте в ньому відсутня інформація про якісне виконання договору, який зазначений у довідці про виконання аналогічного договору №3/25.10.2024 та співпадає із копією поданого договору, а саме договору від 12.01.2024 № 1.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Поряд з цим, у пункті 1 розділу 3 ТД Замовником зазначено, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути невідповідності.
Період усунення порушень:
21.11.2024 14:02 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 14:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Беручи вимоги законодавства, результати викладені у висновку складеного за результатами моніторингу за № UA-2024-10-16-014538-a, враховуючи те, що іншим чином неможливо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладені у висновку уповноваженою особою прийнято рішення про ініціювання перед адміністрацією Замовника розірвання договору про закупівлю за № 51 від 04.11.2024 року укладеного за результатами закупівлі за № UA-2024-10-16-014538-a з підстав визначених положеннями Цивільного і Господарського кодексів України та умовами договору № 51 від 04.11.2024 року.
Окрім того, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, шляхом самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників.
Дата публікації звіту:
28.11.2024 16:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
04.12.2024 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
0eeeb8f499c64fbaacb997ff43cb4f06
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-014538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cde0d8af2203470fa483e7ce17a50147
Назва:
Надаємо пояснення на запит ДАСУ:
Дата опублікування:
14.11.2024 16:52
Опис:
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі, розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився виходячи із потреби у закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів на 2024 рік та відповідно до рішення ХХІІІ сесії VIII демократичного скликання Отинійської селищної ради від 08.09.2022р. №697-23/2022-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Отинійської територіальної громади» за віковими категоріями у закладі освіти.
Технічні та якісні характеристики визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі з урахуванням реальних потреб Замовника.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті. Посилання на сторінку: https://otyniaschool.e-schools.info/pages/prozorst-ta-nformatsjna-vdkritst-zakladu-osvti
Просимо врахувати те, що уповноважена особа відповідальна за закупівлю знаходилась у відпустці і з об’єктивних причин не мала змоги надати вчасно відповідь на запитання органу фінансового контролю.
Номер:
004dbbe0569b4df0808744867dfe3f48
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-014538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» те, що у складі її тендерної пропозиції надано графік постачання продуктів харчування для їдальні Отинійського ліцею на 2024 рік, в якому відсутня інформація про реєстраційний номер постачальника та/або виробника продукції, тоді як зазначена вимога визначена у частині «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» додатку 5 до тендерної документації?
2. У частині «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Додатку 2» додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності у нього кухаря(ів), не менше одного працівника, шляхом надання скан-копії з оригіналу документу про освіту, та\або права на роботу, та/або підвищення кваліфікації кухаря де має бути вказано П.І.Б. працівника, який залучаються до надання послуг згідно предмету закупівлі.
Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна», якщо у довідці про наявність працівників № 3/25.10.2024 зазначено кухарем Козак Надію Миколаївну, тоді як у складі тендерної пропозиції ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано додаток до диплома кваліфікованого робітника на Николаїв Надію Миколаївну?
3. У частині «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 2» додатку 5 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору інформації учасник повинен надати оригінал позитивного листа – відгуку про якісне виконання договору від Замовника, який зазначений у довідці про виконання аналогічного договору та співпадає із копією поданого договору.
Учасником ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано лист-відгук від 21.10.2024 № 01-16/130, проте в ньому відсутня інформація про якісне виконання договору, який зазначений у довідці про виконання аналогічного договору №3/25.10.2024 та співпадає із копією поданого договору, а саме договору від 12.01.2024 № 1.
Чи врахована Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» вищезазначена інформація?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9be3b37acc4f48028bb25e9017990600
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 17:48
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-014538-a:
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» враховано те, що у складі її тендерної пропозиції надано графік постачання продуктів харчування для їдальні Отинійського ліцею на 2024 рік без реєстраційного номеру постачальника та/або виробника продукції, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника надано документ «Список постачальників основних продуктів» у якому відображені ті самі постачальники/виробники із реєстраційного номерами , що і в «Графік постачання продуктів харчування для їдальні Отинійського ліцею». Отже замовником отримана вся інформація передбачена умовами тендерної документації.
2. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» враховано те, що довідці про наявність працівників № 3/25.10.2024 зазначено кухарем Козак Надію Миколаївну. Оскільки у складі тендерної пропозиції ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано додаток до диплома кваліфікованого робітника на Николаїв Надію Миколаївну виданого на дівоче прізвище Козак Надії Миколаївни. – Николаїв.
3. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» враховано те, що Учасником ФОП «Мельничук Марія Миколаївна» надано лист-відгук від 21.10.2024 № 01-16/130, і у ньому присутня інформація про якісне та своєчасне виконання надання послуг з гарячого харчування учнів та вчителів. Враховуючи те, що правовідносини між суб’єктами господарювання та бюджетними організаціями відбуваються виключно на підставі договорів, замовником враховано якісне та своєчасне виконання договору ФОП «Мельничук Марія Миколаївна».