-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Номер:
62f814ba16ea4a2e9d87b868008897a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
31.12.2024 11:14 - 22.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 30.12.2024 № 86-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2024-10-16-013249-a 16.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Смотрицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 № 106, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2024, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ІФС», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника від 28.10.2024 № 113, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника від 28.10.2024 № 114, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.10.2024 № 115, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.10.2024, договір про закупівлю товару від 08.11.2024 № 081124 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 09.01.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.01.2025 14:15 - 23.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2025 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
1963429131d04520a3c7bae68c6fb1f4
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.01.2025 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-013249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до підпункту 5.1. розділу V «Поставка товару» договору від 08.11.2024 № 081124 (далі – Договір) строк (термін) поставки товару: до 31.12.2024 року.
Пунктом 10.1 Договору визначено: «Договір набуває чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2024 року включно та до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором. До інформації надати копії підтвердних документів щодо поставки товару (видаткова накладна, акт прийманні – передачі, тощо) та документів, які підтверджують оплату за отриманий товар.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
8431ed93cad444c7bd4d44d95131bccf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.01.2025 12:37
Опис:
Уповноважена особа Смотрицької селищної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 07.01.2025 року надає грунтовні пояснення із копіями необхідних документів