-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Верстат ручний для різання арматури, 44510000-8 Знаряддя
Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Завершена
1 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Номер:
4eed984abf2a4f81999a943b378306fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 16:45 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.11.2024 № 312
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-10-11-013679-a 11.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесені змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2023 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 № 178, реєстр отриманих пропозицій від 23.10.2024, пропозиції ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» та ТОВ «Інкос лайн», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» від 25.10.2024 № 215, вимогу про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ «Інкос лайн», протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 29.10.2024 № 225 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.10.2024, договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 31.10.2024 № 291, додаткову угоду від 30.11. 2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 27.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що на участь у спрощеній закупівлі подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» з остаточною ціновою пропозицією 1 127 952,00 гривень та ТОВ «Інкос лайн» з остаточною ціновою пропозицією 1 245 750,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що пропозицію ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2024 № 215) на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» зазначених в протоколі від 25.10.2024 № 215, порушень не встановлено.
Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «Інкос лайн» з остаточною ціновою пропозицією 1 245 750,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 31.10.2024 № 291.
Період усунення порушень:
17.12.2024 09:17 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 09:17
Запити/Пояснення
Номер:
d1dc5c3c4e72401c9a6b02c0f5e913ce
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b3d814191fb4796a52df03b85cfc8a7
Назва:
Відповідь на запит від 22.11.2024 року
Дата опублікування:
27.11.2024 10:52
Опис:
На Ваш запит від 22.11.2024 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Верстат ручний для різання арматури, 44510000-8 Знаряддя» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-11-013679-a), Військова частина Т0500 повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі:
- розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», за бюджетною програмою 2105010 "Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту", відповідно до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проекту кошторису військової частини Т0500 на 2024 рік. Затвердженими змінами від 26.09.2024 року до кошторису на 2024 рік встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття зобов’язань та здійснення платежів для виконання військової частини Т0500 своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень загального фонду КЕКВ 2210 (030) «Управління озброєння» у сумі 31 095 000,00 грн. (Додаток 1 «Витяг з повідомлення про довідки про зміни 007773/0087 від 26.09.2024, між кодами видатків» додається).
Закупівля здійснюється відповідно до змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони затверджених Головою Адміністрації ДССТ (додаються Додаток 3).
- технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби військової частини, та обумовлені необхідністю проведення ремонтно-будівельних робіт для забезпечення належного виконання функціональних обов’язків, покладених на військову частину Т0500.
- очікувана вартість: 1 520 000,00 грн 00 коп. (один мільйон п’ятсот двадцять тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, відповідно до Кошторисів установи.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (методом порівняння ринкових цін).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі ініціативною службою було здійснено аналіз цін на ринку, проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, умов поставки, оплати та вимог щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір відповідає середньому значенню таких пропозицій.
Аналіз цін на ринку та проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі (додаються Додаток 4).
2. Надання інформації щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Оскільки Державна служба транспорту України не має власного веб-сайту для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, дана інформація оприлюднюється веб-сайті Міністерства оборони України: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/derzhavni-zakupivli-vijskovih-chastin-derzhavnoi-speczialnoi-sluzhbi-transportu-1.
Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. « Витяг з повідомлення про довідки про зміни 007773/0087 від 26.09.2024, між кодами видатків»;
Додаток 2. «Рішення уповноваженої особи від 11.10.2024 року, протокол № 178»;
Додаток 3. «Зміни до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони»;
Додаток 4. «Аналіз цін на ринку».
*Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде прихована чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.