-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва
Завершена
6 599 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 997.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 997.20 UAH
Номер:
2c48012003254d02b1e280a4ca43529b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-20-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
20.01.2025 17:16 - 11.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2025 № 22
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-10-16-006309-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені виявлені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 № 1010/1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір від 05.11.2024 № 0511/1 та повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку підписання договору про закупівлю від 19.11.2024 № 1911/2, договір генпідряду від 20.11.2024 № 129-К, пояснення та документи надані Замовником від 24.01.2025 та від 10.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Замовником переможцем торгів визначено єдиного учасника торгів - ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з остаточною ціною пропозиції 6 598 393,32 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, Замовником установлено вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції:
- копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України).
- копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації ( органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України).
На виконання зазначених вище вимог ТД, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» у складі пропозиції надано сертифікати на систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) від 29.10.2024 № UA.MQ.240917.07-24, а також сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015) від 29.10.2024 № UA.ES.240917.06-24, видані органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ».
Натомість, з огляду на відсутність у складі пропозиції Переможця сфери акредитації (яка містить будівництво) ОС (ООВ), завіреної Національним агентством з акредитації України, орган державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК), керуючись нормами частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника із відповідним запитом, зокрема, щодо підстав визначення відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД.
У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником надано наступні пояснення: «…Відповідно до пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання відповідних сертифікатів Учасника (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації ( органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво. У складі тендерної пропозиції наявні відповідні сертифікати (файл «СКАНИ СЕРТИФІКАТІВ 9001_ 14001_ 45001 ТОВ _РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ _ЛІВОБЕРЕЖЖЯ_»), що видані ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ». Відповідно до інформації з Реєстру акредитованих ООВ з https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov у складі органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) наявний запис під №80095 щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» з посиланням на сферу акредитації до складу якої входить №28 Будівництво.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є відповідні сертифікати, що відповідають вимогам пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації.»
Таким чином, з огляду на надані через електронну систему закупівель пояснення, Замовником підтверджено відсутність у складі пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» сфери акредитації ОС (ООВ) (яка містить будівництво), завіреної Національним агентством з акредитації України, чим не дотримано вимоги пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», при цьому, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а саме: відсутності у складі його пропозиції «сфери акредитації ОС (ООВ) (яка містить будівництво), завіреної Національним агентством з акредитації України», Замовником вимог про усунення до учасника не надано, а відтак не надано можливості учаснику ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» їх усунути, чим, відповідно порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Крім того, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до Додатку 4 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження вимог пункту 47 Особливостей переможцем торгів, а саме, передбачено надання наступних документів:
«…- Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей…».
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 05.11.2024 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ».
З огляду на не надання ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178, Орган ДФК через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом, зокрема щодо надання пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ».
У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником надано наступні пояснення: «…крайній строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 становить 09.11.2024 року.
31.10.2024 року ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО».
Оскільки вищезгадані документи були оприлюднені 31.10.2024 року, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» не порушив строки, що встановлені в п. 47 Особливостей №1178 для оприлюднення документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178…».
Однак, слід зазначити, що відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (як переможець процедури закупівлі), у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
12.02.2025 17:11 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2025 17:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
П/320/15170/25 від 01.04.2025 18:54:11
Дата публікації:
02.04.2025 20:11
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку ДАСУ
За результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-01-20-000044) процедури закупівлі з предметом «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
За результатами вивчення та аналізу обставин порушення, що наведено у висновку ДАСУ, зазначаємо, що даний висновок є безпідставним, необґрунтованим, таким, що порушує вимоги законодавства України та права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення його потреб та потреб територіальної громади міста Києва з наступних підстав.
1. Відповідно до висновку ДАСУ Учасником (ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ») не дотримано вимоги пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а Замовником порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Відповідно до вимог пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). При цьому, такий орган має бути акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України по сфері будівництво, оскільки предметом закупівлі є роботи з будівництва бюветного комплексу.
