-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи)
Завершена
2 159 557.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 797.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 797.79 UAH
Номер:
6f2adfbcd98e48f597910e764174c28d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
11.12.2024 12:27 - 02.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2024 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-10-12-000497-a 12.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Чернігівська політехніка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.10.2024 № 97 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Багатопрофільне товариство «Солонь», протокольне рішення (протокол) від 01.11.2024 № 110 (щодо визначення переможцем ТОВ Багатопрофільне товариство «Солонь»), договір про закупівлю від 14.11.2024 № 635, укладений Замовником ТОВ Багатопрофільне товариство «Солонь» (далі – Договір);
звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 14.11.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.11.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 18.12.2024.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запити Управління від 12.12.2024 Замовником надано 18.12.2024, тобто на 4-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
03.01.2025 12:55 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 12:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО ЗДІЙСНЕННЯ ЗАХОДІВ, ЩО НАПРАВЛЕНІ НА НЕДОПУЩЕННЯ ВСТАНОВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ У ПОДАЛЬШОМУ.
УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ проведено моніторинг ID: UA-M-2024-12-11-000014 процедури закупівлі ID: UA-2024-10-12-000497-а, за наслідками якого складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 03.01.2025 року, яким встановлено наступне:
«… II. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА…
……… За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом (Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, № 922-VII), встановлено, що відповідь на запити Управління (Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області) від 12.12.2024 Замовником надано 18.12.2024, тобто на 4-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту……».
Відповідно до частини 7 пункту 1 статті 1 Закону: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Авторизований електронний майданчик – це компонент електронної системи закупівель Prozorro, через який Замовники та Учасники закупівель здійснюють всі свої дії.
Національний університет «Чернігівська політехніка» (далі – Університет) як юридична особа, що є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, для здійснення закупівель відповідно до норм Закону приєднано до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», який розміщено за адресою: https://www.dzo.com.ua – це один з 12 авторизованих майданчиків.
Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» є частиною електронної системи закупівель, відносно якого Уповноваженим органом прийнято рішення про авторизацію за першим та третім, другим та четвертим рівнями акредитації, згідно з Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (із змінами, доповненнями та у відповідних актуальних редакціях).
Згідно ДОГОВОРУ приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» № 0546079804052016-114 (в редакції від 01.09.2024), укладеного між Університетом (Замовником) та Оператором – Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЗО»:
«…..1.3. Оператор забезпечує можливість проведення процедур закупівель в електронній системі закупівель відповідно до отриманого рівня акредитації…..»
«….1.5. Оператор Електронного майданчику …………. повинен забезпечити для усіх користувачів на безоплатній основі рівний доступ до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом проведення аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, а також забезпечити:
1.5.1. для замовників на безоплатній основі:
……..
• можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»;
……
• надсилання повідомлень замовнику та відображення їх у його кабінеті на Електронному майданчику;
……
1.5.3. безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу, зокрема забезпечити можливість прийняття, обробки і обміну документами та інформацією про здійснення закупівлі між Електронним майданчиком та веб-порталом Уповноваженого органу; ………………………………….».
Зазначений моніторинг ID: UA-M-2024-12-11-000014 розпочато УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ на підставі НАКАЗУ від 10.12.2024 № 65-З Чернігів «Про початок моніторингу процедур закупівель» (згідно даних електронної системи закупівель Prozorro).
Згідно даних електронної системи закупівель Prozorro МОНІТОРИНГ ОПУБЛВКОВАНО –
11.12.2024 о 12 год. 27 хв.
ІНФОРМАЦІЯ про початок зазначеного моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 11 грудня 2024 року до Університету через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» (електронний кабінет ID: 30506) НЕ НАДХОДИЛА.
Згідно даних електронної системи закупівель Prozorro в межах зазначеного моніторингу
ID: UA-M-2024-12-11-000014 – ОПУБЛІКОВАНО «Запит замовнику на пояснення» –
12.12.2024 о 10 год. 51 хв.
ІНФОРМАЦІЯ ПО ЗАПИТАМ до моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 12 грудня 2024 року до Університету через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» (електронний кабінет ID: 30506) НЕ НАДХОДИЛА.
ІНФОРМАЦІЯ про початок зазначеного моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 БУЛА ОТРИМАНА Університетом через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» (електронний кабінет ID: 30506) – 16 грудня 2024 року о 11 год. 16 хв.
ІНФОРМАЦІЯ ПО ЗАПИТАМ до моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 БУЛА ОТРИМАНА Університетом через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» (електронний кабінет ID: 30506) – 16 грудня 2024 року о 11 год. 16 хв.
