• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. (Лот1- Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2; Лот 2 - Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 ім. А.Гергерта; Лот 3- Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 5; Лот 4 - Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ліцеї імені В.Труша).

Завершена

3 508 829.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 085.47 UAH
Номер: 337c9559671d48c59dc25d7a65eaccba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 18.12.2024 15:20 - 09.01.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.12.2024 №273 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2024 №273. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-10-15-003282-a, 15.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Складановського І.Л. по Лотах 1 і 2, визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договорів встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також норм частини восьмої статті 12 Закону та принципів здійснення процедур закупівель, визначених у статті 5 Закону. Крім того, укладені договори по Лотах 1, 2, 3 і 4 про закупівлю не відповідають нормам пункту 83 Постанови КМУ №668, що є порушенням пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру, правомірності внесення змін до договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, статті 5 та частини восьмої статті 12 Закону – шляхом припинення зобов’язань за укладеними за результатами тендеру договорами за Лотами 1 і 2 з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи щодо приведення у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (Постанова КМУ №668) умови договорів № 539 та № 540 шляхом укладання додаткової угоди до договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру, правомірності внесення змін до договорів про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-14-016629-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотами 1 - 4; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотами 1 - 4; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.11.2024 №4 (Лот 1), від 05.11.2024 №5 (Лот 2), від 06.11.2024 №7 (Лот 3) та від 05.11.2024 №6 (Лот 4); тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Складановського Ігоря Любомировича (далі – ФОП Складановський І.Л.) за Лотами 1 і 2; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Іщака Володимира Зіновійовича (далі – ФОП Іщак В.З.) за Лотом 3; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Іщака В.З. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей (за Лотом 3); тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Жолдака Ігоря Ярославовича (далі – ФОП Жолдак І.Я.) за Лотом 4; повідомлення про намір укласти договори про закупівлю за Лотами 1 - 4; опубліковані ФОП Складановським І.Л. (Лоти 1 та 2), ФОП ІщакОМ В.З. (Лот 3) та ФОП Іщаком В.З. (Лот 4) як переможцями тендеру документи; договори від 21.11.2024 №537 (Лот 1), №538 (Лот 2), №539 (Лот 3) та №540 (Лот 4); додаткові угоди від 30.12.2024 до договорів від 21.11.2024 №537, №538, №539, №540 та повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; звіт про результати проведення процедури закупівлі; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №2 до тендерної документації Замовника. Отже, переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 саме шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Одночасно, згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. У Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено спосіб підтвердження переможцем тендеру відсутності підстав за підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: переможець повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Витяг має бути виданий не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Однак, моніторингом встановлено, що ФОП Складановським І.Л., якого Замовник визначив переможцем тендеру по Лотах 1 і 2 з оприлюдненням 05.11.2024 повідомлень про намір укласти з ним договори, не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель та у спосіб, зазначений в тендерній документації (Додаток №2), документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178, а саме: повного витягу (виданого не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Натомість, переможцем по Лотах 1 та 2 ФОП Складановським І.Л. 05.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про відмову в наданні відомостей з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому вказано, що за результатами опрацювання запиту на отримання Витягу про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України від 28.10.2024 №ФОВС-002451470 відмовлено в наданні відомостей в інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» у зв’язку з тим, що установчі дані в запиті зазначені не в повному обсязі чи некоректно. Таким чином, переможцем ФОП Складановським І.Л. по Лотах 1 і 2 інформації (документ) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, у спосіб, зазначений в тендерній документації (Додаток №2) Замовника шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель не надано. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що Замовнику на електронну пошту надійшло повідомлення з майданчика «Держзакупівлі онлайн» про завантажені 05.11.2024 ФОП Складановський І.Л. (Лот 1, Лот 2) документи переможця (витяг, довідка НАЗК, довідка п.47, довідка про повноваження, кошторис), однак Замовник помилково не перевірив зміст Витягу, замість Витягу в систему було завантажено Рішення про відмову в наданні відомостей з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Крім того у поясненні вказано, що після виявлених помилок Замовник звернувся до учасника–переможця із проханням надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, а учасником–переможцем надано відповідний Витяг, що свідчить про відсутність у нього судимостей. Водночас, пункт 47 Особливостей №1178 містить імперативну норму, за якою переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту саме шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Крім того, за нормами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, а статтею 5 Закону визначено принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними вище діями (звернення Замовника до переможця щодо проханням надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі поза межами електронної системи закупівель) Замовником недотримано положення частини восьмої статті 12 Закону та принципів здійснення процедур закупівель, визначених у статті 5 Закону. Таким чином, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Складановського І.Л. по Лотах 1 і 2 (яким не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178), а укладено з ним договори №537 та №538 від 21.11.2024. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, моніторингом встановлено, що укладені Договори №537, №538 №539 та №540 містять графіки виконання робіт (Додаток №2 до договору), у яких зазначено лише найменування робіт об’єкта, термін виконання робіт та загальна вартість робіт за договорами, водночас не містить інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договорами, однак не містить інформації щодо періодів початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт, чим недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Слід зазначити, що до договорів №537, №538 №539 та №540 внесено зміни додатковими угодами від 30.12.2024, якими продовжено строк виконання робіт до 31.05.2025, в яких Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» не містить інформації щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договорами №537, №538 №539 та №540.
Період усунення порушень: 10.01.2025 12:47 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2025 12:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Надання пояснень на Висновок моніторингу закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. (Лот1- Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2; Лот 2 - Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 ім. А.Гергерта; Лот 3- Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 5; Лот 4 - Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ліцеї імені В.Труша) UA-2024-10-15-003282-a 1 Щодо здійснення заходів для усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, статті 5 та частини восьмої статті 12 Закону – шляхом припинення зобов’язань за укладеними за результатами тендеру договорами за Лотами 1 і 2 з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Повідомляємо , що Відділом освіти надіслано ФОП Складановському І.Л. листа від 14.01.2025 року №20 про те, що відповідно до п.10.2 укладених договорів підряду, згідно із вимогами п.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п.2 ст. 188 Господарського кодексу України, Відділ освіти Новороздільської міської ради пропонує розірвати Договір №537 від 21.11.2024 року (Лот1- Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2) та Договору №538 від 21.11.2024 р (Лот 2 - Капітальний ремонт з влаштуванням інклюзивного санвузла в Новороздільському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 ім. А.Гергерта) за взаємною згодою сторін. 2. Щодо заходів щодо приведення у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (Постанова КМУ №668) умови договорів № 539 та № 540 шляхом укладання додаткової угоди до договору. Для усунення порушень Відділом освіти підготовлено додаткові угоди які будуть оприлюднені в системі.
Дата публікації звіту: 24.01.2025 10:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунено шляхом розірвання договорів по Лоту 1 від 21.11.2024 №537 та Лоту 2 від 21.11.2024 №538.
Дата публікації: 07.02.2025 11:11

Запити/Пояснення