-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень поліклінічного відділення № 1 КНП «Лозівське ТМО», за адресою: 64604, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 (для організації дитячої поліклініки). Коригування
Закупівля здійснюється на очікувану вартість. Джерела фінансування - кошти Державного та місцевого бюджетів
Завершена
41 922 419.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209 612.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 209 612.10 UAH
Номер:
f25d3d348e1c4935b074a68ef8b5818c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2024 00:00
Період моніторингу:
03.12.2024 17:03 - 25.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2024 № 226
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.12.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2024 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-10-15-009639-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД — 1", розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Т"ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.10.2024 року № 67-02/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.11.2024 року, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД — 1", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" (далі – ТОВ Т"ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД — 1" від 11.11.2024 № 67-03/2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 13.11.2024 року № 27-04/2024, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 13.11.2024 року, Договір № 489 КН-06-01 від 20.11.2024 року (далі - Договір), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 09.12.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
24.12.2024 15:45 - 28.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2024 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
440f6df82cd54b02ad7e86a985350ba1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту приміщень поліклінічного відділення № 1 КНП «Лозівське ТМО», за адресою: 64604, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 (для організації дитячої поліклініки). Коригування, (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 41 922 419,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-15-009639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очіку-ваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 2 пункту 1 Змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284 передбачено, що в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пункт 50 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
“5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.”.
Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f428c2dd6e89468285f6d2d2d62e2b3b
Назва:
Капітальний ремонт приміщень поліклінічного відділення № 1 КНП «Лозівське ТМО», за адресою: 64604, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 (для організації дитячої поліклініки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:
09.12.2024 11:25
Опис:
Замовником торгів – Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Управління) закупівлю: Капітальний ремонт приміщень поліклінічного відділення № 1 КНП «Лозівське ТМО», за адресою: 64604, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 (для організації дитячої поліклініки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
-- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
На запит щодо надання пояснень з приводу моніторингу зазначеної закупівлі повідомляємо наступне:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснювалось на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації (далі - ПКД) після отримання позитивного Експертного звіту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно завдання на проектування та пояснювальної записки до ПКД, а також службової записки фахівців будівельно-технічного відділу Управління.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
https://lozovagromada.gov.ua/news/kapitalni-remont-primischen-poliklinichnogo-viddilennya--1-knp-lozivske-tmo-2024-02-28
3. Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей?
В Урядовому курʼєрі від 31.08.2024 № 177 (7837) оприлюднено двадцять четверті зміни до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, які були внесені постановою КМУ від 30.08.2024 № 990 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 12 березня 2024 р. № 284».
З двадцять четвертих змін до Особливостей вбачається, що:
Двадцять четверті зміни до Особливостей стосуються і застосовуються одним замовником — бюджетною установою «Центр гуманітарного розмінування».
Якщо бюджетна установа «Центр гуманітарного розмінування» проводить відкриті торги із закупівлі послуг з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, положення пунктів 36, 37 Особливостей не застосовуються.
Додано імперативну норму виключно для бюджетної установи «Центр гуманітарного розмінування» відмінити відкриті торги, якщо буде подано менше двох тендерних пропозицій, якщо така організація шляхом відкритих торгів закуповуватиме послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
Джерело: https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/nabraly-chynnosti-24-ti-zminy-do-osoblyvostej-turbuvatys-ne-varto/
На підставі вищевикладеного у Замовника були відсутні підстави для внесення змін до пункту 1 розділу 6 тендерної документації в частині додавання підпункту 5 пункту 50 Особливостей.