-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столярні вироби (Металопластикові вікна, двері. Проведення заходів з енергозбереження).
Завершена
854 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 540.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 540.00 UAH
Номер:
2b0ad54bbf644db6a0fd347886a9d561
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:08 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-10-10-014216-a 10.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Васильченко Н.В., ТОВ «ГЕОІД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Великоандрусівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.10.2024 № 1, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Васильченко Ніни Валеріївни (далі – ФОП Васильченко Н.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОІД» (далі – ТОВ «ГЕОІД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2024 № 2, від 24.10.2024 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2024, договір про закупівлю товарів від 31.10.2024 № 252 на суму 853 852,93 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ГЕОІД», пояснення надані Замовником 15.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.11.2024 15:17 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
18e6630e18ec432b898c76b474516439
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Столярні вироби (Металопластикові вікна, двері. Проведення заходів з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-10-014216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35e7c88267df4b259e8e6db0b2b6d494
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
15.11.2024 11:38
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу до закупівлі «Столярні вироби (Металопластикові вікна, двері. Проведення заходів з енергозбереження)». (ІД закупівлі - (UA-2024-10-10-014216-a) відділ освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури і туризму Великоандрусівської сільської ради повідомляє наступне:
1) Рішенням сорок п’ятої восьмого скликання Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району від 27 вересня 2024 року №3122 «Про внесення змін до рішення сільської ради від 22 грудня 2023 року №2639 «Про бюджет Великоандрусівської сільської територіальної громади на 2024 рік»», були затверджені видатки на проведення заходів з енергозбереження для закладів освіти, підпорядкованих замовнику. Потреба в проведенні заходів з енергозбереження була зумовлена необхідністю подолання втрат теплової енергії в закладах освіти в умовах початку опалювального сезону. Керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», при формуванні очікуваної вартості, було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на металопластикові вікна, двері, яка міститься у відкритих джерелах. Отримана інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до металопластикових вікон, дверей, та їх відповідність нормам ДБН В.2.6.-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» враховуючи кліматичну зону розташування підпорядкованих нам закладів освіти з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
2) Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://velykoandrusivska-gromada.gov.ua/news/1728630615/.