• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва

Завершена

6 599 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 997.20 UAH
Номер: 2c48012003254d02b1e280a4ca43529b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-20-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.01.2025 17:16 - 11.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2025 № 22 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-10-16-006309-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені виявлені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 № 1010/1, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір від 05.11.2024 № 0511/1 та повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку підписання договору про закупівлю від 19.11.2024 № 1911/2, договір генпідряду від 20.11.2024 № 129-К, пояснення та документи надані Замовником від 24.01.2025 та від 10.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що Замовником переможцем торгів визначено єдиного учасника торгів - ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», з остаточною ціною пропозиції 6 598 393,32 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, Замовником установлено вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: - копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). - копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації ( органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). На виконання зазначених вище вимог ТД, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» у складі пропозиції надано сертифікати на систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018) від 29.10.2024 № UA.MQ.240917.07-24, а також сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015) від 29.10.2024 № UA.ES.240917.06-24, видані органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ». Натомість, з огляду на відсутність у складі пропозиції Переможця сфери акредитації (яка містить будівництво) ОС (ООВ), завіреної Національним агентством з акредитації України, орган державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК), керуючись нормами частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника із відповідним запитом, зокрема, щодо підстав визначення відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД. У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником надано наступні пояснення: «…Відповідно до пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання відповідних сертифікатів Учасника (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації ( органом з оцінки відповідності ), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво. У складі тендерної пропозиції наявні відповідні сертифікати (файл «СКАНИ СЕРТИФІКАТІВ 9001_ 14001_ 45001 ТОВ _РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ _ЛІВОБЕРЕЖЖЯ_»), що видані ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ». Відповідно до інформації з Реєстру акредитованих ООВ з https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov у складі органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) наявний запис під №80095 щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» з посиланням на сферу акредитації до складу якої входить №28 Будівництво. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є відповідні сертифікати, що відповідають вимогам пп.13.1. та 13.3. додатку 3 до тендерної документації.» Таким чином, з огляду на надані через електронну систему закупівель пояснення, Замовником підтверджено відсутність у складі пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» сфери акредитації ОС (ООВ) (яка містить будівництво), завіреної Національним агентством з акредитації України, чим не дотримано вимоги пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», при цьому, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а саме: відсутності у складі його пропозиції «сфери акредитації ОС (ООВ) (яка містить будівництво), завіреної Національним агентством з акредитації України», Замовником вимог про усунення до учасника не надано, а відтак не надано можливості учаснику ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» їх усунути, чим, відповідно порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Крім того, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до Додатку 4 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження вимог пункту 47 Особливостей переможцем торгів, а саме, передбачено надання наступних документів: «…- Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей…». Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 05.11.2024 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ». З огляду на не надання ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178, Орган ДФК через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом, зокрема щодо надання пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ». У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником надано наступні пояснення: «…крайній строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 становить 09.11.2024 року. 31.10.2024 року ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО». Оскільки вищезгадані документи були оприлюднені 31.10.2024 року, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» не порушив строки, що встановлені в п. 47 Особливостей №1178 для оприлюднення документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178…». Однак, слід зазначити, що відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи викладене, ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (як переможець процедури закупівлі), у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 12.02.2025 17:11 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2025 17:11

