• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Капітальний ремонт (аварійно- відновлювальні роботи) п`ятиповерхового 2-х секційного житлового будинку пошкодженого в результаті воєнних дій за адресою: смт Макарів, вул. Димитрія Ростовського 62, Бучанського р-н, Київської області (коригування). (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

8 229 553.02 UAH з ПДВ
Номер: ceaeabb37cf34c49bb4c5ffbda15f012
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-25-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.11.2024 12:07 - 17.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.11.2024 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-15-011441-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (Протокол № 8-24 від 15.10.2024), договір про закупівлю робіт №8К-24 від 15.10.2024 на суму 8 229 553,02 грн, пояснення та документи Замовника надані 29.11.2024 та 06.12.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника (далі – Обґрунтування). При цьому, аналізом інформації, установлено, що Замовником 15.10.2024 разом зі звітом про договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 без погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою визначену керівником замовника, чим відповідно порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178. Під час здійснення моніторингу, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Держаудитслужба 03.12.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відсутності погодження (затвердження) керівником замовника або іншої особи визначеної керівником замовника в «Протокольному рішенні (протокол) №8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ» від 15 жовтня 2024 року. Замовник 06.12.2024 надав пояснення, відповідно до яких зазначено, що за результатами закупівлі UA-2024-10-15-011441-a без використання електронної системи, згідно з Особливостями (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до нього та протокольне рішення (протокол) № 8-24 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини Полякової (далі – протокольне рішення), зміст якого містить відповідне обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Протокольне рішення, згідно з наказами Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області від 20.05.2024 № 17-К та від 15.08.2024 № 59, погоджене заступником начальника з розвитку доріг. Проте, відповідний аркуш погодження, у зв’язку із перебоями в електромережі, з незалежних від уповноваженої особи об’єктивних технічних причин, системою не синхронізовано з вебпорталом уповноваженого органу «Прозорро». Аркуш погодження обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей додається.
Період усунення порушень: 16.12.2024 11:54 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2024 11:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2024-10-15-011441-a. Висновок буде оскаржено в суді у встановлений законодавством строк.
Дата публікації: 20.12.2024 16:10

Запити/Пояснення