• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

8 785 001.53 UAH з ПДВ
Номер: 72a338e994a842c68ee8e35cb0ba69ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.11.2024 12:05 - 17.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.11.2024 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2024-10-15-001035-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ, .
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.v.volkova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про укладений договір від 10.10.2024 оприлюднений 15.10.2024, договір підряду від 10.10.2024 № 10/10/4 на суму 8 785 001,53 гривень грн з ПДВ укладений з товариством з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – Договір), наказ Замовника від 10.10.2024 № 147 про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі та обґрунтування підстав для здійснення закупівлі, зміни до Договору, пояснення та документи Замовника надані 27.11.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу закупівлі 05.12.2024 Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів щодо невідповідності сум локальних кошторисів, наданих на запит Держаудитслужби, договірній ціні та сумі договору. Однак на зазначений запит Держаудитслужби Замовник не надав в електронній системі закупівель відповідне пояснення та документи, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 16.12.2024 11:41 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2024 11:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши оприлюднений 16.12.2024 року в електронній системі закупівель висновок Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул. Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-001035-a), Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне. Викладені у висновку Держаудитслужби зауваження в подальшому будуть враховані уповноваженою особою Замовника Дмитром Ващуком. Йому вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, повідомляємо у зв'язку з тим, що Замовнику у його особистий кабінет електронного майданчика, не надійшло повідомлення про запит Держаудитслужби до моніторингу в строк, достатній для розгляду запиту Замовником та відповідно надання на нього відповіді, що порушило відповідне право Замовника згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на розгляд та надання пояснення та відповіді Департамент, відповідно до листа від 23.12.2024 № 08-01-653/24 (додається), повторно звернувся до веб-порталу Уповноваженого органу dzo.com.ua - Держзакупівлі.онлайн за роз’ясненням щодо роботи електронного майданчика та з вимогою надати підтвердження та повідомлення про технічний збій системи електронного майданчика у дні здійснення моніторингу. Вчасне ненадання відповіді Держаудитслужбі Замовником, а саме протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідного запиту, відбулось поза волею Замовника та не з його вини. На цей час ми очікуємо офіційну відповідь електронного майданчика. Водночас звертаємо Вашу увагу, що ситуація яка сталася, не спричинила значних негативних наслідків для процесу закупівлі, а уповноважена особа виконувала свої обов’язки добросовісно та в межах наявних повноважень. З огляду на це, з метою недопущення в майбутньому подібних ситуацій уповноважену особу буде направлено на додаткове навчання у 2025 році, що дозволить удосконалити його навички та знання в галузі публічних закупівель. Додаток: на 2 арк в 1 прим.
Дата публікації звіту: 23.12.2024 16:02

Запити/Пояснення