• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК: 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин марки А-95, газ скраплений,)(талони/скретч-картки)

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Номер: 30ff22a645c8450c9d7f78d3996c9abd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 26.11.2024 17:15 - 18.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2024 № 82-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.11.2024 № 82-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-10-15-005708-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄМІЛЬЧИНО-ЛЬОН» установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, частини 9 статті 26 Закону, абзаців 1 пункту 28, пунктів 41, 43 та 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ємільчинська лікарня» Ємільчинської селищної ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.10.2024 № 373, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЄМІЛЬЧИНО-ЛЬОН» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.10.2024 № 384, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2024 року, договір про закупівлю від 31.10.2024 № 319, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 03.12.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Так, на порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пунктів 28 та 50 Особливостей, в частині 1 розділу 6 тендерної документації, встановлено підстави відміни замовником торгів, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 № 990, а саме, відсутня підстава відміни торгів замовником у разі подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне. Так, відповідно до пункту 7 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист, про те, що: - до учасника, службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи засновника/кінцевого бенефіціара/власника (контролера) юридичної особи, фізичної особи, яка є учасником згідно з чинним законодавством України, не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); - учасник не є юридичною особою - резидентом іноземної держави державної форми власності та/або не є юридичною особою, частка статутного капіталу якого перебуває у власності іноземної держави до якої застосовано санкції; - учасник не здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції.. Однак, моніторингом встановлено, що Переможцем на порушення вимог пункту 7 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації не надано гарантійного листа, про те, що: - учасник не є юридичною особою - резидентом іноземної держави державної форми власності та/або не є юридичною особою, частка статутного капіталу якого перебуває у власності іноземної держави до якої застосовано санкції; - учасник не здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції.. Також, відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації встановлено умову, а саме: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою». Разом з тим, відповідно до пункту 10 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати паспорт заводу виробника, сертифікати відповідності або декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного палива, газу скрапленого, які мають містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Переможця надано паспорт якості бензину А95 від 22.08.2024 №175533_5956032, паспорт якості дизельного палива від 31.08.2024 № 607, сертифікати якості газу скрапельного від 26.09.2024 № 176473_6032929, від 27.09.2024 № 176473_6032929 та декларацію дизельного палива. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній переклад з іноземної мови на українську мову паспорту якості бензину А95 від 22.08.2024 №175533_5956032, сертифікатів якості газу скрапельного від 26.09.2024 № 176473_6032929, від 27.09.2024 № 176473_6032929, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 та пункту 10 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, частиною 9 статті 26 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Слід зазначити, що виправлення вказаних помилок шляхом надання учасником ТОВ «ЄМІЛЬЧИНО-ЛЬОН» гарантійного листа з інформацією у відповідності до вимог пункту 7 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації та надання перекладу з іноземної мови на українську мову паспорту якості бензину А95 від 22.08.2024 №175533_5956032, сертифікатів якості газу скрапельного від 26.09.2024 № 176473_6032929, від 27.09.2024 № 176473_6032929, з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а відтак є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пунктів 41 та 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Переможцю усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 12.12.2024 22:21 - 27.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2024 22:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень КНП «Ємільчинська лікарня» Ємільчинської селищної ради Житомирської області розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Північним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу по закупівлі : код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин марки А-95, газ скраплений,) (талони/скретч-картки) На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-15-005708-a від 12 грудня 2024р., замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень. Оформлено підписку Е- Журнал «Радник у сфері державних закупівель» для постійного супроводу та роз’яснень щодо проведення торгів. Уповноважена особа буде направлена на навчання з питань публічних закупівель в 2025 році.
Дата публікації звіту: 19.12.2024 11:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації: 20.12.2024 12:14

Запити/Пояснення