• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція існуючої бойлерної зі встановленням блочно-модульної котельні як резервного живлення по проспекту Михайла Грушевського, 172 в м. Чернігів

Завершена

2 883 541.56 UAH з ПДВ
Номер: f6448af749b0404ab1ece92035fd9b37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.11.2024 16:33 - 05.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26. UA-2024-10-14-002055-a 14.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-10-14-002055-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 09.10.2024, протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення споживачів Чернігівської області, рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21.05.2024 № 305, протокол засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, договір від 09.10.2024 № 8240/53, укладений Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2024.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:51 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:51

Запити/Пояснення