-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 200.00 UAH
Номер:
290f6a1ebbed4ce28f7efefc11d63aee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:13 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-10-16-010461-a 16.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІТМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.10.2024 № 56, роз’яснення до тендерної документації від 20.10.2024 на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.10.2024, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ» (далі – ТОВ «ІТМ»), протокол уповноваженої особи від 29.10.2024 № 62, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.10.2024, договір про закупівлю від 12.11.2024 № 12/11 на суму 909 997,20 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ІТМ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 19.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.11.2024 15:34 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
b65b81f3efdb4061823f46e1c356da30
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-10-16-010461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c3943e0a283f4a6eb1b78f616a6a579f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-10-16-010461-a
Дата опублікування:
19.11.2024 15:26
Опис:
Відповідно до питання, КП «Теплоенергетик» КМР» проведено процедуру закупівлі Вапно будівельне негашене. Код за ДК 021:2015 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого
органу за номером UA-2024-10-16-010461-a. Розглянувши запит про надання пояснення від 14.11.2024,
повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі товару « Вапно будівельне негашене. Код за ДК 021:2015 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі
закупівель за номером UA-2024-10-16-010461-a визначена відповідно до Примірної методики визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі затверджена Наказом КП «Теплоенергетик» КМР» про затвердження методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 06.03.2023 р. №30/1, що становить 1020 000,00 грн.
з ПДВ з урах. транспортних послуг . Також повідомляємо, що враховані технічні
особливості закупівлі для підприємства вузької специфіки роботи (службова записка та комерційні
пропозиції додаються). Таким чином, враховуючи комерційні пропозиції, наведені в додатках, технічні
особливості Вапно будівельне негашене. в тендерній документації визначено технічні та якісні характеристики
предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Додатки: 1. Службова записка . 2. Комерційні пропозиції .
Номер:
384fb0707fe548f7beffb752d6bf45db
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-10-16-010461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,зокрема, з інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
В підпункті 1.1 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», документами та/або інформацією, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше двох договорів), не менше одного виконаного договору в повному обсязі, зазначеного в довідці, документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Інтертранс менеджмент» (далі – ТОВ «Інтертранс менеджмент» надана довідка про виконання аналогічних договорів від 23.10.2024 (далі – Довідка) згідно з якою даний учасник виконав два аналогічні за предметом закупівлі договори, укладені з приватним акціонерним товариством «Черкаське хімволокно» (далі – ПрАТ «Черкаське хімволокно»): від 05.02.2024 № 28 ВТ та від 22.04.2024 № 220 ВТ.
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано копію договору поставки від 05.02.2024 № 28 ВТ, укладеного між даним учасником та ПрАТ «Черкаське хімволокно» (далі – Договір № 28).
Пунктами 1.1. та 1.2 розділу 1 Договору № 28 визначено, що постачальник ПрАТ «Черкаське хімволокно» бере на себе зобов’язання за замовленням покупця ТОВ «Інтертранс менеджмент» поставити вапно будівельне належної якості, а покупець прийняти цей товар та оплатити його в порядку та на умовах, визначених цим договором. Характеристики, кількість та вартість товару визначені у специфікації (Додаток № 1), яка є невід’ємною частиною цього договору.
Відповідно до вищевказаної специфікації, згідно з Договором № 28 підлягає постачанню вапно будівельне в кількості 67 т на загальну суму 415 402,68 грн (з ПДВ).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано видаткову накладну від 22.02.2024 № 44 та акт прийому – передачі від 29.02.2024 № 1 згідно з якими, відповідно до умов Договору № 28, ПрАТ «Черкаське хімволокно» здійснено постачання до ТОВ «Інтертранс менеджмент» вапна будівельного в кількості 66,95 т на суму 415 092,68 грн (з ПДВ), що не підтверджує виконання в повному обсязі умов Договору № 28 щодо постачання вапна будівельного в кількості 67 т на суму 415 402,68 грн (з ПДВ).
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано копію договору поставки від 22.042024 № 220 ВТ, укладеного між даним учасником та ПрАТ «Черкаське хімволокно» (далі – Договір № 220).
Пунктами 1.1. та 1.2 розділу 1 Договору № 220 визначено, що постачальник ПрАТ «Черкаське хімволокно» бере на себе зобов’язання за замовленням покупця ТОВ «Інтертранс менеджмент» поставити вапно будівельне належної якості, а покупець прийняти цей товар та оплатити його в порядку та на умовах, визначених цим договором. Характеристики, кількість та вартість товару визначені у специфікації (Додаток № 1), яка є невід’ємною частиною цього договору.
Відповідно до вищевказаної специфікації, згідно з Договором № 220 підлягає постачанню вапно будівельне в кількості 67 т на загальну суму 428 934,00 грн (з ПДВ).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано видаткову накладну та акт прийому – передачі, якими не підтверджено виконання в повному обсязі умов Договору № 220 щодо постачання вапна будівельного в кількості 67 т на суму 428 934,00 грн (з ПДВ).
Так, учасником ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано видаткову накладну від 27.04.2024 № 86 згідно з якою ПрАТ «Черкаське хімволокно» здійснено постачання до ТОВ «Інтертанс менеджмент» вапна будівельного в кількості 66 т на суму 422 532,00 грн (з ПДВ) та акт прийому – передачі від 07.05.2024 № 1, підтверджуючий постачання ПрАТ «Черкаське хімволокно» до ТОВ «Інтертанс менеджмент» вапна будівельного в кількості 66 т на суму 409 202,64 грн (з ПДВ).
В яких файлах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтертранс менеджмент» надано документи на підтвердження виконання в повному обсязі Договору № 28 або Договору № 220, зазначених Учасником Довідці, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та підпункту 1.1 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.