-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29», згідно ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Завершена
1 936 975.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 369.76 UAH
мін. крок: 1% або 19 369.76 UAH
Номер:
9f65f314bcfa41b1a30efb10c9faed01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 18:13 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.11.2024 № 169
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 01.11.2024 №003100-18/13683-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.11.2024 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-10-11-006285-a 11.10.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-10-11-007303-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.10.2024 №92, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ" (далі – ТОВ «НАДІЯ СТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір від 08.11.2024 №120/2024 на суму 1 833 258,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 22.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024.
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників та їх посади.
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника та посада), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "НАДІЯ СТРОЙ" надано довідку про наявність працівників від 31.10.2024, в якій зазначено 4 працівники, включаючи директора та начальника будівельно-монтажного відділу. При чому, начальник будівельно-монтажного відділу Драйчук В.Л. відповідно до наказу №7-к від 11.05.2024 прийнятий на роботу за сумісництвом.
З бетоняром Пода В.Г., який зазначено у довідці про наявність працівників від 31.10.2024, укладено договір надання послуг від 17.10.2024 на виготовлення залізобетонних фундаментів згідно проектної документації. Згідно з пунктом 1.2 цього договору Виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, сам організовує процес надання послуг, в тому числі у т.ч. використовує власні засоби та матеріали.
На запит Східного офісу щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовник пояснив, що до договору про надання послуг від 17.10.2024 було внесені зміни Додатковою угодою №1 від 31.10.2024, в якій п.1.2. викладається в новій редакції - 1.2. «ВИКОНАВЕЦЬ під час виконання робіт за цим договором підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, приймає на себе обов’язки, що зазначені штатному розкладу, та вважається таким що займає посаду бетоняр». На зазначене слід зауважити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАДІЯ СТРОЙ" відсутній вказаний документ.
Окрім того, виходячи з загальної кошторисної трудомісткості 2715,84 л/годин при тривалості робочого часу 60 годин на тиждень та строку виконання робіт 37 робочих днів необхідно 6 чоловік.
Як пояснив Замовник, «У відповідності до положень ст.71 «Кодексу Законів про працю України» за згодою між працівником та роботодавцем, останній має право під час воєнного стану в разі виробничої необхідності залучати працівника до виконання робіт у вихідний день, з компенсація за роботу у вихідний день згідно ст.72 зазначеного Закону».
Разом з цим, згідно статті 71 Кодексу законів про працю, залучення окремих працівників до роботи у вихідні дні допускається в таких виняткових випадках:
1) для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків;
2) для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна;
3) для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота підприємства, установи, організації в цілому або їх окремих підрозділів;
4) для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення;
5) для виконання домашніми працівниками невідкладних робіт, передбачених трудовим договором, невиконання яких загрожує життю чи здоров’ю члена домогосподарства, або в інших виняткових випадках, визначених трудовим договором, які не могли бути передбачені завчасно.
Таким чином, виконання робіт з капітального ремонту зі встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29, не підпадає під виняткові випадки, встановлені статтею 71 Кодексу законів про працю, на які посилається Замовник.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не включені зазначені вище порушенні до вимоги про усунення невідповідностей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 14:32 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 14:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-11-000001 від 18.11.2024 закупівлі «Капітальний ремонт з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29», згідно ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
05.12.2024 15:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником оприлюднено Наказ від 02.12.2024 №597/1 "Про вжиття заходів за результатами моніторингу процедури закупівлі "
Дата публікації:
09.12.2024 10:24
Запити/Пояснення
Номер:
9b90aa9b655f498799e5442dfc9dc305
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
a0feec8e876a4990b6642e90ac9f41cd
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
22.11.2024 08:46
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідь на запит органу державного фінансового контролю
І.) Щодо першого питання, надаємо скан-копії наступних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1. Заявки від ініціатора закупівлі.
2. Технічна специфікація до заявки на проведення закупівлі.
3. Обґрунтування очікуваної вартості до заявки на проведення закупівлі.
4. Проєкт договору до заявки на проведення закупівлі.
5. Експертний звіт позитивний.
6. Витяг з реєстру будівельної діяльності завдання на проектування.
7. Зведений кошторисний розрахунок з додатками.
8. Дефектні акти.
9. Відомість ресурсів на будову.
10. Об’єктний кошторис 02-01 до АБР.
11. Відомість трудомісткості і зарплати до об'єктного кошторису 02-01.
12. Об'єктний кошторис 04-01.
