-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Забезпечення резервного джерела живлення майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові (Капітальний ремонт)
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Завершена
3 048 598.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 242.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 242.99 UAH
Номер:
284a41fe656649699e70af6635055f96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 16:42 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.11.2024 № 312
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-16-005764-a 16.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, установлено порушення норми підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.10.2024 протокол № 89 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.11.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» від 05.11.2024 № 105, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 05.11.2024 № 107 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.11.2024, договір підряду від 14.11.2024 № 161-2024-В/вс, пояснення та документи надані Замовником від 25.11.2024 та від 09.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано, єдиного учасника - ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 434 915,44 гривень з ПДВ.
За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, встановлено наступне.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи від 05.11.2024 № 107 прийнято рішення про визнання ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» переможцем процедури закупівлі, однак, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 07.11.2024 року, тобто з порушенням норми підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» вимогам Замовника, з огляду на наступне.
Пунктом 4 Додатку 1 до ТД Замовником, передбачено, що Перелік, обсяг виконання робіт (матеріалів, обладнання тощо) та терміни виконання робіт відповідно до Технічної специфікації на закупівлю «Забезпечення резервного джерела живлення майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові (Капітальний ремонт)», що є додатком 2 до тендерної документації (подаються наступні файли), зокрема:
- Договірна ціна на будівництво (подається окремим файлом у форматі pdf. та у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5. При формуванні договірної ціни врахувати: - кошти на покриття ризиків до 1,5%;
- Локальний кошторис на будівельні роботи (подається окремим файлом).
- Підсумкова відомість ресурсів (подається окремим файлом).
Так, поруч з тим, пунктом 19.6 Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД, зазначено: «Підрядник укладенням цього Договору підтверджує, що договірна ціна визначається відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами та доповненнями) та вимог інших нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, що прийняті відповідно до законодавства і що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного Підрядником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка не перевищує середню ціну в регіоні.».
На виконання зазначених вище вимог Замовника, ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» у складі тендерної пропозиції надано, Договірну ціну із кошторисними розрахунками (файл: «Договірна_ціна.pdf»).
Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі - Настанова № 281), установлено, що форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «Визначена згідно з……»
Натомість, у Договірній ціні наданій ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» у складі тендерної пропозиції, як і в укладеному договорі підряду від 14.11.2024 № 161-2024-В/вс між Замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ», відсутня вищезазначена інформація, чим не дотримано вимоги Настанови № 281 та відповідно вимоги пункту 4 Додатку 1 та 19.6 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 2 Додатку 4 («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ ПЕРЕМОЖЦЮ ТОРГІВ») до ТД, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оголошення закупівлі.
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл: «vytiah_pro_nesudymist_2024-10-30.pdf»), чим порушено вимоги пункту 2 Додатку 4 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, орган державного фінансового контролю, через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника із запитом щодо «…підтвердження відповідності документів переможця ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361) вимогам зазначеним у пункті 2 Додатку 4».
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю, Замовником зазначено наступне: «…В свою чергу під час прийняття рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця уповноваженою особою було також враховано відсутність інших учасників закупівлі…»).
Тобто, Замовник не спростовує факт недотримання ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» вимог пункту 2 Додатку 4 до ТД, зокрема щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Слід зазначити, що скорочений витяг не містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності та відомості про розшук, тобто не надає в повному обсязі інформацію, яку Замовником зазначено, як обов’язкову, для Переможця процедури закупівлі у пункті 2 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію - ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ», а натомість, укладено з ним договір вартістю 2 434 915,44 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
17.12.2024 09:19 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 09:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
сторонами укладена додаткова угода щодо розірвання укладеного договору
Дата публікації звіту:
20.12.2024 18:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
23.12.2024 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
fb029facbf754e97b71c7679aac677b3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Забезпечення резервного джерела живлення майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові (Капітальний ремонт)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-005764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
78ac44e654ec42998024c292c17bdf62
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 12:27
Опис:
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку.
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене Замовником на сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ файл «Інформація щодо процедур закупівель 16 - 17.10.2024» оприлюднений 17.10.2024.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- наказ про затвердження робочого проекту, експертний звіт, затверджений зведений кошторисний розрахунок.
Номер:
251164ce2e194c599762cc783e1931c7
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
05.12.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361) вимогам зазначеним у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження виконання аналогічних договорів «довідкою Ф КБ-3» до наданого, як аналогічний, договору про надання послуг від 09.02.2021 № 09/02/21-1?
2. Надати обґрунтовану інформацію (пояснення) щодо відповідності «Договірної ціни на будівництво» в тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361), з огляду на вимоги підпункту 4.3. пункту 4 (Перелік документів до Додатку 2) Додатку 1 тендерної документації, щодо обрахунку в програмному комплексі АВК-5, зокрема використання показників середнього розряду складності робіт – 3,5, замість визначеного у рішенні Виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 06.02.2024 № 62 при визначенні вартості будівництва середнього розряду складності робіт до 3,8?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність переможця ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361) вимогам зазначеним у пункті 2 Додатку 4 в частині надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»?
