-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
8 229 553.02
UAH з ПДВ
Номер:
ceaeabb37cf34c49bb4c5ffbda15f012
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 12:07 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-15-011441-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (Протокол № 8-24 від 15.10.2024), договір про закупівлю робіт №8К-24 від 15.10.2024 на суму 8 229 553,02 грн, пояснення та документи Замовника надані 29.11.2024 та 06.12.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника (далі – Обґрунтування).
При цьому, аналізом інформації, установлено, що Замовником 15.10.2024 разом зі звітом про договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 без погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою визначену керівником замовника, чим відповідно порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Під час здійснення моніторингу, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Держаудитслужба 03.12.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відсутності погодження (затвердження) керівником замовника або іншої особи визначеної керівником замовника в «Протокольному рішенні (протокол) №8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ» від 15 жовтня 2024 року.
Замовник 06.12.2024 надав пояснення, відповідно до яких зазначено, що за результатами закупівлі UA-2024-10-15-011441-a без використання електронної системи, згідно з Особливостями (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до нього та протокольне рішення (протокол) № 8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини Полякової (далі – протокольне рішення), зміст якого містить відповідне обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Протокольне рішення, згідно з наказами Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області від 20.05.2024 № 17-К та від 15.08.2024 № 59, погоджене заступником начальника з розвитку доріг.
Проте, відповідний аркуш погодження, у зв’язку із перебоями в електромережі, з незалежних від уповноваженої особи об’єктивних технічних причин, системою не синхронізовано з вебпорталом уповноваженого органу «Прозорро». Аркуш погодження обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей додається.
Період усунення порушень:
16.12.2024 11:54 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 11:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі
за № оголошення UA-2024-10-15-011441-a.
Висновок буде оскаржено в суді у встановлений законодавством строк.
Дата публікації:
20.12.2024 16:10
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ba15f8655b694acd8b726d4db5111b7b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-011441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи:
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведені додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації закупівлі Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором від 28.07.2024 №1K-23 закупівлі за номером ID: UA-2023-06-20-016412-a .
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
642fa5f3294c4120ba7bdf41914a21c8
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
29.11.2024 15:58
Опис:
Повідомляємо що замовником по коригуванню проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційногожитлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області» виступала Макарівська селищна рада.
Макарівською селищною радою передано скориговану проектну документацію листом від 21.02.2024 № 03-23/424 з позитивним експертним звітом № 42/КЕ/2024 від 02 лютого 2024.
Додаток:
1.Скоригована Проектна документація та експертний звіт.
2.Очікування вартість закупівлі розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Номер:
1398125637544cff84718de916ec4982
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-011441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43.
Пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
З огляду на викладене просимо надати відповідні пояснення та їх документальне підтвердження (за наявності), а саме: чому у «Протокольному рішенні (протокол) №8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ» від 15 жовтня 2024 року відсутнє погодження (затвердження) керівника замовника або іншої особи визначеної керівником замовника.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ee0a987289440cca7ad6dbc46b5d531
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
06.12.2024 15:43
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 26.11.2024 № б/н про надання пояснень, повідомляється про таке.
Відповідно до п. 3.4. Примірного положення про уповноважену особу, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 08.06.2021 № 40, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Так, за результатами здійснення закупівлі без використання електронної системи, згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до нього та протокольне рішення (протокол) № 8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини Полякової (далі – протокольне рішення), зміст якого містить відповідне обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Протокольне рішення, згідно з наказами Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області від 20.05.2024 № 17-К та від 15.08.2024 № 59, погоджене заступником начальника з розвитку доріг.
Проте, відповідний аркуш погодження, у зв’язку із перебоями в електромережі, з незалежних від уповноваженої особи об’єктивних технічних причин, системою не синхронізовано з вебпорталом уповноваженого органу «Прозорро».
На підтвердження відповідності оприлюднених документів вимогам Особливостей, аркуш погодження обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей додається.