13. Відомість трудомісткості та Зарплата до об'єктного кошториса 04-01.
14. Об'єктний кошторис 07-01.
15. Відомість трудомісткості та зарплати до ОК 07-01.
16. Відомість обсягів робіт.
17. Локальні кошториси.
18. Загальновиробничі на будову.
19. ТОМ 1 ЗПЗ Загальна пояснювальна записка 03/07-ЗПЗ.
20. ТОМ2 Генеральний план 03/07-ГП.
21. ТОМ3 Архітектурно-будівельні рішення 03\07 -АБ.
22. ТОМ 4 Електротехнічні рішення 03/07-ЕТР.
23. Титул ТОМ 1на креслення з печатками.
24. Титули ТОМ 2- ТОМ 4 з печатками до креслення.
Всі вище прописані документи додаються.
В зв'язку з тим, що фінансування закупівлі відбувається за кошти НСЗУ, обґрунтування розміру бюджетних призначень, не надається.
ІІ.) Щодо другого питання, повідомляємо наступне:
Згідно абз. 6 ,7 та 9 п. 28. Особливостей -
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Абз.2 п.36 Особливостей - Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
П. 43. Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно вище прописаним пунктам Особливостей Замовник прописує вимоги в тендерній документації, щодо інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, потім Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно щодо її відповідності вимогам тендерної документації, та якщо згідно п.43 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником в вимогах тендерної документації, а саме в Додатку 1 до тендерної документації одним з кваліфікаційних критеріїв є - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, також прописані вимоги до документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію, та які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. В зв'язку з тим що у вимогах замовника не вказана кількість працівників, яку Учасник повинен залучати до виконання робіт, то вважати що це невідповідність та розміщувати повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності на вимогу яка не прописана в тендерній документації - це порушення вище прописаних умов законодавства.
ТОВ «Надія Строй» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, у складі пропозиції надав довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників та їх посади в кількості фахівців 4 чоловіка.
П.1.2, п.1.3, п.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначає які саме кваліфікації повинні мати працівники, які можуть забезпечити якісне виконання робіт у відповідності до предмету закупівлі, та які повинні бути зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Тобто Замовник вимагає підтвердження наявності в Учасника працівників з вузько направленими кваліфікаціями.
Разом з тим треба зазначити, що в тендерній документації Замовник не вимагав та не зазначав надання повного переліку працівників які будуть залучатись до виконання робіт на зазначеному об’єкті. Надання Учасником ТОВ «Надія Строй» в тендерний документації довідки з переліком фахівців з кваліфікаціями зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації.
Вартість зазначених договором робіт визначається Кошторисною документацією, яка є невід’ємною частиною договору та розроблена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» програмним комплексом АВК-5.
Складовою Кошторисної документації є «Пояснювальна записка» в якій зазначена «Загальна кошторисна трудомісткість» в розмірі 2715,84 люд/год.
КНП "МКЛ № 6" ДМР є об’єктом критичної інфраструктури та об’єктом забезпечення життєдіяльності населення. У відповідності до ст.6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» нормальна тривалість робочого часу у період дії воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури (в оборонній сфері, сфері забезпечення життєдіяльності населення тощо) при 5 денному робочому тижні.
У відповідності до положень ст.71 «Кодексу Законів про працю України» за згодою між працівником та роботодавцем, останній має право під час воєнного стану в разі виробничої необхідності залучати працівника до виконання робіт у вихідний день, з компенсація за роботу у вихідний день згідно ст.72 зазначеного Закону, тобто робочий час працівника може складати 12 годин на добу в термін за домовленістю між працівником та працедавцем.
Термін виконання робіт за укладеним договором в період з 08.11.2024р. по 31.12.2024р. складає 54 календарних дні.
У відповідності до розрахунку:
• Кошторисна трудомісткість 2715,84 люд./год. поділена на 12 часовий робочий день дорівнює 226 чолов./день
• 226 чолов./день поділений 54 календарних днів дорівнює 4 чоловіка (працівника)
Наведений розрахунок зазначає, що наведені в довідці працівники мають в повному обсязі та в зазначений термін виконати роботи обумовлені укладеним договором.
Згідно з укладеним договором №120/2024 від 08.11.2024 року термін закінчення виконання робіт зазначається 31.12.2024 року. Розділом 3 договору зазначається наступне:
п 3.3. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів
виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Графік.
