За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) - 30213100-6 «Портативні комп’ютери»
Закупівля здійснюється з метою впровадження заходів із соціального захисту дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та дітей із багатодітних сімей шляхом надання їм матеріальної допомоги у вигляді комп’ютерного обладнання з метою технічного забезпечення їх потреби у пристроях під час дистанційного навчання, відповідно до Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 23.09.2024 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2023 № 605/5-23 «Про обласний бюджет на 2024 рік» за пропозиціями департаменту освіти і науки облдержадміністрації та реєстру від 26.09.2024 № 83 про зміни розпису асигнувань місцевих бюджетів на 2024 рік.
Завершена
2 060 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 600.00 UAH
Період моніторингу:03.12.2024 10:08 - 25.12.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 64-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.12.2024 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-16-014009-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Селидівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 жовтня 2024 року №82; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» (далі – ФОП «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРМАКС КОМПАНІ» (далі – ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ»); відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» від 28.10.2024 №86; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» від 30.10.2024 №87; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ» до 01 листопада 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ»» від 01.11.2024 № 90; повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024; договір про закупівлю від 09.08.2024 №34; додаткову угоду до договору від 14.11.2024 №1; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 грудня 2024 року.
Період усунення порушень:12.12.2024 10:16 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:12.12.2024 10:16
Запити/Пояснення
117380
Номер:d60b6511e10c4b7787a2833521a0262f
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:03.12.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.12.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40922492
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 95) 948-00-53 vatrala24@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) - 30213100-6 «Портативні комп’ютери»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-014009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
117493
Номер:28bbeeeffeac4df2a0e18d9174d33ebb
Назва:Інформація щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Дата опублікування:04.12.2024 11:36
Автор:Відділ освіти Селидівської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
02142916
Контактна особа:
Марта КУЛИК +380507039483 02142916_3113103624@mail.gov.ua http://osvita-selid.ucoz.ua/
Адреса:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Щодо першого питання:
Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 23.09.2024 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2023 № 605/5-23 «Про обласний бюджет на 2024 рік», за пропозиціями департаменту освіти і науки облдержадміністрації було затверджено обсяги додаткової дотації з обласного бюджету бюджетам територіальних громад на забезпечення комп'ютерною технікою (ноутбуками/ хромбуками) для дистанційного навчання учнів закладів загальної середньої освіти територіальних громад Донецької області з числа вразливих груп населення. Згідно реєстру від 26.09.2024 № 83 про зміни розпису асигнувань місцевих бюджетів на 2024 рік розмір призначеної дотації Селидівській міській територіальній громаді становив 2 540 000,00 грн.
Відповідно до листа Донецької обласної Державної адміністрації від 08.10.2024 № 06/16/2054/0/2-24 обсяги дотації було обраховано з урахуванням інформації щодо потреби у пристроях для учнів з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних сімей, які потребують забезпечення комп'ютерною технікою, наданої органами управління освітою територіальних громад станом на 10.09.2024, виходячи з орієнтовної вартості одного ноутбука/хромбука – 20 000,00 грн. (ЗАПИТ ДЕПАРТАМЕНТУ НА ПОТРЕБУ В НОУТБУКАХ ДІТЯМ ПІЛЬГОВИХ КАТЕГОРІЙ: лист від 11.09.2024 № 01-24/1139/0/160-24;
ВІДПОВІДЬ ВІДДІЛУ ОСВІТИ НА ЗАПИТ ДЕПАРТАМЕНТУ: лист від 12.09.2024 № 538/01-17)
Враховуючи рух учнів (переведення з одного закладу до іншого) та фактичну потребу станом на 09.10.2024 потреба Відділу освіти Селидівської міської ради склала - 103 одиниці комп’ютерної техніки, виходячи з цього загальна вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) - 30213100-6 «Портативні комп’ютери» становила 2 060 000,00 грн. з ПДВ. ( Лист відділу освіти Селидівської міської ради від 16.10.2024 №625/01-17 щодо погодження придбання ноутбуків для дистанційного навчання учнів закладів загальної середньої освіти з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних сімей на суму 2060000,00 грн.; Погодження ОДА Департамент освіти і науки від 29.10.2024 №01-24/1365/0/160-24).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної (професійно- технічної ) освіти» (відповідно до рекомендацій зазначених у листі Донецької обласної Державної адміністрації від 08.10.2024 № 06/16/2054/0/2-24) та вимог нормативних документів у сфері машин для обробки даних.
Щодо другого питання:
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту, де зазначено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі https://selydove-osvita.gov.ua/news/1729498255/