• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна непромислового використання

Деревина дров'яна непромислового використання 1 група (дуб, граб, береза) в кількості - 382 м3, деревина дров'яна непромислового використання 2 група (вільха, сосна) в кількості - 77 м3. Загальна кількість 459 м3.

Завершена

497 207.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 486.04 UAH
Номер: 230613d0839f4104bc74bc21eb2a5ff4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-18-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.11.2024 21:35 - 10.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.11.2024 № 80-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.11.2024 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-10-11-002183-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП РАСУЛОВА ЕЛЬШАНА установлено порушення умов пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовника та підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, - порушень не встановлено. Питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 не можливо дослідити, у зв’язку з ненаданням Замовником інформації та документів, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 05.11.2024 № 116, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Білокоровицької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.10.2024, тендерна пропозиція ФОП РАСУЛОВ ЕЛЬШАН (переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024, договір від 05.11.2024 № 116, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Так, абзацом 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації Замовника та пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав відмови, які зазначені в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Проте, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, абзац 14 пункту 47 Особливостей виключений, при цьому абзац 15 пункту 47 Особливостей був змінений, шляхом виключення з вимог надання переможцем відсутності підстав визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей. Таким чином, моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Замовником в тендерній документації вимагається від переможця документальне підтвердження відсутності підстав відхилення, які визначені абзацом 15 пункту 47 Особливостей, що на момент проведення вище зазначеної закупівлі втратили чинність. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП РАСУЛОВА ЕЛЬШАНА встановлено наступне. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 19.10.2024 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ФОП РАСУЛОВИМ ЕЛЬШАНОМ, якого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 визнано переможцем торгів. Разом з тим, абзацом 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. В свою чергу, пунктом 3.6 розділу 3 тендерної документації Замовника та пунктом 2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівник учасника процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. - довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Однак, переможцем торгів ФОП РАСУЛОВИМ ЕЛЬШАНОМ у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (25.10.2024) не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, вищевказаних документів, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 3.6 розділу 3 тендерної документації Замовника та пунктом 2 Додатку № 2 до тендерної документації, як наслідок порушено вимоги передбачені абзацом 15 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовника та підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовника та підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП РАСУЛОВА ЕЛЬШАНА, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, замовник відміняє тендер. Під час здійснення моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 20.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Крім того, посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, у вищевказаному запиті запитувала інформацію про посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. Однак, Замовником на вказаний запит не надано інформації та документів, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.12.2024 15:32 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2024 15:32

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/03/2025/пр
Дата відкриття провадження: 24.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/287/2136/25

Запити/Пояснення