Разом з тим треба зазначити, що фактичні об’єми робіт можуть бути меншими чим зазначені в кошторисній документації, тобто фактична трудомісткість також буде зменшена.
З огляду на викладене, стверджуємо, що надані документи та інформація Учасником ТОВ «Надія Строй» повністю відповідають умовам «Тендерної документації», та ТОВ «Надія Строй» як учасник підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям в частині наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з «Капітального ремонту з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29.»»
Номер:
a63a994434a54d51ac49bae03a8700d4
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
21.11.2024 15:55
Опис:
І.) Щодо першого питання, надаємо скан-копії наступних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1. Заявки від ініціатора закупівлі.
2. Технічна специфікація до заявки на проведення закупівлі.
3. Обґрунтування очікуваної вартості до заявки на проведення закупівлі.
4. Проєкт договору до заявки на проведення закупівлі.
5. Експертний звіт позитивний.
6. Витяг з реєстру будівельної діяльності завдання на проектування.
7. Зведений кошторисний розрахунок з додатками.
8. Дефектні акти.
9. Відомість ресурсів на будову.
10. Об’єктний кошторис 02-01 до АБР.
11. Відомість трудомісткості і зарплати до об'єктного кошторису 02-01.
12. Об'єктний кошторис 04-01.
13. Відомість трудомісткості та Зарплата до об'єктного кошториса 04-01.
14. Об'єктний кошторис 07-01.
15. Відомість трудомісткості та зарплати до ОК 07-01.
16. Відомість обсягів робіт.
17. Локальні кошториси.
18. Загальновиробничі на будову.
19. ТОМ 1 ЗПЗ Загальна пояснювальна записка 03/07-ЗПЗ.
20. ТОМ2 Генеральний план 03/07-ГП.
21. ТОМ3 Архітектурно-будівельні рішення 03\07 -АБ.
22. ТОМ 4 Електротехнічні рішення 03/07-ЕТР.
23. Титул ТОМ 1на креслення з печатками.
24. Титули ТОМ 2- ТОМ 4 з печатками до креслення.
Всі вище прописані документи додаються.
В зв'язку з тим, що фінансування закупівлі відбувається за кошти НСЗУ, обґрунтування розміру бюджетних призначень, не надається.
ІІ.) Щодо другого питання, повідомляємо наступне:
Згідно абз. 6 ,7 та 9 п. 28. Особливостей -
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Абз.2 п.36 Особливостей - Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
П. 43. Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно вище прописаним пунктам Особливостей Замовник прописує вимоги в тендерній документації, щодо інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, потім Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно щодо її відповідності вимогам тендерної документації, та якщо згідно п.43 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником в вимогах тендерної документації, а саме в Додатку 1 до тендерної документації одним з кваліфікаційних критеріїв є - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, також прописані вимоги до документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію, та які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. В зв'язку з тим що у вимогах замовника не вказана кількість працівників, яку Учасник повинен залучати до виконання робіт, то вважати що це невідповідність та розміщувати повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності на вимогу яка не прописана в тендерній документації - це порушення вище прописаних умов законодавства.
ТОВ «Надія Строй» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, у складі пропозиції надав довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників та їх посади в кількості фахівців 4 чоловіка.
П.1.2, п.1.3, п.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначає які саме кваліфікації повинні мати працівники, які можуть забезпечити якісне виконання робіт у відповідності до предмету закупівлі, та які повинні бути зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Тобто Замовник вимагає підтвердження наявності в Учасника працівників з вузько направленими кваліфікаціями.
Разом з тим треба зазначити, що в тендерній документації Замовник не вимагав та не зазначав надання повного переліку працівників які будуть залучатись до виконання робіт на зазначеному об’єкті. Надання Учасником ТОВ «Надія Строй» в тендерний документації довідки з переліком фахівців з кваліфікаціями зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації.
Вартість зазначених договором робіт визначається Кошторисною документацією, яка є невід’ємною частиною договору та розроблена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» програмним комплексом АВК-5.
Складовою Кошторисної документації є «Пояснювальна записка» в якій зазначена «Загальна кошторисна трудомісткість» в розмірі 2715,84 люд/год.
КНП "МКЛ № 6" ДМР є об’єктом критичної інфраструктури та об’єктом забезпечення життєдіяльності населення. У відповідності до ст.6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» нормальна тривалість робочого часу у період дії воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури (в оборонній сфері, сфері забезпечення життєдіяльності населення тощо) при 5 денному робочому тижні.
