-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне переоснащення внутрішньої системи опалення нежитлової будівлі по вулиці Самойловича С., 16 у місті Семенівка Новгород – Сіверського району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Критерій оцінки - 100% ціна
Завершена
3 096 994.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 969.95 UAH
мін. крок: 1% або 30 969.95 UAH
Номер:
9daecac81cd0403c9d2c20dd7811ed0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-20-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2024 00:00
Період моніторингу:
20.11.2024 09:27 - 12.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 № 29-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.11.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-10-11-012232-a 11.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Семенівської міської ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.10.2024(протокол №231),опубліковану 18 жовтня 2024 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДОКС ПЛЮС» (далі – ТОВ«МЕДОКС ПЛЮС»),Вимогу про усунення невідповідностей до 29 жовтня 2024 року; протокол уповноваженої особи про визначення учасника переможцем від 30.10.2024(протокол №244), повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024; договір підряду від 05.11.2024 №445 на суму 2 859 824,00 грн без ПДВ, укладений між Замовником та ТОВ «МЕДОКС ПЛЮС»(далі – Договір), пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 25.11.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:02 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:02
Запити/Пояснення
Номер:
dc62bf17ff25456f8149c44841275307
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Технічне переоснащення внутрішньої системи опалення нежитлової будівлі по вулиці Самойловича С., 16 у місті Семенівка Новгород – Сіверського району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-11-012232-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
88bbab5fb8714b3fae47975ddc4b3464
Назва:
Щодо надання пояснень по процедурі закупівлі UA-2024-10-11-012232-a
Дата опублікування:
25.11.2024 16:07
Опис:
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення внутрішньої системи опалення нежитлової будівлі по вулиці Самойловича С., 16 у місті Семенівка Новгород – Сіверського району Чернігівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку.
Рішенням виконавчого комітету Семенівської міської ради Чернігівської області від 11 жовтня 2024 року №365 «Про затвердження кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Технічне переоснащення внутрішньої системи опалення нежитлової будівлі по вулиці Самойловича С., 16 у місті Семенівка Новгород – Сіверського району Чернігівської області» затверджено кошторисну частину проєктної документації за такими показниками:
- Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на вересень 2024 року склала – 3299,907 тис.грн., у тому числі : будівельні роботи – 2562,731 тис.грн., устаткування, меблі, інвентар -2,028 тис. грн., інші витрати – 735,18 тис.грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Семенівської міської ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області за посиланням https://semenivka-gromada.gov.ua/2024-rik-15-41-10-25-01-2024/