• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29», згідно ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»

Завершена

1 936 975.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 369.76 UAH
Номер: 9f65f314bcfa41b1a30efb10c9faed01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2024 18:13 - 10.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.11.2024 № 169 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 01.11.2024 №003100-18/13683-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 № 169 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-10-11-006285-a 11.10.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-10-11-007303-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.10.2024 №92, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ" (далі – ТОВ «НАДІЯ СТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір від 08.11.2024 №120/2024 на суму 1 833 258,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 22.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024. Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників та їх посади. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника та посада), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "НАДІЯ СТРОЙ" надано довідку про наявність працівників від 31.10.2024, в якій зазначено 4 працівники, включаючи директора та начальника будівельно-монтажного відділу. При чому, начальник будівельно-монтажного відділу Драйчук В.Л. відповідно до наказу №7-к від 11.05.2024 прийнятий на роботу за сумісництвом. З бетоняром Пода В.Г., який зазначено у довідці про наявність працівників від 31.10.2024, укладено договір надання послуг від 17.10.2024 на виготовлення залізобетонних фундаментів згідно проектної документації. Згідно з пунктом 1.2 цього договору Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, сам організовує процес надання послуг, в тому числі у т.ч. використовує власні засоби та матеріали. На запит Східного офісу щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовник пояснив, що до договору про надання послуг від 17.10.2024 було внесені зміни Додатковою угодою №1 від 31.10.2024, в якій п.1.2. викладається в новій редакції - 1.2. «ВИКОНАВЕЦЬ під час виконання робіт за цим договором підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, приймає на себе обов’язки, що зазначені штатному розкладу, та вважається таким що займає посаду бетоняр». На зазначене слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАДІЯ СТРОЙ" відсутній вказаний документ. Окрім того, виходячи з загальної кошторисної трудомісткості 2715,84 л/годин при тривалості робочого часу 60 годин на тиждень та строку виконання робіт 37 робочих днів необхідно 6 чоловік. Як пояснив Замовник, «У відповідності до положень ст.71 «Кодексу Законів про працю України» за згодою між працівником та роботодавцем, останній має право під час воєнного стану в разі виробничої необхідності залучати працівника до виконання робіт у вихідний день, з компенсація за роботу у вихідний день згідно ст.72 зазначеного Закону». Разом з цим, згідно статті 71 Кодексу законів про працю, залучення окремих працівників до роботи у вихідні дні допускається в таких виняткових випадках: 1) для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків; 2) для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна; 3) для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота підприємства, установи, організації в цілому або їх окремих підрозділів; 4) для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення; 5) для виконання домашніми працівниками невідкладних робіт, передбачених трудовим договором, невиконання яких загрожує життю чи здоров’ю члена домогосподарства, або в інших виняткових випадках, визначених трудовим договором, які не могли бути передбачені завчасно. Таким чином, виконання робіт з капітального ремонту зі встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29, не підпадає під виняткові випадки, встановлені статтею 71 Кодексу законів про працю, на які посилається Замовник. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не включені зазначені вище порушенні до вимоги про усунення невідповідностей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 29.11.2024 14:32 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-11-000001 від 18.11.2024 закупівлі «Капітальний ремонт з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29», згідно ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 05.12.2024 15:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником оприлюднено Наказ від 02.12.2024 №597/1 "Про вжиття заходів за результатами моніторингу процедури закупівлі "
Дата публікації: 09.12.2024 10:24

Запити/Пояснення