У відповідності до положень ст.71 «Кодексу Законів про працю України» за згодою між працівником та роботодавцем, останній має право під час воєнного стану в разі виробничої необхідності залучати працівника до виконання робіт у вихідний день, з компенсація за роботу у вихідний день згідно ст.72 зазначеного Закону, тобто робочий час працівника може складати 12 годин на добу в термін за домовленістю між працівником та працедавцем.
Термін виконання робіт за укладеним договором в період з 08.11.2024р. по 31.12.2024р. складає 54 календарних дні.
У відповідності до розрахунку:
• Кошторисна трудомісткість 2715,84 люд./год. поділена на 12 часовий робочий день дорівнює 226 чолов./день
• 226 чолов./день поділений 54 календарних днів дорівнює 4 чоловіка (працівника)
Наведений розрахунок зазначає, що наведені в довідці працівники мають в повному обсязі та в зазначений термін виконати роботи обумовлені укладеним договором.
Згідно з укладеним договором №120/2024 від 08.11.2024 року термін закінчення виконання робіт зазначається 31.12.2024 року. Розділом 3 договору зазначається наступне:
п 3.3. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів
виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Графік.
Разом з тим треба зазначити, що фактичні об’єми робіт можуть бути меншими чим зазначені в кошторисній документації, тобто фактична трудомісткість також буде зменшена.
З огляду на викладене, стверджуємо, що надані документи та інформація Учасником ТОВ «Надія Строй» повністю відповідають умовам «Тендерної документації», та ТОВ «Надія Строй» як учасник підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям в частині наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з «Капітального ремонту з встановлення незалежного джерела живлення для системи електропостачання Лікарняного корпусу №2 структурного підрозділу № 3 КНП "МКЛ № 6" ДМР за адресою: м. Дніпро, проспект Мануйлівський, будинок 29.»»
Номер:
05b5d608a7e04f0888c54076a33d9015
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
27.11.2024 16:14
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
І.) Щодо першого питання. Відповідно абз. 3 п. 3. Особливостей - Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. {Абзац третій пункту 3 в редакції Постанови КМ № 382 від 02.04.2024; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024.}.
На час проведення закупівлі на виконання робіт на встановлення генератора Caterpillar Defense DE200 Open, він вже був в наявності у замовника, закупівлю на придбання генератора не проводили. Предметом закупівлі було встановлення наявного в лікарні генератора, який був отриманий 04. 05.2023 року відповідно видаткової накладної №7766 від 04.05.2023р. Умови передачі: Розподілена гуманітарна допомога відповідно до Наказу МОЗ України від 12.03.2022р. №474, номер заяви SUP -2603-2285/2152/3 (надаємо скан-копії вище прописаних документів).
В зв’язку з відсутністю ступеня локалізації надаємо скан-копію сертифікату, що підтверджують походження генератора.
ІІ.) Щодо другого питання, повідомляємо наступне:
Згідно абз. 6 ,7 та 9 п. 28. Особливостей -
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Абз.2 п.36 Особливостей - Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
П. 43. Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно вище прописаним пунктам Особливостей Замовник прописує вимоги в тендерній документації, щодо інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, потім Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно щодо її відповідності вимогам тендерної документації, та якщо згідно п.43 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно підпунктів 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації - 1.1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників та їх посади. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника та посада), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.2. Учасник повинен підтвердити наявність відповідного(их) сертифікованого виконавця(ів) інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що має право виконувати дані роботи шляхом надання у складі пропозиції скан-копії чинного кваліфікаційного(их) сертифікату(ів). 1.3. Учасник повинен підтвердити наявність відповідного(их) адміністративно-технічного персоналу з групою електробезпеки не нижче ІV, надати копію посвідчення. 1.4. Учасник повинен підтвердити наявність робітників за фахом бетоняр, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, надати копії посвідчень. 