-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин автомобільний, паливо дизельне
Завершена
6 473 133.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 731.34 UAH
мін. крок: 1% або 64 731.34 UAH
Номер:
301233f6e94940529ce7c58ec6517783
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:50 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2024-10-15-008128-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС», ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» та ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого підприємства «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» та Комунального підприємства «Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації» (далі – Замовники-ініціатори) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.10.2024 № 28/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.10.2024, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі - ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «САН СТРІМ СИСТЕМС» (далі - ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС», учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі - ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», учасник) та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» (далі - ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2024, вимоги про усунення невідповідностей до учасників ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» та ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 № 28/4, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 01.11.2024 № 28/6, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 04.11.2024 № 28/7, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 06.11.2024 № 28/9, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2024, договір про закупівлю від 18.11.2024 № 176 (далі – Договір № 176) укладений Замовником-ініціатором КСП «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» з ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», додаткова угода до Договору № 176 від 27.11.2024, договір про закупівлю від 18.11.2024 № 2024/144 (далі – Договір№ 2024/144) укладений Замовником-ініціатором КП «Комплекс з експлуатації об`єктів водозниження і зливової каналізації» з ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.11.2024 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.12.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
23.12.2024 11:58 - 27.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
d5565c8960aa4f829a9071924af7fcf0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин автомобільний, паливо дизельне (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин) (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-15-008128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b472ed765a82412fb0530261a55dcd53
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Бензин автомобільний, паливо дизельне (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин) (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо)»
Дата опублікування:
11.12.2024 17:52
Опис:
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері публічних
закупівель Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «Бензин автомобільний, паливо дизельне (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин) (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо)»
ID: UA-2024-10-15-008128-a
Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори).
Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий автомобільний, - код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент).
Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений, код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»», були складені у відповідності до діючих на теперішній час стандартів: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», ДСТУ EN 589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання», Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927. Крім того, при складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників закупівлі, враховувався досвід попередніх власних закупівель Замовника та Замовників-ініціаторів по виконанню переможцями закупівель раніше укладених договорів.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 30.10.2023 року, погодженої директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 30.10.2023 року (далі – Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275.
Враховуючи положення Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників бензину автомобільного, палива дизельного.
На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені: ТОВ «ТД» «САН ОЙЛ», ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ «Маршал-Кард», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98», ТОВ «БВС РИТЕЙЛ».
Цінові пропозиції були отримані від: ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ТД» «САН ОЙЛ», ТОВ «Маршал-Кард».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 10 жовтня 2024 року № 172/2024-10-10 та в таблиці до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі склала – 6 473 133,80 грн. з ПДВ.
Надалі, Замовники-ініціатори, в інтересах яких проводилась дана закупівля, опублікували в електронній системі закупівель плани на проведення закупівлі за предметом: Бензин автомобільний, паливо дизельне код (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин) (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо). Плани Замовників -ініціаторів були взяті в роботу, включені до плану закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: Бензин автомобільний, паливо дизельне код (ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин) (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо) з очікуваною вартістю 6 473 133,80 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2024-10-15-008128-a.
Питання 1.2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?.
Відповідь. Належне обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднюється з урахуванням вимог постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» для замовників, яких стосується в цій частині. Постановою № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», доповнено Постанову № 710 пунктом 4-1 такого змісту: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюючи дану закупівлю є «закупівельником» та проводить цю закупівлю в інтересах інших суб’єктів господарювання. Отже, в рамках цієї процедури КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» не є ні розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Як наслідок, КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення – не зобов’язане.
Додатки до відповіді:
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 10 жовтня 2024 року № 172/2024-10-10.
2. Запити цінових пропозицій до ТОВ «ТД» «САН ОЙЛ», ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ «Маршал-Кард», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98», ТОВ «БВС РИТЕЙЛ».
3. Цінові пропозиції від ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ТД» «САН ОЙЛ», ТОВ «Маршал-Кард».
Директор Валерій ОСТАПЧУК
Уповноважена особа-
Фахівець з публічних закупівель
Євгеній Чуйко