• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Забезпечення резервного джерела живлення майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові (Капітальний ремонт)

Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування

Завершена

3 048 598.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 242.99 UAH
Номер: 284a41fe656649699e70af6635055f96
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.11.2024 16:42 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.11.2024 № 312 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-16-005764-a 16.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, установлено порушення норми підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.10.2024 протокол № 89 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.11.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» від 05.11.2024 № 105, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 05.11.2024 № 107 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.11.2024, договір підряду від 14.11.2024 № 161-2024-В/вс, пояснення та документи надані Замовником від 25.11.2024 та від 09.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано, єдиного учасника - ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 434 915,44 гривень з ПДВ. За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, встановлено наступне. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Проте, моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи від 05.11.2024 № 107 прийнято рішення про визнання ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» переможцем процедури закупівлі, однак, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 07.11.2024 року, тобто з порушенням норми підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» вимогам Замовника, з огляду на наступне. Пунктом 4 Додатку 1 до ТД Замовником, передбачено, що Перелік, обсяг виконання робіт (матеріалів, обладнання тощо) та терміни виконання робіт відповідно до Технічної специфікації на закупівлю «Забезпечення резервного джерела живлення майданчика для розміщення тимчасових споруд з метою життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб, що втратили житло внаслідок російської військової агресії по вулиці Володимира Дрозда в м. Чернігові (Капітальний ремонт)», що є додатком 2 до тендерної документації (подаються наступні файли), зокрема: - Договірна ціна на будівництво (подається окремим файлом у форматі pdf. та у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5. При формуванні договірної ціни врахувати: - кошти на покриття ризиків до 1,5%; - Локальний кошторис на будівельні роботи (подається окремим файлом). - Підсумкова відомість ресурсів (подається окремим файлом). Так, поруч з тим, пунктом 19.6 Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД, зазначено: «Підрядник укладенням цього Договору підтверджує, що договірна ціна визначається відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами та доповненнями) та вимог інших нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, що прийняті відповідно до законодавства і що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного Підрядником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка не перевищує середню ціну в регіоні.». На виконання зазначених вище вимог Замовника, ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» у складі тендерної пропозиції надано, Договірну ціну із кошторисними розрахунками (файл: «Договірна_ціна.pdf»). Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі - Настанова № 281), установлено, що форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «Визначена згідно з……» Натомість, у Договірній ціні наданій ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» у складі тендерної пропозиції, як і в укладеному договорі підряду від 14.11.2024 № 161-2024-В/вс між Замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ», відсутня вищезазначена інформація, чим не дотримано вимоги Настанови № 281 та відповідно вимоги пункту 4 Додатку 1 та 19.6 Додатку 3 до ТД. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ ПЕРЕМОЖЦЮ ТОРГІВ») до ТД, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оголошення закупівлі. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл: «vytiah_pro_nesudymist_2024-10-30.pdf»), чим порушено вимоги пункту 2 Додатку 4 до ТД. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, орган державного фінансового контролю, через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника із запитом щодо «…підтвердження відповідності документів переможця ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» (код ЄДРПОУ 35884361) вимогам зазначеним у пункті 2 Додатку 4». У відповідь на запит органу державного фінансового контролю, Замовником зазначено наступне: «…В свою чергу під час прийняття рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця уповноваженою особою було також враховано відсутність інших учасників закупівлі…»). Тобто, Замовник не спростовує факт недотримання ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ» вимог пункту 2 Додатку 4 до ТД, зокрема щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Слід зазначити, що скорочений витяг не містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності та відомості про розшук, тобто не надає в повному обсязі інформацію, яку Замовником зазначено, як обов’язкову, для Переможця процедури закупівлі у пункті 2 Додатку 4 до ТД. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію - ТОВ «ЕЛЕКТРО­ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРКОМ», а натомість, укладено з ним договір вартістю 2 434 915,44 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 17.12.2024 09:19 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2024 09:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: сторонами укладена додаткова угода щодо розірвання укладеного договору
Дата публікації звіту: 20.12.2024 18:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 23.12.2024 15:24

Запити/Пояснення