1.5. Усі працівники, які залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі повинні бути навчанні та пройти перевірку знань з охорони праці, також учасник повинен підтвердити наявність працівників, які навчані та пройшли перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт. На підтвердження цього учасник повинен надати копії з оригіналів посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників, які плануються залучатися для виконання даного виду робіт на даному об’єкті. 1.6. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з підтверджуючими документами) згідно умов цього пункту. Учасник надав всі документи та інформацію відповідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЕРЕЛІКУ ПРАЦІВНИКІВ ТА ЇХ ПОСАДИ, до довідки надав ДОКУМЕНТ НА КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА (У ДОКУМЕНТІ ЗАЗНАЧЕНО ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ ПРАЦІВНИКА ТА ПОСАДА), підтвердив НАЯВНІСТЬ СЕРТИФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА В ЧАСТИНІ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, підтвердив НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНОГО(ИХ) АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ З ГРУПОЮ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ НЕ НИЖЧЕ ІV, підтвердив НАЯВНІСТЬ РОБІТНИКІВ ЗА ФАХОМ БЕТОНЯР, ЕЛЕКТРОМОНТЕР З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ, НАЛАГОДЖУВАЛЬНИК КОНТРОЛЬНО-ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРИЛАДІВ ТА АВТОМАТИКИ, підтвердив що ПРАЦІВНИКИ НАВЧАННІ ТА ПРОЙШЛИ ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, ПРОЙШЛИ ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ПРАВИЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ВИСОТІ ТА ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ (Учасник не залучає субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)), також НАДАВ ВСІ ПОСВІДЧЕННЯ ТА СЕРТИФІКАТ які були прописані у пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
В наданій довідці в довільній формі для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, ТОВ «Надія Строй» зазначає відповідно вимогам тендерної документації ПЕРЕЛІК ПРАЦІВНИКІВ ТА ЇХ ПОСАДИ в кількості фахівців 4 чоловіка. На підтвердження відповідно вимогам тендерної документації надає документ на кожного працівника (у документі зазначено ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ ПРАЦІВНИКА ТА ПОСАДА), а саме: Щеглов С.М., що призначений на посаду директора у відповідності до наказу №1 від 10.08.2015р., Яшний О.О., що прийнятий на роботу на посаду електромонтера згідно наказу № 7-к від 31.07.2016 р., Драйчук В.Л., що виконує обов’язки начальника будівельно-монтажного відділу за сумісництвом згідно наказу №7-к від 11.05.2024р. Відносно цих працівників треба зазначити, що вони входять до штатного розкладу підприємства та підпорядковуються правилам внутрішнього трудового розпорядку, та нормам «Кодексу Законів про працю України», Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» та іншим нормативно-правовим актам. За цивільно-правовим договором 17/10-1 від 17.10.2024р. Пода В.Г. виконує роботи з виготовлення залізобетонних фундаментів, інші будівельні та монтажні роботи Пода В.Г. виконує у відповідності до інших цивільно-правових договорів укладених у відповідності до діючого законодавства України, до договору з Пода В.Г., 31.10.2024 було внесені зміни Додатковою угодою №1 від 31.10.2024 в якій п.1.2. викладається в новій редакції - 1.2. «ВИКОНАВЕЦЬ під час виконання робіт за цим договором підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, приймає на себе обов’язки, що зазначені штатному розкладу, та вважається таким що займає посаду бетоняр».
Відповідно вище прописаної інформації, усі працівники зазначені в довідці від 31.10.2024р. можуть бути робітниками-будівельниками, робітниками-монтажниками, робітниками, що зайняті на керуванням та обслуговуванням вантажних автомобілів, кранів та мають в повному обсязі та в зазначений термін виконати всі будівельні, монтажні, пуско-налагоджувальні роботи обумовлені укладеним договором та відповідно вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати ДОКУМЕНТ НА КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА прописаного в довідці, у якому ЗАЗНАЧЕНО ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ ПРАЦІВНИКА ТА ПОСАДА, він і надав, вимагати Замовнику від Учасника інформацію та документи що не прописані в вимогах тендерної документації, є порушенням чинного законодавства.
Всі вище вказані документи надаються в вигляді скан-копій.
