-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений
Завершена
6 797 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 973.10 UAH
мін. крок: 1% або 67 973.10 UAH
Номер:
d6bae6054f244e888e2839ac7a38be99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:43 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 №215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2024-10-10-014220-a 10.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.10.2024 року №52/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" (далі –Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 28.10.2024 №52/6, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 28.10.2024 року, Договір про закупівлю від 04.11.2024р. №263-11/НХ (далі – Договір), наданні пояснення від 09.12.2024 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
12.12.2024 18:30 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2024 18:30
Запити/Пояснення
Номер:
08dc46b6af3b4f22a082f5b81445d216
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2024 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-014220-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
74fcf923650343608164ee4fdaaba32d
Назва:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений» - код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» ID: UA-2024-10-10-014220-a
Дата опублікування:
09.12.2024 17:31
Опис:
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори).
Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений - код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент).
Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі: Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений - код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»» були складені у відповідності до діючих на теперішній час стандартів: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою КМУ від 01.08.2013 № 927 та ДСТУ EN 589:2017 «Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання.» Крім того, при складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників закупівлі, враховувався досвід попередніх власних закупівель Замовника та Замовників-ініціаторів по виконанню переможцями закупівель раніше укладених договорів.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року, погодженої директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 15.07.2023 року (далі – Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275.
Враховуючи положення Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників палива дизельного.
На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені: ТОВ «Золотий стандарт К», ТОВ «Маршал-Кард», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-95», ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ».
Цінові пропозиції були отримані від ТОВ «Золотий стандарт К», ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-95».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 04 вересня 2024 року № 136/2024-09-04 та в таблиці до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі – 6 797 310,00 грн. в т.ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений» - код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений», код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» з очікуваною вартістю 6 797 310,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2024-10-04-007895-a.
Додатки до відповіді:
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 04 вересня 2024 року № 136/2024-09-04 та таблиця до неї.
2. Запити цінових пропозицій до ТОВ «Золотий стандарт К», ТОВ «Маршал-Кард», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-95», ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ «ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ».
3. Цінові пропозиції ТОВ «Золотий стандарт К», ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-95».
Директор Валерій ОСТАПЧУК
Уповноважена особа –
начальник відділу організації публічних закупівель Ірина СТУКАЛОВА