• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Верстат ручний для різання арматури, 44510000-8 Знаряддя

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)

Завершена

1 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Номер: 4eed984abf2a4f81999a943b378306fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.11.2024 16:45 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.11.2024 № 312 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-10-11-013679-a 11.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесені змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2023 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 № 178, реєстр отриманих пропозицій від 23.10.2024, пропозиції ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» та ТОВ «Інкос лайн», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» від 25.10.2024 № 215, вимогу про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ «Інкос лайн», протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 29.10.2024 № 225 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.10.2024, договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 31.10.2024 № 291, додаткову угоду від 30.11. 2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 27.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що на участь у спрощеній закупівлі подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» з остаточною ціновою пропозицією 1 127 952,00 гривень та ТОВ «Інкос лайн» з остаточною ціновою пропозицією 1 245 750,00 гривень. Моніторингом встановлено, що пропозицію ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2024 № 215) на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» зазначених в протоколі від 25.10.2024 № 215, порушень не встановлено. Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «Інкос лайн» з остаточною ціновою пропозицією 1 245 750,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 31.10.2024 № 291.
Період усунення порушень: 17.12.2024 09:17 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2024 09:17

Запити/Пояснення