-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Нагрудний відеореєстратор Tecsar BDC-53-W4G
Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Завершена
1 232 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 162.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 162.50 UAH
Номер:
d8f339ad22494e1799d46e7f759b08a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 12:18 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2024 № 70-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.11.2024 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-10-15-014790-a від 15.10.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав щодо застосування спрощеної закупівлі, підстав відхилення пропозиції ТОВ « СПЕКТР-8», розгляду тендерної пропозицій ТОВ «СІМПЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору переможця умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав щодо застосування спрощеної закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору переможця умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.10.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕКТР-8» (далі – ТОВ « СПЕКТР-8»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМПЛА» (далі – ТОВ «СІМПЛА»), протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « СПЕКТР-8» від 29.10.2024 за № 144-с, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2024 за № 145-с, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024 року, договір про закупівлю від 05.11.2024 за № 444 С3, пояснення Замовника від 02.12.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.12.2024 11:40 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
3b3455d424e447709f27caeb65a5665b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2024 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нагрудний відеореєстратор Tecsar BDC-53-W4G» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-15-014790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5c5fffebbeb4451bb95ab75ea960c74f
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
02.12.2024 15:54
Опис:
15 жовтня 2024 року військовою частиною 3014 НГУ (м. Одеса) (Замовник) оголошено спрощену процедуру закупівлі нагрудних відеореєстраторів Tecsar BDC-53-W4G, в кількості 58 штук, 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника з очікуваною вартістю 1 232 500,00 грн. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-014790-a).
24 жовтня 2024 року відбувся електронний аукціон за результатами якого найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕКТР-8» (остаточна пропозиція 1 119 400,00 грн.). За результатами розгляду пропозиції даного Учасника виявлено невідповідності пропозиції вимогам Замовника, що потягло за собою його відхилення.
За результатами електронного аукціону наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІМПЛА» (остаточна пропозиція 1 232 442,00 грн.). За результатами розгляду пропозиції даного Учасника не виявлено підстав для її відхилення.
30 жовтня 2024 року оголошено намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІМПЛА».
05 листопада 2024 року Замовником укладено договір № 444 СЗ з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІМПЛА» про закупівлю товару на загальну суму 1 232 442,00 з ПДВ.
25 листопада 2024 року розпочато моніторинг закупівлі Західним офісом Держаудитслужби (UA-M-2024-11-25-000031).
27 листопада 2024 року в електронній системі закупівель надійшов запит Замовнику щодо отримання пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі? Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до п.4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р. (зі змінами), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
В ході підготовки закупівлі товарів, робіт та послуг, визначення очікуваної вартості, Замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У випадку визначення очікуваної вартості закупівлі товару – нагрудного відеореєстратору Tecsar BDC-53-W4G, Замовником обрано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін (п.1 розділу ІІІ Методики). Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості товару на підставі даних ринку, а саме інформації з відкритих джерел, цінових пропозицій тощо. Було застосовано спосіб здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та запит цінових пропозицій.
Так, Замовником було отримано цінові пропозиції від двох потенційних постачальників: ТОВ «СІМПЛА» – 21250,00 грн. /шт; ТОВ «СПАН» – 21504,00 грн. /шт; та з двох джерел в мережі Інтернет: сторінка «secur.ua» – 21528,00 грн./шт, сторінка «rv-zaft.ua» – 21658,00 грн./шт. Очікувана вартість при оголошенні визначена за найнижчою ціною отриманою при моніторингу – 21250,00 грн/шт.
Нормами постанови Уряду від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (далі — Постанова № 710) доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
по-перше, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
по-друге, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Вимоги Постанови № 710 в частині підготовки/оприлюднення відповідних обґрунтувань стосуються саме конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі.
Перелік процедур визначено статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Він включає в себе такі види закупівель:
відкриті торги;
відкриті торги з публікацією англійською мовою;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог;
переговорну процедуру закупівлі.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення на власному вебсайті поширюватиме свою дію у разі проведення конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі, а на спрощену закупівлю та договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не розповсюджується.
Закупівля за № UA-2024-10-15-014790-a – це спрощена закупівля. Крім того, технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідальною службою військової частини та відображені у Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі.