-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка до опалювального сезону) Комендантівського сільського клубу за адресою: вул. Миру, 68 в с. Комендантівка Кременчуцького району Полтавської області
Завершена
2 816 658.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 083.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 083.29 UAH
Номер:
96aba19851a342bab403022d68332147
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2024 00:00
Період моніторингу:
19.11.2024 17:43 - 11.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2024 № 96-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.11.2024 № 96-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-10-15-012126-a, 15.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2024-10-15-014065-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.10.2024 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СІНАЙ-ГОРА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 31.10.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2024; договір від 06.11.2024 № 231 на суму 2 808 560,60 грн (без ПДВ) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ» ІНАЙ-ГОРА»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 20.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатом проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ» ІНАЙ-ГОРА» укладено договір від 06.11.2024 № 231 на суму 2 808 560,60 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
26.11.2024 13:34 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
6f3f3f136c144fa7bcfec57324086dd6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 816 658,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-15-012126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec905b53a75641ad8091fa61a4b15d15
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 15:43
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом № 18/1343-06/24 від 18 червня 2024 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються. Посилання URL: http://vokst.um.la/2024/09/27/oholoshennia-31/
Зокрема відповідний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації було опубліковано в електронній системі закупівель в документах поточної закупівлі, а також на виконання п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно, до умов тендерної документації було включено необхідні документи з проектно-кошторисної документації, що розглянуті згідно Експертного звіту.