• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва); 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015

Завершена

3 525 844.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 629.22 UAH
Номер: 12585e906a4f406088ea8ab321063609
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.12.2024 15:18 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2024 № 360 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-10-15-014631-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено недотримання вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а у разі неможливості, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.10.2024, тендерні пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» та ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» від 01.11.2024 б/н, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» від 04.11.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2024, договір підряду від 11.11.2024 № 434/24, пояснення надані Замовником від 05.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» з остаточною ціною пропозиції 3 128 034,00 гривень та ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» з остаточною ціною пропозиції 3 404 248,79 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ», зазначених у протоколі відхилення від 01.11.2024 б/н, порушень не встановлено. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 27.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника, з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо досліджуваної закупівлі. Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано вищевказані пояснення 05.01.2025, а отже з недотриманням триденного строку, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт, розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та завантажені в форматі imd та pdf форматі. На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл: excel.zip) без врахування суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9. Разом з тим, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - Вимога), в якій зазначено «…для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати зведений кошторисний розрахунок з урахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9 та авторського нагляду». На виконання вищезазначеної Вимоги учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» надано оновлений зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл 18_ДЦ_ЗКР_5.pdf) з урахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9. За результатами проведеної закупівлі між Замовником та Переможцем торгів ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» укладено договір підряду від 11.11.2024 № 434/24 на загальну суму 3 404 248,79 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливості № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 18 Особливості № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Однак, у складі кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною договору підряду від 11.11.2024 № 434/24, Замовником оприлюднено, у тому числі, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, без урахування суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9 та авторського нагляду. Враховуючи викладене, Замовником укладено договір підряду від 11.11.2024 № 434/24, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», з урахуванням виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, чим, відповідно порушено вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливості № 1178.
Період усунення порушень: 21.01.2025 16:55 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 21.01.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва); 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 (UA-2024-10-15-014631-a), а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що уповноважену особу, якою недотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено вимоги пункту 18 та абзац 4 пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, притягнуто до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації звіту: 28.01.2025 16:35

Запити/Пояснення