Акредитація - це підтвердження компетенції органів з оцінки відповідності (ООВ: випробувальні та калібрувальні лабораторії, органи з сертифікації систем управління, органи з сертифікації продукції та послуг, органи з сертифікації персоналу, органи контролю (інспектування). Право на проведення акредитації національним органам надають IAF (Міжнародний форум з акредитації) за стандартами для органів з сертифікації та ILAC (Міжнародна кооперація з акредитації) за стандартами для лабораторій і органів інспектування. В Україні національним органом з акредитації, який підписав договори з IAF і ILAC і уповноважений урядом України акредитувати ООВ є Національне агентство з акредитації України.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» наявні сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ»
Відповідно до інформації з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України, з Реєстру акредитованих ООВ з https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , у складі органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) наявний запис під №80095 щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» з посиланням на сферу акредитації до складу якої входить №28 Будівництво.
Крім того, в самих сертифікатах на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» наявна позначка із зазначенням номера атестату акредитації №80095, що свідчить про те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» є акредитованим саме Національним агентством з акредитації України.
Відповідно до п.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Оскільки інформація про сферу акредитації органу з сертифікації (ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ»), що видав сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", доступ до якої є вільним, не потребує документального підтвердження та не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Таким чином, Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» відповідає вимогам тендерної документації в частині п. 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а Замовником не порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
2. Відповідно до висновку ДАСУ встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до вимог п. 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
У частині 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Замовник обґрунтовує вимоги п. 44 Особливостей №1178 та ч.5 розділу ІІІ тендерної документації наступним чином:
Хто? – переможець процедури закупівлі; Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Протоколом уповноваженої особи замовника Ковалько В.В. від 05.11.2024 року №0511/1 ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» визначено переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a та про визначення переможця закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Таким чином, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є переможцем процедури закупівлі.
Що має зробити? - повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; Повинен завантажити в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a наступні документи:
1. Довідка у довільній формі, що підтверджує керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
2. Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей;
3. Довідка у довільній формі, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі надання документів на вимогу п.2. цього додатку, дана довідка не обов’язкова.
Кому? – замовнику;
Як? - шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель;
Коли? - у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Завантажити документи в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a до 09.11.2024 року включно
Таким чином, вимога «щодо надання замовнику переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей» тотожна інтерпретації «надання замовнику Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до 09.10.2024 року, шляхом завантаження в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що зазначені в додатку №4 до тендерної документації.»
З метою встановлення дотримання вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та п.44 Особливостей №1178 Замовником 11.11.2024 року здійснено аналіз наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a.
В результаті проведеного аналізу встановлено, наступне:
Предмет аналізу дотримання вимог законодавства та тендерної документації Результат аналізу
ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» повинен завантажити в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a наступні документи:
1. Довідку у довільній формі, що підтверджує керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
2. Довідку, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей;
3. Довідку у довільній формі, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі надання документів на вимогу п.2. цього додатку, дана довідка не обов’язкова. У складі завантажених документів ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a є: файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО», що відповідають вимогам до необхідних документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Завантажити документи в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a до 09.11.2024 року включно Дата завантаження документів 31.10.2024 рік. Вказана дата не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи те, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» 31.10.2024 року завантажив до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО», що відповідають вимогам до необхідних документів, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Крім того, у випадку, якщо ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або Особливостями 1178 не передбачалось би завантаження відповідних документів раніше ніж набуття учасником процедури закупівлі статусу «переможця закупівлі», формулювання в зазначених законодавчих актах використовувалось би «протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Використовуючи формулювання «не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» надає розуміння в тлумаченні даної норми, щодо встановлення імперативної вимоги лише щодо крайнього строку оприлюднення відповідних документів.
У зв’язку з вищенаведеним Замовник вважає, що не порушив вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 та не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, оскільки необхідні документи було подано вчасно.
Таким чином, висновок Держаудитслужби щодо наявності та змісту порушень при проведення процедури закупівлі вбачається суперечливим та необґрунтованим, носить виключно формальний характер та не пов`язаний із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції.