ІІІ.) Щодо третього питання, повідомляємо наступне:
У відповідності до розробленої проектної документації та складеного кошторису у відповідності до проекту. В експертній організації було проведенно експертизу якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил до кошторисної частини проекту будівництва, та надано позитивний експертний звіт. В «Локальному кошторисі № 02-01-01 Архітектурно-будівельні рішення» враховано за кошторисною нормою наступну кількість бетонних сумішей :
-п.36 - КР18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу нормою врахована витрата сумішей бетонних - 1,224м3
-п.11 КБ 6-1-5 Улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об'ємом до 3 м3 нормою врахована витрата сумішей бетонних - 1,2992 м3
-п.16 КБ 6-1-5 Улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об'ємом до 3 м3 нормою врахована витрата сумішей бетонних - 0,1015м3
-п.25 КБ6-1-16 Улаштування фундаментних плит залізобетонних плоских нормою врахована витрата сумішей бетонних - 2,233м3;
-п.55 КБ6-1-5 Улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об'ємом до 3 м3 нормою врахована витрата сумішей бетонних - 0,0609м3
-п.22 КБ6-1-1 Улаштування бетонної підготовки нормою врахована витрата сумішей бетонних - 2,652м3
-п.35 КР17-34-1 Улаштування цементно-бетонних покриттів одношарових товщиною шару 20 см засобами малої механізації нормою враховано витрата сумішей бетонних -1,07712м3
В «Локальному кошторисі № 02-01-04» враховано за кошторисною нормою наступну кількість бетонних сумішей :
-п.10 КР17-34-1 Улаштування цементно-бетонних покриттів одношарових товщиною шару 20 см засобами малої механізації нормою враховано витрата сумішей бетонних - 1,07712м3
-п.11 КР18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу нормою враховано витрата сумішей бетонних - 1,224м3
таблиця 1
Загальний обсяг витрат бетонних сумішей
Одиниця виміру Кількість Ціна одиниці Загальна вартість без ПДВ
П.111 Суміші Бетоні С8/10 м3 3,72912 3745,23 13966,41
П.113 Суміші Бетоні готові важкі Бетон С16/20 , F75, W4 м3 3,6946 5065,6 18715,37
П.114 Суміші Бетоні готові важкі С8/10 м3 1,07712 5692 6130,97
П.115 Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200],
крупність заповнювача більше 40 мм м3 2,448 3795,14 9290,50
Підсумок м3 10,94884 48103,25
Загальний обсяг витрат бетонних сумішей 10,94884м3, загальна вартість бетонних сумішів 48103,25 грн., що повністю відповідає проектно-кошторисній документації .
У відповідності до розробленої проектної документації:
• «ТОМ 3 03/07-АБ Архітектурно-будівельні рішення» аркуш 5 враховано при влаштуванні вимощення під навісом споруди для ДЄС, улаштування бордюрів (бетонних поребриків) у кількості 24 шт., що відображено в «Локальному кошторисі № 02-01-01 Архітектурно-будівельні рішення»
-п.36 -КР18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу, згідно креслень(ТОМ 3 03/07-АБ) нормою враховано витрата бордюрів(бетонних поребриків) 24шт
• «Том2 03/07-ГП Генеральний план» Аркуші 4 враховано при влаштуванні тротуарної доріжки до споруди ДЄС улаштування бордюрів (бетонних поребриків) у кількості 24 шт ,розмір бордюра 100.20.8мм, що відображено «Локальному кошторисі № 02-01-04»
-п.11 КР18-30-1 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу, згідно креслень (ТОМ2 03/07-ГП) нормою враховано витрата бордюрів(бетонних поребриків) 24шт.
Бордюр БР 100.20.8 є виробом, який виготовляє стороння організація та у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» включено до кошторисної документації як матеріально-технічні ресурси які Виконавець робіт буде придбати за власний рахунок для виконання робіт за договором. Бордюр БР 100.20.8 загальною кількістю 48 шт. включена у «Підсумкову відомість ресурсів» на підставі та у відповідності з проектною документацією, та загальна вартість бордюру БР 100.20.8 складає 20299,20 грн.
У відповідності до умов цивільно-правового договору №17/10-1 від 17.10.2024р. зазначено, що Виконавець зобов’язується надати послуги з виготовлення залізобетонних конструкцій у відповідності до наданої проектної документації та отримати винагороду за надані послуги в розмірі 18400,00 грн. Зазначені послуги будуть надаватися відповідно до розділу проектної документації «ТОМ 3 03/07-АБ Архітектурно-будівельні рішення». Цим розділом передбачено виготовлення залізобетонних фундаментів для площадки ДЕС, несучих опор навісу площадки ДЕС і інші роботи з влаштування фундаментів та не передбачено виготовлення бордюру БР 100.20.8. в загальній кількості 48 шт. Вважаючи на викладене стверджуємо, що не можна пов’язувати між собою придбання матеріально-технічного ресурсу бордюру БР 100.20.8 як в кількості 48 шт., який не входить до елементних кошторисних норм на виготовлення залізобетонних фундаментів та винагороду яку отримає Виконавець згідно цивільно-правового договору №17/10-1 від 17.10.2024р. за надання послуг з виготовлення залізобетонних фундаментів які є «будівельними роботами», що зазначені як ресурсні елементні кошторисні норми та визначають склад і потребу в ресурсах для виконання одиниці виду робіт.»».