-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва); 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015
Завершена
3 525 844.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 629.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 629.22 UAH
Номер:
12585e906a4f406088ea8ab321063609
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 15:18 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2024 № 360
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-10-15-014631-a 15.10.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено недотримання вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, а у разі неможливості, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.10.2024, тендерні пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» та ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ»
від 01.11.2024 б/н, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «СП БК «АРХІМЕД»
від 04.11.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2024, договір підряду від 11.11.2024 № 434/24, пояснення надані Замовником
від 05.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» з остаточною ціною пропозиції 3 128 034,00 гривень та ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» з остаточною ціною пропозиції 3 404 248,79 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ», зазначених у протоколі відхилення від 01.11.2024 б/н, порушень не встановлено.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень
автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 27.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника, з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо досліджуваної закупівлі.
Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано вищевказані пояснення 05.01.2025, а отже з недотриманням триденного строку, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт, розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та завантажені в форматі imd та pdf форматі.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл: excel.zip) без врахування суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9.
Разом з тим, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - Вимога), в якій зазначено «…для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати зведений кошторисний розрахунок з урахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9 та авторського нагляду».
На виконання вищезазначеної Вимоги учасником ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» надано оновлений зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл 18_ДЦ_ЗКР_5.pdf) з урахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9.
За результатами проведеної закупівлі між Замовником та Переможцем торгів ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» укладено договір підряду
від 11.11.2024 № 434/24 на загальну суму 3 404 248,79 грн з ПДВ.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливості № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 18 Особливості № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Однак, у складі кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною договору підряду від 11.11.2024 № 434/24, Замовником оприлюднено, у тому числі, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, без урахування суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9 та авторського нагляду.
Враховуючи викладене, Замовником укладено договір підряду від 11.11.2024 № 434/24, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», з урахуванням виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, чим, відповідно порушено вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливості № 1178.
Період усунення порушень:
21.01.2025 16:55 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2025 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 21.01.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва); 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 (UA-2024-10-15-014631-a), а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що уповноважену особу, якою недотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено вимоги пункту 18 та абзац 4 пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, притягнуто до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації звіту:
28.01.2025 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
3174dbb5eef6405cadf68201821d022c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.12.2024 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
66cd2b8544e04644837d2dafe20d1fe6
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
05.01.2025 11:00
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 27.12.2024 про надання пояснення повідомляю наступне. 15 жовтня 2024 року Комунальним підприємством «Боярське головне виробниче управління житлово-комунального господарства» (надалі КП «БГВУЖКГ») в особі уповноваженої особи оголошено закупівлю на виконання робіт з капітального ремонту підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва). Зазначена закупівля оголошувалась на підставі рішення Боярської міської ради №54/2123 від 30.07.2024 «Про збільшення розміру статутного капіталу та внесення змін до статуту КП «БГВУЖКГ», очікувана вартість предмету закупівлі визначалась за результатами проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації вказаного об’єкту. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (надалі Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «БГВУЖКГ» являється комунальним унітарним комерційним підприємством, яке утворене на базі відокремленої частини комунальної власності Боярської міської територіальної громади і входить до сфери управління Боярської міської ради.
Таким чином, наше підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів, а лише його отримувачем та не являється суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію зазначеної Постанови. Тому вважаю, що порушень законодавства з публічних закупівель в даній закупівлі немає, принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», підприємство не порушило. Зважаючи на викладене, прошу прийняти рішення про відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі робіт з капітального ремонту підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Білогородська, 21 у м. Боярка Київської області (2 черга будівництва).