• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук) - 30213100-6 «Портативні комп’ютери»

Закупівля здійснюється з метою впровадження заходів із соціального захисту дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та дітей із багатодітних сімей шляхом надання їм матеріальної допомоги у вигляді комп’ютерного обладнання з метою технічного забезпечення їх потреби у пристроях під час дистанційного навчання, відповідно до Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 23.09.2024 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2023 № 605/5-23 «Про обласний бюджет на 2024 рік» за пропозиціями департаменту освіти і науки облдержадміністрації та реєстру від 26.09.2024 № 83 про зміни розпису асигнувань місцевих бюджетів на 2024 рік.

Завершена

2 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 600.00 UAH
Номер: 74af09ad6f874378a78b20f5ab0b1601
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.12.2024 10:08 - 25.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.12.2024 № 64-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.12.2024 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-10-16-014009-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Селидівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 жовтня 2024 року №82; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» (далі – ФОП «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ»); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРМАКС КОМПАНІ» (далі – ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ»); відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» від 28.10.2024 №86; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» від 30.10.2024 №87; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ» до 01 листопада 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ»» від 01.11.2024 № 90; повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024; договір про закупівлю від 09.08.2024 №34; додаткову угоду до договору від 14.11.2024 №1; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 грудня 2024 року.
Період усунення порушень: 12.12.2024 10:16 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2024 10:16

Запити/Пояснення