-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку
Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку
Завершена
2 652 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 261.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 261.44 UAH
Номер:
11f6eb7228a742608dec49d95abdf4f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 15:47 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2024 № 56-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.12.2024 № 56-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-15-005642-a від 15.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державна установа «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024 № 136 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ЖИТЛОБУД-2»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.10.2024 № 145; повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024; договір на виконання робіт з капітального ремонту від 08.11.2024 № 161 на суму 2 650 291,80 грн (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 13.11.2024 № 1; пояснення Замовника від 20.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.12.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону.
Згідно норм пункту 28 Особливостей: Замовник у тендерній документації зазначає відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, які визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей затверджено норму, що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Тобто, Замовник, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, повинен при формуванні тендерної документації під час проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей враховувати саме вимоги пункту 47 Особливостей.
Отже, Замовник мав обов’язок розробити та затвердити вимоги тендерної документації у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, зокрема абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей, яким затверджено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації визначено та затверджено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема для Переможця (юридичної особи) у підпункті 1 пункту 3.1. затверджено, що інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 47 Особливостей): «Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*. *З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.».
Крім того, аналогічна вимога затверджена Замовником і в підпункті 1 пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації для Переможця (фізичної особи чи фізичної особи — підприємця).
Водночас, Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.».
Тобто, Замовником у тендерній документації для Переможця торгів затверджено дві вимоги, які суперечать між собою та чинному законодавству України про закупівлі, а саме нормам абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей в редакції постанови КМУ від 02.04.2024 № 382.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
03.01.2025 11:53 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державна установа «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник), вивчивши Ваш висновок від 03.01.2025 року щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку», номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-10-15-005642-a, повідомляє наступне.
Беручи до уваги Ваші висновки щодо необхідності здійснення заходів для
подальшого недопущення виявлених порушень, з метою неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також виконання зобов’язань викладених у висновку, Замовником 07.01.2025р. було проведено роз’яснювальну роботу з фахівцями з державних закупівель з питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) від 12.10.2022р.№1178.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 11:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
07.02.2025 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
274cf0bb3f4e4b04951542e6690c7c38
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.12.2024 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку» за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-005642-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97499cba1b9c4439bfb2ffd770d7a761
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
20.12.2024 15:34
Опис:
Державна установа «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі- Установа) відноситься до об’єктів критичної інфраструктури відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України № 1130 від 01.07.2024р. «Про встановлення відповідності критеріям та визначення підприємств, установ та організацій критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період». В складі Установи працюють лабораторії, які є критично важливими для забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. Одночасно в установі створенні та функціонують групи швидкого реагування на біологічні, хімічні небезпеки.
Адміністративна будівля Установи збудована на початку 1960-х років. У зв’язку з браком фінансування багато років не проводився капітальний ремонт, в тому числі й даху, внаслідок чого дах знаходиться в стані непридатному для нормальної експлуатації (атмосферні опади не відводяться з покрівлі, через що є затікання в приміщення будівлі).
У зв’язку з критичною ситуацією щодо незадовільного стану покрівлі адміністративної будівлі установи, у якій на знаходяться лабораторії, Установою було замовлено послуги з розроблення проектно-кошторисної документації капітального ремонту даху будівлі Установи на проспекті Волі, 55 у м. Луцьку.
Згідно п.2 Технічного висновку про стан конструкцій будівлі Установи на пр.Волі, 55 у м.Луцьку «Перелік та результати аналізу виявлених відхилень від проектної документації та будівельних норм та стандартів» Робочого проекту (далі – Технічний висновок) встановлено:
- простежується часткове руйнування, ураження гнилизною існуючих елементів кроквяної системи, наявні сліди ураження жуками деревоточцями та інші дефекти;
- наявні відколи, тріщини на азбестоцементних листах покрівлі, простежуються сліди затікання атмосферних опадів крізь щілини в покрівлі з азбестоцементних листів та в місцях примикань покрівлі до вентиляційних шахт;
- відсутнє огородження покрівлі;
- часткове руйнування цегляних стінок на горищі;
- недостатня кількість вікон для освітлення горищного простору, відсутнє електроосвітлення горища;
- коефіцієнт теплопровідності зовнішніх огороджувальних конструкцій не відповідає вимогам по енергозбереженню;
- відсутній блискавкозахист будівлі;
- простежується руйнування існуючих дерев’яних вентиляційних шахт
Згідно п.3 Технічного висновку «Обгрунтування причин виникнення дефектів і пошкоджень, прогнозування їх подальшого розвитку і впливу та технічний стан будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем» Робочого проекту встановлено:
- Наявні дефекти, пошкодження виникли внаслідок тривалого періоду експлуатації без необхідного ремонту та заміни елементів електромережі і можуть в подальшому збільшуватись та привести до аварійного технічного стану.
