• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття на ділянці по вул. Центральна від перехрестя з вул. Муканова до буд. № 11 по вул. Захисників України в м. Балаклія Ізюмського району Харківської області

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: bddf71087d7e45c18cdd343dcb99b315
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.12.2024 17:53 - 02.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.12.2024 № 230 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.12.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024 № 230 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6. UA-2024-10-15-015304-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАМИРІС»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ДАМИРІС», внесення змін до умов договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північносхідний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Балаклійської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.10.2024, тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАМИРІС» (далі - ТОВ «ДАМИРІС», учасник-переможець), протокол розкриття тендерної пропозиції від 23.10.2024, вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ДАМИРІС», протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.10.2024 № 136, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024, договір про закупівлю від 04.11.2024 № 358 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 06.11.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.12.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДАМИРІС» не надано копію дійсного сертифікату відповідності від Виробника на суміш бетонну, яка буде використовуватися під час виконання робіт. Зазначена умова необхідна для підтвердження відповідності робіт технічним вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. В свою чергу Замовник на підставі вимог пункту 43 Особливостей надав учаснику ТОВ «ДАМИРІС» вимогу про виправлення невідповідностей шляхом завантаження необхідних документів. Як поінформував Замовник в поясненні від 30.12.2024, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації дійсно зазначено, що: «Учасник в складі пропозиції повинен надати копію дійсного сертифікату відповідності від Виробника на суміш бетонну, яка буде використовуватися під час виконання робіт». За інформацією наведеною в Поясненні, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Пояснення, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як випливає з пояснення, Замовником було прийнято рішення для надання Учаснику змоги виправлення невідповідності оскільки надання сертифікату жодним чином не змінює предмету закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на ділянці по вул. Центральна від перехрестя з вул. Муканова до буд. № 11 по вул. Захисників України в м. Балаклія Ізюмського району Харківської області». За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законом встановлено наступне. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 щодо надання інформації про причини надання учаснику ТОВ «ДАМИРІС» вимоги про виправлення невідповідності шляхом завантаження копії дійсного сертифікату відповідності від Виробника на суміш бетонну, Замовником надано пояснення від 30.12.2024, з простроченням встановленого Законом терміну на 7 робочих днів, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 06.01.2025 19:42 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.01.2025 19:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі, надаємо копію Наказу №187-П від 07.01.2025 року про притягнення до дисциплінарної відповідальності Уповноваженої особи Ковалевської І.М., з метою не допущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 07.01.2025 10:06

Запити/Пояснення