4. Надати обґрунтовану інформацію (пояснення) щодо узгодження інформації в Додатку № 2 «План фінансування будівництва» при укладанні договору підряду від 14.11.2024 №161-2024-В/вс з ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361), з огляду на долучений до вказаного договору Додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
478485a34c244b6e913c9c39fa9b34dd
Назва:
Пояснення 2
Дата опублікування:
09.12.2024 12:41
Опис:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1.1. На виконання вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО¬ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Аналогічний_договір_кап_ремонт.PDF», що містить скановану копію договору про надання послуг №09/02/21-1 від 09.02.2021 року з додатком та довідкою за формою КБ-3, що підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі.
1.2. Відповідно до п. 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 4.3. Додатку 1 до Тендерної документації Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати договірну ціна на будівництво (подається окремим файлом у форматі pdf. та у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5. При формуванні договірної ціни врахувати: - кошти на покриття ризиків до 1,5%). Вказана вимога виконана Учасником у повному обсязі шляхом подання в складі тендерної пропозиції файлів «Договірна_ціна.PDF» та «Договірна_ціна.imd» при перевірці яких встановлено виконання вимоги Замовника щодо врахування коштів на покриття ризиків до 1,5%. Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації будь-яких інших вимог до складання договірної ціни, в тому числі і до середнього розряду залучених до виконання робіт працівників, не встановлювалося. Також наголошуємо, що по-перше рішення виконавчого комітету не є складовими частинами тендерної документації, а по-друге вказане вами у запиті рішення встановлює розмір кошторисної заробітної плати, який враховується замовниками при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади та коштів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста. Вказане рішення врегульовує розмір заробітної плати для розряду 3,8 який закладається Замовниками міста Чернігів при розробці проектно-кошторисної документації та є розрахунковою точкою для визначення заробітної плати для працівників, що мають інший розряд складності робіт. Таким чином питання щодо застосування підрядником певного розряду працівників при складанні договірної ціни тендерної пропозиції відноситься виключно до компетенції учасника закупівлі та тендерною документацією як і іншими нормативно-правовими актами не врегульовано.
1.3. Відповідно до п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей шляхом надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оголошення закупівлі. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ЕЛЕКТРО¬ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» 08.11.2024 року в електронну систему закупівель було завантажено файл «vytiah_pro_nesudymist_2024-10-30.pdf», що містив скорочений витяг з вказаної вище інформаційно-аналітичної системи, сформований 30.10.2024 року. Щодо розбіжностей між повним та скороченим витягом зазначаємо, що метою надання вказаного витягу є підтвердження відповідності переможця закупівлі вимогам зазначеним у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Наданий переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО¬ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» витяг повною мірою підтверджує необхідну інформацію. В свою чергу під час прийняття рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця уповноваженою особою було також враховано відсутність інших учасників закупівлі та нагальність забезпечення потреби адже в рамках проведення закупівлі закуповувались роботи із забезпечення резервного джерела живлення містечка для внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії яке немає іншого джерела живлення та опалення окрім електрики і при відключенні електропостачання 120 сімей, які там проживають, позбавлені можливості обігрівати оселі, приготувати їжу та забезпечувати інші нагальні потреби. Таким чином ураховуючи досягнуту за результатом проведення закупівлі економію більш ніж у 600 тисяч гривень (20% від очікуваної вартості предмета закупівлі) та настання осінньо-зимового періоду, відхилення пропозиції переможця закупівлі з формальної підстави і проведення нової закупівлі потягло б за собою значні негативні наслідки для значного кола осіб, що проживають у зазначеному вище містечку. В свою чергу відповідно до статті 18 КУпАП не є адміністративним правопорушенням дія, яка хоч і передбачена цим Кодексом або іншими законами, що встановлюють відповідальність за адміністративні правопорушення, але вчинена в стані крайньої необхідності, тобто для усунення небезпеки, яка загрожує державному або громадському порядку, власності, правам і свободам громадян, установленому порядку управління, якщо ця небезпека за даних обставин не могла бути усунута іншими засобами і якщо заподіяна шкода є менш значною, ніж відвернена шкода.
1.4. Щодо узгодження плану фінансування, що є додатком 2 до договору № 161-2024-В/вс від 14.11.2024 року та календарного графіку виконання робіт, що є додатком 3 до зазначеного договору повідомляємо, що календарний графік виконання робіт складається сторонами перед підписанням договору підряду з огляду на встановлені строки виконання робіт, тривалість технологічних процесів, кількість залученого до виконання робіт персоналу та ін. Отже календарний графік виконання робіт фактично відображає строки виконання робіт та їх перебіг. В свою чергу план фінансування до договору складається відповідно до затвердженого Замовнику помісячного розпису фінансування та свідчить про можливість використання коштів, починаючи з листопаду 2024 року.