Тобто, станом на 11 грудня 2024 року Університет через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» не був інформований про початок зазначеного моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014, та станом на 12 грудня 2024 року – Університет не був інформований через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» про Новий запит до моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014.
Отримавши 16 грудня 2024 року о 11 год. 16 хв. через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» Інформацію про початок зазначеного моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 та Новий запит до моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014, відповідь на який відповідно до частини 5 статті 8 Закону потрібно надати протягом 3 робочих днів, 18 грудня 2024 року о 17 год. 23 хв. надано аргументоване пояснення на запит з долученням копій необхідних документів.
Вказана ситуація взагалі не регламентована жодним нормативним документом.
При цьому у ДП «Прозорро» зазначають, що відповідно до «Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 лютого 2016 № 166, механізм адміністративного втручання Підприємства у Систему за подібними зверненням не передбачений. А для своєчасного врегулювання подібних проблем та можливого практичного їх вирішення у ДП «Прозорро» пропонують користувачам Системи «звертатись усіма доступними каналами зв’язку безпосередньо до Підприємства з метою аналізу та контролю за подібними випадками», тобто, до самого електронного майданчика.
Враховуючи вищевикладене та зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель визначені Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-12-000497-а від 03.01.2025, у зв’язку з виникнення розбіжностей в датах оприлюднення інформації про Новий статус моніторингу UA-M-2024-12-11-000014 «Здійснення моніторингу» та про Новий запит до моніторингу UA-M-2024-12-11-000014 для «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи) в системі електронних закупівель Prozorro, яка акумулює дані з відповідних авторизованих майданчиків, та авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», через який Університетом здійснюється вищезгадана закупівля, з метою здійснення заходів направлених на недопущення вищезгаданих ситуацій у подальшому НУ «Чернігівська політехніка» 18 грудня 2024 проінформовано СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ та Адміністративно-фінансовий відділ авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» шляхом проведення роз’яснювальної роботи про ситуацію, що склалася – тимчасовий збій/технічні проблеми в роботі авторизованого електронного майданчика, що призвів до тимчасової недоступності онлайн-сервісів в частині своєчасного оприлюднення інформації по закупівлі ID: UA-2024-10-12-000497-а – своєчасності надсилання повідомлень Замовнику та відображення їх у його кабінеті на Електронному майданчику.
Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-12-000497-а від 03.01.2025, пропрацьовано та взято до відома в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
06.01.2025 17:12
Запити/Пояснення
Номер:
59dd380e15bc4ead8b41b85dac971f3a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 159 557,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-12-000497-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1e99f866a48a425ab4da64a6c75ee028
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит
Дата опублікування:
18.12.2024 17:23
Опис:
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-12-11-000014 закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи) (ID: UA-2024-10-12-000497-а) повідомляємо наступне.
17.04.2024 року близько 09 год. здійснено ракетний удар по об’єктах цивільної інфраструктури в м. Чернігові, в районі вулиці Шевченка, буд. 95-111 (номер кримінального провадження: 22024270000000059, дата реєстрації провадження: 17.04.2024). В результаті обстрілу наявні пошкоджені цивільні об’єкти, в т.ч. будівлі Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95. За результатами комісійного обстеження об’єкта «Навчально-адміністративний корпус № 1, літ. А-4, А1-2, А2-2, А3-1» за адресою розташування: м. Чернігів, вул. Шевченка, 95, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації, встановлено загальні характеристики пошкоджень даного об’єкта та зроблено висновок (рекомендації) щодо його відновлення шляхом капітального ремонту (АКТ комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації – додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – робіт з капітального ремонту пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи) визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.
Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в кошторисній документації на «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи)», яка розроблена проектною організацією. Зокрема, в ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-01, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-02, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-03, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-04, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-05, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-06, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-07, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-08, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-09, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-010, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-011, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-012, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-013, ЛОКАЛЬНОМУ КОШТОРИСІ № 02-01-014 на «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи)», де міститься детальний опис робіт, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». А саме, відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості робіт», яким передбачено, що розрахунок очікуваної вартості робіт – очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281, кошторисної документації на «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) № 1122-ЕК-24 від «01» жовтня 2024, Реєстраційний номер EX01:4212-9701-9453-5702).
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок військової агресії російської федерації аудиторій 115, 116, 212, 214, 309, 412, 413, 414, 430, 431, спортивної зали та частини коридорів 2, 4 поверхів навчально-адміністративного корпусу Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою м. Чернігів, вулиця Шевченка, 95» (аварійно-відновлювальні роботи)» відповідає кошторису університету та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВК 2201160 «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики», КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів».
До пояснення додається:
АКТ комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації – на 3 аркушах;
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС № 02-01-01 – № 02-01-014 – на 41 аркуші;
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) – на 5 аркушах.