• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Нагрудний відеореєстратор Tecsar BDC-53-W4G

Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).

Завершена

1 232 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 162.50 UAH
Номер: d8f339ad22494e1799d46e7f759b08a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-25-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 25.11.2024 12:18 - 17.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2024 № 70-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.11.2024 №70-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-10-15-014790-a від 15.10.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав щодо застосування спрощеної закупівлі, підстав відхилення пропозиції ТОВ « СПЕКТР-8», розгляду тендерної пропозицій ТОВ «СІМПЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору переможця умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав щодо застосування спрощеної закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору переможця умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.10.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕКТР-8» (далі – ТОВ « СПЕКТР-8»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМПЛА» (далі – ТОВ «СІМПЛА»), протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ « СПЕКТР-8» від 29.10.2024 за № 144-с, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2024 за № 145-с, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024 року, договір про закупівлю від 05.11.2024 за № 444 С3, пояснення Замовника від 02.12.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 16.12.2024 11:40 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2024 11:40

Запити/Пояснення