Згідно п.4 Технічного висновку «Обгрунтовані рекомендації щодо вжиття заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єкта, зокрема (за необхідності) рекомендації щодо:
Для відновлення експлуатаційних властивостей об’єктів необхідно:
- Виконати заміну дерев’яних елементів кроквяної системи;
- Виконати утеплення підлоги горища;
- Виконати заміну покриття з азбестоцементних хвилястих листів;
- Виконати ремонт цегляної кладки стінок на горищі;
- Виконати електроосвітлення горища, блискавкозахист будівлі;
- Влаштувати організоване відведення атмосферних опадів з покрівлі, огорож покрівлі;
- Передбачити утеплення зовнішніх стін, фундаментів (окремим проектом);
- Виконати заміну вентиляційних шахт.
Згідно п.6 Технічного висновку «Висновки щодо технічного стану будівельних конструкцій, характеристик основ фундаментів, інженерних мереж і систем об’єкта в цілому», технічний стан будівельних конструкцій, характеристик основ фундаментів, інженерних мереж і систем» Робочого проекту встановлено:
- Дерев’яні конструкції кроквяної системи – категорія технічного стану «3» (непридатний до нормальної експлуатації)
- Покрівля – категорія технічного стану «3» (непридатний до нормальної експлуатації)
- Вентиляційні шахти – категорія технічного стану «3» (непридатний до нормальної експлуатації)
Згідно ДСТУ-Н Б В.12-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» технічний стан будівлі необхідно віднести до категорії «3» - непридатний до нормальної експлуатації.
Щодо проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху було надано Експертний звіт (позитивний) № 258/03-0215/01-24 від 20 серпня 2024 року (додається). Зокрема, в експертному звіті вказується, що за результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектною документацією, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 "Деякі питання ціноутворення в будівництві", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р.№281.
Міністерство охорони здоров’я України (далі – МОЗ) листом від 23.07.2024р. №26-04/29411/2-24 зобов’язало Установу в термін до 20.08.2024 р. надати інформацію, відповідно до розроблених проектно-кошторисних документацій, щодо наявності додаткової потреби у видатках розвитку на проведення капітального ремонту покрівель приміщень центрів контролю та профілактики хвороб обласного рівня та відокремлених структурних підрозділів та виділення додаткового фінансування по загальному фонду за бюджетною програмою КПКВК «Громадське здоров’я та заходи боротьби з епідеміями».
На виконання вказаного вище листа, Установою у вказані терміни було надіслано до уповноваженого органу управління МОЗ розроблену проектно – кошторисну документацію для розгляду та виділення відповідних бюджетних призначень на проведення капітального ремонту даху будівлі.
За наслідками розгляду поданих документів, МОЗ було надано погодження та відповідно Установа очікувала на надходження бюджетних призначень для вказаних цілей.
Такі призначення надійшли в установу, про що ГУ КСУ у Волинській області сповістило установу листом № 06-12-06/9915 від 14.10. 2024 року.
У зв’язку з закінченням бюджетного року і скорочених термінів для використання бюджетних призначень, для капітального ремонту даху Установи та її безперебійної роботи, після надходження бюджетних призначень для вказаної цілі, Установою невідкладно 15.10.2024р. було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт з проведення капітального ремонту даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі,55 у м.Луцьку.
За результатами розгляду єдиного учасника відкритих торгів (з особливостями) - ТОВ «Житлобуд-2» виникли правові підстави укласти договір про закупівлю робіт з капітального ремонту даху.
Посилання на сторінку закупівлі по предмету «Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку»: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/54004229
Додатки: копія кошторису, копія робочого проекту, копія експертного звіту, копії робочих креслень, копія листа МОЗ, копія листа ДКСУ.