• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку

Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку

Завершена

2 652 288.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 261.44 UAH
Номер: 11f6eb7228a742608dec49d95abdf4f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-18-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 18.12.2024 15:47 - 09.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2024 № 56-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віталій БОНДАР Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.12.2024 № 56-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-15-005642-a від 15.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державна установа «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024 № 136 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ЖИТЛОБУД-2»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.10.2024 № 145; повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024; договір на виконання робіт з капітального ремонту від 08.11.2024 № 161 на суму 2 650 291,80 грн (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 13.11.2024 № 1; пояснення Замовника від 20.12.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.12.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Згідно норм пункту 28 Особливостей: Замовник у тендерній документації зазначає відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, які визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей затверджено норму, що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Тобто, Замовник, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, повинен при формуванні тендерної документації під час проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей враховувати саме вимоги пункту 47 Особливостей. Отже, Замовник мав обов’язок розробити та затвердити вимоги тендерної документації у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, зокрема абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей, яким затверджено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації визначено та затверджено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема для Переможця (юридичної особи) у підпункті 1 пункту 3.1. затверджено, що інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 47 Особливостей): «Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*. *З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.». Крім того, аналогічна вимога затверджена Замовником і в підпункті 1 пункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації для Переможця (фізичної особи чи фізичної особи — підприємця). Водночас, Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.». Тобто, Замовником у тендерній документації для Переможця торгів затверджено дві вимоги, які суперечать між собою та чинному законодавству України про закупівлі, а саме нормам абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей в редакції постанови КМУ від 02.04.2024 № 382. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.01.2025 11:53 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2025 11:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна установа «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник), вивчивши Ваш висновок від 03.01.2025 року щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Капітальний ремонт даху будівлі Державної установи «Волинський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» на просп. Волі, 55 у м.Луцьку», номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-10-15-005642-a, повідомляє наступне. Беручи до уваги Ваші висновки щодо необхідності здійснення заходів для подальшого недопущення виявлених порушень, з метою неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також виконання зобов’язань викладених у висновку, Замовником 07.01.2025р. було проведено роз’яснювальну роботу з фахівцями з державних закупівель з питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) від 12.10.2022р.№1178.
Дата публікації звіту: 08.01.2025 11:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 07.02.2025 11:55

Запити/Пояснення