Дата публікації звіту:
19.02.2025 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
7a80184bb7d2469080ced38296115109
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
21.01.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва, замовником якої є СВКП "Київводфонд" (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-006309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c12a260757d74ae8b7357e708bc7e6c2
Назва:
пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-01-20-000044) процедури закупівлі щодо предмету закупівлі: «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2024-10-16-006309-a
Дата опублікування:
24.01.2025 15:58
Опис:
1. Щодо надання інформації та долучення відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість зазначаю наступне.
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води.
Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон.
Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва.
Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.
Водночас Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400, встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
На виконання вимог Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), якість робіт повинна відповідати ДСанПін 2.2.4-171-10.
Якість робіт також повинна відповідати робочому проекту "Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва". Роботи мають виконуватися згідно з Правилами безпеки на геологорозвідувальних роботах, Правилами пожежної безпеки при виконанні монтажно-будівельних робіт, ЗУ «Про охорону праці», відповідати та іншим вимогам державних будівельних норм та стандартів.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вартості обсягів робіт згідно з робочим проектом, визначеною кошторисною документацією, що пройшла державну експертизу відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить суму за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва за виключенням позицій 5, 6, 8 ,9, 10.
7199614,00-97557,60-437577,60-65038,80=6599440,00 грн з ПДВ.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2024-10-16-006309-a розміщено 17.10.2024 року за наступною адресою:
https://kyivvodfond.com.ua/richnyj-plan-zakupivel
- Вкладка «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на 2024 рік» (з гіперпосиланням)
- Папка «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва»
Водночас повідомляю, що СВКП «Київводфонд» не належить до категорій розпорядників бюджетних коштів чи до суб’єктів господарювання державного сектора економіки. Відповідно до Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), яка у зв’язку із виникненням змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, перереєстровувалась у органах Казначейства 12.11.2020 року, статус СВКП «Київводфонд» зазначено «одержувач». Копія реєстраційної картки додається. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не є суб’єктом, на якого поширюються вимоги частини 4 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. Щодо надання пояснення та долучення відповідних документів щодо джерел фінансування даної закупівлі.
Доцільність закупівлі визначена рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 No7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки». Обсяги виконання робіт з будівництва визначені відповідно до робочого проекту "Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва".
Фінансування даної закупівлі здійснюється відповідно до Розпорядження Київської міської ради від 25.11.2024 року №1348 « Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради «Київської державної адміністрації) на 2024 рік (п. 371 змін до додатка 3), що додається.
Номер:
25aebe79944a4aeb9e1b79cc3779b738
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
24.01.2025 15:52
Опис:
1. Щодо надання інформації та долучення відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість зазначаю наступне.
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води.
Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон.
Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва.
Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.
Водночас Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400, встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
На виконання вимог Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), якість робіт повинна відповідати ДСанПін 2.2.4-171-10.
Якість робіт також повинна відповідати робочому проекту "Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва". Роботи мають виконуватися згідно з Правилами безпеки на геологорозвідувальних роботах, Правилами пожежної безпеки при виконанні монтажно-будівельних робіт, ЗУ «Про охорону праці», відповідати та іншим вимогам державних будівельних норм та стандартів.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вартості обсягів робіт згідно з робочим проектом, визначеною кошторисною документацією, що пройшла державну експертизу відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково- проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить суму за зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва за виключенням позицій 5, 6, 8 ,9, 10.
7199614,00-97557,60-437577,60-65038,80=6599440,00 грн з ПДВ.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором № UA-2024-10-16-006309-a розміщено 17.10.2024 року за наступною адресою:
https://kyivvodfond.com.ua/richnyj-plan-zakupivel
- Вкладка «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на 2024 рік» (з гіперпосиланням)
- Папка «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва»
Водночас повідомляю, що СВКП «Київводфонд» не належить до категорій розпорядників бюджетних коштів чи до суб’єктів господарювання державного сектора економіки. Відповідно до Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), яка у зв’язку із виникненням змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, перереєстровувалась у органах Казначейства 12.11.2020 року, статус СВКП «Київводфонд» зазначено «одержувач». Копія реєстраційної картки додається. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не є суб’єктом, на якого поширюються вимоги частини 4 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. Щодо надання пояснення та долучення відповідних документів щодо джерел фінансування даної закупівлі.