Оскарження висновку в суді

Опис: П/320/15170/25 від 01.04.2025 18:54:11
Дата публікації: 02.04.2025 20:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку ДАСУ За результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-01-20-000044) процедури закупівлі з предметом «Будівництво бюветного комплексу на вул. Вишгородська, 32/2 у Оболонському районі м. Києва (код за національним класифікатором України ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. За результатами вивчення та аналізу обставин порушення, що наведено у висновку ДАСУ, зазначаємо, що даний висновок є безпідставним, необґрунтованим, таким, що порушує вимоги законодавства України та права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення його потреб та потреб територіальної громади міста Києва з наступних підстав. 1. Відповідно до висновку ДАСУ Учасником (ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ») не дотримано вимоги пунктів 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а Замовником порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Відповідно до вимог пункту 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). При цьому, такий орган має бути акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України по сфері будівництво, оскільки предметом закупівлі є роботи з будівництва бюветного комплексу. Акредитація - це підтвердження компетенції органів з оцінки відповідності (ООВ: випробувальні та калібрувальні лабораторії, органи з сертифікації систем управління, органи з сертифікації продукції та послуг, органи з сертифікації персоналу, органи контролю (інспектування). Право на проведення акредитації національним органам надають IAF (Міжнародний форум з акредитації) за стандартами для органів з сертифікації та ILAC (Міжнародна кооперація з акредитації) за стандартами для лабораторій і органів інспектування. В Україні національним органом з акредитації, який підписав договори з IAF і ILAC і уповноважений урядом України акредитувати ООВ є Національне агентство з акредитації України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» наявні сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» Відповідно до інформації з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України, з Реєстру акредитованих ООВ з https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov , у складі органів з сертифікації систем менеджменту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) наявний запис під №80095 щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» з посиланням на сферу акредитації до складу якої входить №28 Будівництво. Крім того, в самих сертифікатах на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що видані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» наявна позначка із зазначенням номера атестату акредитації №80095, що свідчить про те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» є акредитованим саме Національним агентством з акредитації України. Відповідно до п.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Оскільки інформація про сферу акредитації органу з сертифікації (ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ»), що видав сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2018 або ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", доступ до якої є вільним, не потребує документального підтвердження та не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» відповідає вимогам тендерної документації в частині п. 13.1. та 13.3. Додатку 3 до ТД, а Замовником не порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. 2. Відповідно до висновку ДАСУ встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до вимог п. 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. У частині 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник обґрунтовує вимоги п. 44 Особливостей №1178 та ч.5 розділу ІІІ тендерної документації наступним чином: Хто? – переможець процедури закупівлі; Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Протоколом уповноваженої особи замовника Ковалько В.В. від 05.11.2024 року №0511/1 ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» визначено переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a та про визначення переможця закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Таким чином, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» є переможцем процедури закупівлі. Що має зробити? - повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; Повинен завантажити в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a наступні документи: 1. Довідка у довільній формі, що підтверджує керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 2. Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей; 3. Довідка у довільній формі, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі надання документів на вимогу п.2. цього додатку, дана довідка не обов’язкова. Кому? – замовнику; Як? - шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель; Коли? - у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Завантажити документи в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a до 09.11.2024 року включно Таким чином, вимога «щодо надання замовнику переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей» тотожна інтерпретації «надання замовнику Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до 09.10.2024 року, шляхом завантаження в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, що зазначені в додатку №4 до тендерної документації.» З метою встановлення дотримання вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації та п.44 Особливостей №1178 Замовником 11.11.2024 року здійснено аналіз наявної інформації в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a. В результаті проведеного аналізу встановлено, наступне: Предмет аналізу дотримання вимог законодавства та тендерної документації Результат аналізу ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» повинен завантажити в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a наступні документи: 1. Довідку у довільній формі, що підтверджує керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 2. Довідку, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 47 Особливостей; 3. Довідку у довільній формі, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі надання документів на вимогу п.2. цього додатку, дана довідка не обов’язкова. У складі завантажених документів ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a є: файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО», що відповідають вимогам до необхідних документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Завантажити документи в процедуру закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a до 09.11.2024 року включно Дата завантаження документів 31.10.2024 рік. Вказана дата не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи те, що ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» 31.10.2024 року завантажив до процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-16-006309-a файл «Витяг про відсутність судимості», файл «Довідка корупція ЮО», файл «Довідка корупція ЮО», що відповідають вимогам до необхідних документів, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Крім того, у випадку, якщо ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або Особливостями 1178 не передбачалось би завантаження відповідних документів раніше ніж набуття учасником процедури закупівлі статусу «переможця закупівлі», формулювання в зазначених законодавчих актах використовувалось би «протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Використовуючи формулювання «не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» надає розуміння в тлумаченні даної норми, щодо встановлення імперативної вимоги лише щодо крайнього строку оприлюднення відповідних документів. У зв’язку з вищенаведеним Замовник вважає, що не порушив вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 та не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, оскільки необхідні документи було подано вчасно. Таким чином, висновок Держаудитслужби щодо наявності та змісту порушень при проведення процедури закупівлі вбачається суперечливим та необґрунтованим, носить виключно формальний характер та не пов`язаний із неможливістю забезпечення ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції.
Дата публікації звіту: 19.02.2025 11:48

Запити/Пояснення