• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва: Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»

Завершена

184 135.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.68 UAH
Номер: 93d27b0917d64312b272560a7a94aa43
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.02.2025 11:31 - 12.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.02.2025 № 31 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2025 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2024-10-14-013845-a 14.10.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом №922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для здійснення спрощеної закупівлі (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/ або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), внесення змін до договору про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-10-14-016424-a, звіт про результати проведення закупівлі, укладений за результатом спрощеної закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, укладений договір підряду про здійснення технічного нагляду від 05.11.2024 №47ТН/24, додаткова угода від 05.11.2024 №1, додаткова угода від 05.11.2024 №2, запит про надання пояснень від 19.02.2025 та 07.03.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.02.2025 року. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Постановою КМУ від 16 лютого 2022 р. № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» (далі – Порядок), згідно із п.2 Порядку, головним розпорядником субвенції є Міністерство освіти і науки України. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 0611241 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти». Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році» (далі - розпорядження № 763-р), відповідно до розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році, за областями, згідно з яким, бюджету Дніпровської міської територіальної громади по об’єкту «Комунальний заклад освіти “Середня загальноосвітня школа № 8” Дніпровської міської ради, вул. Прапорна, 23, м. Дніпро» передбачено обсяг субвенції з загального фонду державного бюджету на 2024 рік у сумі 7 038,30 тис. гривень. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-14-013845-a, Замовник у пункті 2.1.1 укладеного Договору зазначив, що капітальні видатки на 2024 рік за рахунок бюджету Дніпровської міської територіальної громади складають 184 135,80 грн. (Додаткова угода від 05.11.2024 №1), у т.ч.: за рахунок коштів місцевого бюджету – 57 007,42 грн. з ПДВ; за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 110 480,00 грн. з ПДВ, відповідно до розпорядження № 763-р. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-10-14-013845-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проєктів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, моніторингом встановлено, що Замовником в оголошенні та проєкті договору про закупівлю (Додаток № 2) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 13.03.2025 14:46 - 28.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.03.2025 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби ID моніторингу UA-M-2025-02-18-000018 від 13.03.2025 року щодо закупівлі «Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва: Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23 ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція», а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, між Замовником та ПП "ФЕНІКС" укладено додаткову угоду № 3 від 18.03.2025 року до Договору підряду про здійснення технічного нагляду від 05.11.2024 року № 47ТН/24 за для приведення умов у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю. Крім того, уповноважена особа підвищила рівень своїх знань та навичок, взявши участь 25 лютого 2025 року в онлайн-зустрічі, присвяченій закупівлям в межах Ukraine Facility за підтримки Міністерства економіки України.
Дата публікації звіту: 19.03.2025 17:01

Запити/Пояснення