Доцільність закупівлі визначена рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 No7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки». Обсяги виконання робіт з будівництва визначені відповідно до робочого проекту "Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва".
Фінансування даної закупівлі здійснюється відповідно до Розпорядження Київської міської ради від 25.11.2024 року №1348 « Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради «Київської державної адміністрації) на 2024 рік (п. 371 змін до додатка 3), що додається.
Номер:
f2cc1341020d4dd3b8efc16565d35d73
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
05.02.2025 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, з огляду на відсутність у складі пропозиції Переможця сфери акредитації (яка містить будівництво) ОС (ООВ), завіреної Національним агентством з акредитації України.
2. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 10.2. Додатку 3 до ТД, з огляду на надання Переможцем у складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника серії АР № 015721, без підтвердження проходження ним підвищення кваліфікації у відповідності до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».
3. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
72934e49f64940e48e6136481244967e
Назва:
надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
10.02.2025 16:51
Опис:
1. Щодо надання пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, з огляду на відсутність у складі пропозиції Переможця сфери акредитації (яка містить будівництво) ОС (ООВ), завіреної Національним агентством з акредитації України зазначаю наступне.
Відповідно до пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання відповідних сертифікатів Учасника (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації ( органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво.
У складі тендерної пропозиції наявні відповідні сертифікати (файл «СКАНИ СЕРТИФІКАТІВ 9001_ 14001_ 45001 ТОВ _РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ _ЛІВОБЕРЕЖЖЯ_»), що видані ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ». Відповідно до інформації з Реєстру акредитованих ООВ з https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov у складі органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) наявний запис під №80095 щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» з посиланням на сферу акредитації до складу якої входить №28 Будівництво.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є відповідні сертифікати, що відповідають вимогам пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації.
2. Щодо надання пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 10.2. Додатку 3 до ТД, з огляду на надання Переможцем у складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника серії АР № 015721, без підтвердження проходження ним підвищення кваліфікації у відповідності до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» зазначаю наступне.
Відповідно до п.10.2. додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалось надання копії кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірену Учасником та власником сертифікату.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо статусу (чинний, анульований, призупинений тощо) кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, як, наприклад в пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації, де чітко зазначений статус документу, який приймається замовником.
В даному випадку, відповідно до п. 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, в тендерній документації, згідно з специфікою предмета закупівлі, замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: не менше 1 головного інженера, не менше 1 майстра будівельних та монтажних робіт, не менше 2 монтажника залізобетонних конструкцій, не менше 2 бурових майстрів, не менше 1 машиніста бурової установки, не менше 1 помічника машиніста бурової установки, не менше 1 водія, не менше 1 електрогазозварника».
Водночас, відповідно до п. 4.6.1. проєкту договору генпідряду, що є додатком 5 до тендерної документації, підставою для здійснення розрахунків є підписані сторонами акти приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3. Таким чином, учасник (переможець) закупівлі повинен мати працівника, що має досвід в частині складання кошторисної документації. На думку замовника, безперебійний стаж роботи та наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджують наявність знань, достатнього досвіду та кваліфікації в цій сфері.
У зв’язку з тим, що жодним законодавчим актом не передбачено вимог, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі, є необхідність в наявності кваліфікаційного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, замовником не вимагалось наявності співробітника з чинним кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, оскільки це могло призвести до звуження кола учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та дискримінації учасників.
З огляду на вищенаведене, замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам пункту 10.2. Додатку 3 до ТД на підставі надання у складі тендерної пропозиції відповідного документу (файл «10. Кваліфікаційний сертифікат з кошторисної документації»).
3. Щодо надання пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 зазначаю наступне.
Відповідно до п.47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Таким чином, крайній строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 становить 09.11.2024 року.
31.10.2024 року ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО».
Оскільки вищезгадані документи були оприлюднені 31.10.2024 року, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» не порушив строки, що встановлені в п. 47 Особливостей №1178 для оприлюднення документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.