• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Підіймально-транспортувальне обладнання

Завершена

34 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 45 600.00 UAH
Номер: a3876b84ff0d40f3a8098a57492a4450
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.11.2024 14:29 - 04.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2024-10-11-012416-a 11.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «АЛВАРК УКРАЇНА» (Лот 1), ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (Лот 1), ТОВ «Констракшн Машинері» (Лот №2) своєчасності укладання Договорів до лотами № 1 та 2 та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Центральної бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі, реєстр пропозицій за лотами № 1 та 2, протоколи розкриття за лотами № 1 та 2, пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «АЛВАРК УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АЛВАРК УКРАЇНА»), пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть») за лотом № 1, пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «Констракшн Машинері» (далі ТОВ «Констракшн Машинері») за лотом № 2, вимогу про усунення невідповідностей до 26.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.10.2024 № 286 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АЛВАРК УКРАЇНА» за лотом № 1, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1 та 2, договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 01.11.2024 № 637 на суму 8 914 779,96 гривень з ПДВ (далі – Договір) за лотом № 1, договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 01.11.2024 № 634 на суму 25 137 000,00 гривень з ПДВ (далі – Договір) за лотом № 2, пояснення Замовника надані 19.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 27.11.2024 16:24 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 16:24

Запити/Пояснення