• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПЗ-24Т_373_ВО: Водостічна система (44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби )

Завершена

666 689.30 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 333.45 UAH
Номер: 4f9cab90ad44474e9741120f5faf92a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:37 - 30.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-10-16-011622-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів від 16.10.2024; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.10.2024 № 23/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬ-А» (далі – ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А»; протокольне рішення № 373/1 від 31.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД»; протокольне рішення № 373/3 від 06.11.2024 про визнання переможцем торгів ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А»; рішення комісії АМКУ № 18490-р/пк-пз від 18.11.2024; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А»; протокольне рішення № 373/6 від 22.11.2024 про визнання переможцем торгів ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» та намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів № П/НХ-24891/НЮ від 02.12.2024 на суму 729 600,00 грн (у т.ч. ПДВ 121 600,00 грн), укладений з ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А»; пояснення та документи надані Замовником 16.012025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Рішенням комісії АМКУ № 18490-р/пк-пз від 18.11.2024 Замовника зобов’язано скасувати своє рішення про визначення ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-10-16-011622-a, за наявних підстав для відхилення пропозиції переможця, що визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція переможця не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі). Зокрема, вимогами абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За інформацію, наявною в електронній системі закупівель, Замовник 21.11.2024 на виконання рішення Комісії АМКУ від 18.11.2024 № 18490-р/пк-пз скасував протокольне рішення № 373/1 від 31.10.2024 про визначення переможцем ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А». Однак, в подальшому Замовник в електронній системі закупівель опублікував до ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, на які також вказувала комісія АМКУ в рішенні від 18.11.2024 № 18490-р/пк-пз, та повторно протокольним рішенням № 373/6 від 22.11.2024 визнав переможцем торгів. Тобто, за наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції Замовник повторно визнав ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» переможцем торгів та укладав договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів № П/НХ-24891/НЮ від 02.12.2024 на суму 729 600,00 гривень, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовником 16.01.2025 в електронній системі закупівель на запит Держаудитслужби надано інформацію, що станом на 31.12.2024 договір закупівлі матеріально-технічних ресурсів (м. Харків) №П/НХ-24891/НЮ від 02.12.2024 постачальником ТОВ «ТД «СТАЛЬ-А» виконано в повному обсязі, завезено продукції в повному обсязі на суму 729 600,00 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень: 30.01.2025 16:22 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2025 16:22

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 13.02.2025 14:33
Дата відкриття провадження: 13.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/7261/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на наведене вбачається, що виправлення інформації у документі від виробника запропонованого учасником товару в частині підтвердження гарантії виробника щодо якості продукції НЕ призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на підставі чого вказана невідповідність підлягає усуненню в порядку п. 43 Особливостей на вимогу Замовника, що повністю узгоджується із позицією Органу державного фінансового контролю та Органу оскарження.
Дата публікації звіту: 05.02.2025 14:08

Запити/Пояснення