-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
8 785 001.53
UAH з ПДВ
Номер:
72a338e994a842c68ee8e35cb0ba69ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 12:05 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-10-15-001035-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про укладений договір від 10.10.2024 оприлюднений 15.10.2024, договір підряду від 10.10.2024 № 10/10/4 на суму 8 785 001,53 гривень грн з ПДВ укладений з товариством з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – Договір), наказ Замовника від 10.10.2024 № 147 про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі та обґрунтування підстав для здійснення закупівлі, зміни до Договору, пояснення та документи Замовника надані 27.11.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу закупівлі 05.12.2024 Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів щодо невідповідності сум локальних кошторисів, наданих на запит Держаудитслужби, договірній ціні та сумі договору.
Однак на зазначений запит Держаудитслужби Замовник не надав в електронній системі закупівель відповідне пояснення та документи, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
16.12.2024 11:41 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 11:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши оприлюднений 16.12.2024 року в електронній системі закупівель висновок Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул. Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-001035-a), Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне.
Викладені у висновку Держаудитслужби зауваження в подальшому будуть враховані уповноваженою особою Замовника Дмитром Ващуком. Йому вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім цього, повідомляємо у зв'язку з тим, що Замовнику у його особистий кабінет електронного майданчика, не надійшло повідомлення про запит Держаудитслужби до моніторингу в строк, достатній для розгляду запиту Замовником та відповідно надання на нього відповіді, що порушило відповідне право Замовника згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на розгляд та надання пояснення та відповіді Департамент, відповідно до листа від 23.12.2024 № 08-01-653/24 (додається), повторно звернувся до веб-порталу Уповноваженого органу dzo.com.ua - Держзакупівлі.онлайн за роз’ясненням щодо роботи електронного майданчика та з вимогою надати підтвердження та повідомлення про технічний збій системи електронного майданчика у дні здійснення моніторингу. Вчасне ненадання відповіді Держаудитслужбі Замовником, а саме протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідного запиту, відбулось поза волею Замовника та не з його вини. На цей час ми очікуємо офіційну відповідь електронного майданчика.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що ситуація яка сталася, не спричинила значних негативних наслідків для процесу закупівлі, а уповноважена особа виконувала свої обов’язки добросовісно та в межах наявних повноважень. З огляду на це, з метою недопущення в майбутньому подібних ситуацій уповноважену особу буде направлено на додаткове навчання у 2025 році, що дозволить удосконалити його навички та знання в галузі публічних закупівель.
Додаток: на 2 арк в 1 прим.
Дата публікації звіту:
23.12.2024 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
a2649ed7112e4e2c9d5919e6c3339b22
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Враховуючи підставу укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надати локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a.
2. Надати локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f90a17ac34284413847724b8cf646ce8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.12.2024 09:47
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 27.11.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів запиту надсилаю запитувану інформацію.
Додаток 1: локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a на 89 арк в 1 прим;
Додаток 2: локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4 на 90 арк в 1 прим.
Номер:
49e24fb0a9604e71b57483036f06a574
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
02.12.2024 10:09
Опис:
У зв'язку з технічними причинами, Додатки до відповіді надаємо окремо.
Номер:
94867580c1e54a629d5d0880db109bd8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до наданих локальних кошторисів загальна сума додаткових робіт становить 6 912 629, 99 грн без ПДВ. Просимо надати пояснення щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d55a3a2c257d4f9fab031408c3f71496
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.12.2024 09:48
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору повідомляю наступне.
У зв’язку з тим, що на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн, де зареєстрований Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – замовник), у кабінеті здійснення державного моніторингу закупівлі через технічний збій чи обставини, що виникли поза волею замовника, вищевказаний запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 не відображається тому не був розглянутий замовником згідно вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України. Тому прошу дозволити надати відповідне пояснення щодо даного запиту протягом одного робочого дня з дня виявлення такого запиту замовником до 17.12.2024 включно. На підтвердження факту не відображення запиту на електронному майданчику надсилаю фотофіксацію (прінт скрін) особистого кабінету замовника на майданчику у додатку.
Додаток: на 5 арк. в 1 прим.