-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Сірка технічна
Завершена
112 123 505.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560 617.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 560 617.53 UAH
Номер:
feb57655df9b4b40aef6483c13b17921
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 16:47 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-10-16-014074-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮПІТЕР ТРЕЙДІНГ», ТОВ «СИНЕРГІЯ ОІЛ ГРУП» та ТОВ фірма «Торгсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену 16.10.2024 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮПІТЕР ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «ЮПІТЕР ТРЕЙДІНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ ОІЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ ОІЛ ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Торгсервіс» (далі – ТОВ фірма «Торгсервіс»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 05.11.2024 № 08/96, від 31.10.2024 № 08/95, від 12.11.2024 № 08/99, від 19.11.2024 № 7733, від 22.11.2024 № 08/104, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2024, договір від 02.12.2024 № 53-129-01-24-03197 на суму 132 081 456,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника від 26.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
07.01.2025 16:59 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.01.2025 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
4812943907b8470893906ffd84c284ba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Сірка технічна» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-16-014074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2f4a4f146b214316b7552d8dcf0a4f18
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 23.12.2024 (процедура закупівлі UA-2024-10-16-014074-a)
Дата опублікування:
26.12.2024 15:55
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 18.12.2024 № 336 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» розпочато моніторинг закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Сірка технічна) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-16-014074-a] через електронну систему закупівель 23.12.2024 надійшов запит щодо отримання «інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі визначені в додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та у додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі «Сірка технічна».
За інформацією підрозділу-ініціатора закупівлі – філії «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом», для визначення очікуваної вартості закупівлі (далі – ОВЗ) перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ, зокрема, шляхом:
- направлення запитів про надання комерційних пропозицій постачальникам, з якими були раніше укладені договори постачання та/або отримані оферти;
- аналізу отриманої комерційної пропозиції від потенційного постачальника ТОВ фірма «Торгсервіс» від 24.09.2024 №24.09-13 з цінами та умовами постачання (копія комерційної пропозиції додається);
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах АТ «НАЕК «Енергоатом».
За результатами проведеного цінового аналізу та з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні укладеного договору з ТОВ «Галтехнопарк» від 29.08.2024 № 53-129-01-24-03114 (оголошення про проведення торгів в системі ProZorro № UA-2024-07-11-008489-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-11-008489-a).
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ фірма «Торгсервіс» від 24.09.2024 №24/09-13 – на 1 арк. в 1 прим.
2. ТСдоПЗ «Сірка технічна» (Додаток 4 до тендерної документації) – на 5 арк. в 1 прим.