-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція існуючої бойлерної зі встановленням блочно-модульної котельні як резервного живлення по проспекту Михайла Грушевського, 172 в м. Чернігів
Завершена
2 883 541.56
UAH з ПДВ
Номер:
f6448af749b0404ab1ece92035fd9b37
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 16:33 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26. UA-2024-10-14-002055-a 14.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-10-14-002055-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 09.10.2024, протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення споживачів Чернігівської області, рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21.05.2024 № 305, протокол засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, договір від 09.10.2024 № 8240/53, укладений Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2024.
Період усунення порушень:
27.11.2024 17:51 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
db2e60151b604626b67c03ce48adfc94
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція існуючої бойлерної зі встановленням блочно-модульної котельні як резервного живлення по проспекту Михайла Грушевського, 172 в м. Чернігів», код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція, очікуваною вартістю 2 883 541,56 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-002055-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1559a38c30e944a9b4b328b15dec64ae
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.11.2024 16:56
Опис:
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля: газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда; послуг з оренди (фрахту, лізингу тощо) суден технічного флоту (спеціалізованих суден), на яких встановлені газопоршневі та/або газотурбінні установки, призначені для виробництва електричної енергії, послуг з найму персоналу для таких установок; товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж; послуг з проектування, обслуговування, планових і позапланових ремонтів таких установок для підприємств паливно-енергетичного комплексу для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року, і укладання договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (файл «Обґрунтування підстави»), та перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення (теплопостачання, генерація електроенергії) споживачів Чернігівської області від 11 квітня 2024 року департаменту ЕТЗ та ЖКГ Чернігівської ОДА; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 травня 2024 року № 305 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Чернігівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років»; протокол № 8 від 11 червня 2024 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернігівської міської ради).
Обгрунтування розміру бюджетного призначення.
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 вересня 2024 року № 620 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-18/id-163056/ https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/06/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20291.pdf https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/10/docs/400.pdf )
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення.
2 883 541,56.
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТИНГ» від 04 вересня 2024 року № 802/24-РБК-ЕЗ).
Повідомляємо, що фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – Договір) за результатами даної закупівлі, відповідає всім умовам Договору та виконується у порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Строк виконання робіт за договором визначається календарним графіком, який є невід’ємною частиною договору та встановлюється до 15 грудня 2024 року, з правом передчасного виконання. Станом на 21.11.2024 оплата за вищезазначеним договором не здійснювалась.
Номер:
5ed900cda6e44ff0ae3104f6ddb46a73
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.11.2024 16:55
Опис:
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 22 пункту 13 Особливостей, а саме: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля: газопоршневих, газотурбінних когенераційних установок, газотурбінних установок та блочно-модульних котелень (їх складових), їх оренда; послуг з оренди (фрахту, лізингу тощо) суден технічного флоту (спеціалізованих суден), на яких встановлені газопоршневі та/або газотурбінні установки, призначені для виробництва електричної енергії, послуг з найму персоналу для таких установок; товарів, робіт та послуг, пов’язаних з будівництвом установок, зазначених у абзацах другому і третьому цього підпункту, введенням в експлуатацію, здійсненням заходів щодо проектування, будівництва та/або реконструкції електричних, газових мереж, необхідних для забезпечення можливості видачі потужності, приєднанням таких установок до електричних, газових та інших мереж; послуг з проектування, обслуговування, планових і позапланових ремонтів таких установок для підприємств паливно-енергетичного комплексу для підготовки до опалювального сезону 2024/25 року, і укладання договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (файл «Обґрунтування підстави»), та перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (протокол наради щодо вирішення питання альтернативного енергозабезпечення (теплопостачання, генерація електроенергії) споживачів Чернігівської області від 11 квітня 2024 року департаменту ЕТЗ та ЖКГ Чернігівської ОДА; рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 21 травня 2024 року № 305 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Чернігівської міської територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2024/2025 років»; протокол № 8 від 11 червня 2024 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернігівської міської ради).
Обгрунтування розміру бюджетного призначення.
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18 вересня 2024 року № 620 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». (https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-18/id-163056/ https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/06/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20291.pdf https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/10/docs/400.pdf )
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення.
2 883 541,56.
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТИНГ» від 04 вересня 2024 року № 802/24-РБК-ЕЗ).
Повідомляємо, що фактичний стан виконання договору від 09.10.2024 № 8240/53, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – Договір) за результатами даної закупівлі, відповідає всім умовам Договору та виконується у порядку, визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Строк виконання робіт за договором визначається календарним графіком, який є невід’ємною частиною договору та встановлюється до 15 грудня 2024 року, з правом передчасного виконання. Станом на 21.11.2024 оплата за вищезазначеним договором не здійснювалась.