-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стіл процедурний широкий
Завершена
462 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 310.00 UAH
Номер:
c65a197a215a4b2ea944f3f468a7ff61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 12:26 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.11.2024 № 79-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.11.2024 № 79-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-10-10-011647-a 10.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД», ТОВ «МЕД-ЛАЙТ», ТОВ «МЕДРЕХАБ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.10.2024 № 281, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НОРМА-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕД-ЛАЙТ» (далі – ТОВ «МЕД-ЛАЙТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДРЕХАБ» (далі – ТОВ «МЕДРЕХАБ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.10.2024 № 289, від 25.10.2024 № 291, від 04.11.2024 № 303 та № 304, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.11.2024, договір поставки від 14.11.2024 № 487 на суму 462 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МЕДРЕХАБ», пояснення Замовника надані 09.12.2024, 16.12.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.12.2024 11:59 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2024 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
d8be5a5b746b4018b466ac0e1d835c35
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Стіл процедурний широкий» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-011647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf81ce28a6bb4aa8b875dc69e27ac583
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2024 11:21
Опис:
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в рамках проведення моніторингу закупівлі)
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а
Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий»
1.Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель та проведенням ринкових консультацій.
Комерційні пропозиції, які використовувались для визначення очікуваної вартості закупівлі додаються окремо.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб лікарні, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного медичного обладнання та з метою реабілітації військових і відповідно проведення фізичних процедур.
3. Враховуючи те, що в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів ДКСУ КНП «МЛШМД» КМР» є комунальним некомерційним підприємством, та має статус «Одержувач» (код за Єдиним реєстром 24956), тому на веб-сайті інформація не розміщується.
Номер:
d9a873a7f06c49fbbe4b74c55cd6c27b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Стіл процедурний широкий» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-011647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник протокольним рішенням від 23.10.2024 № 289 відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі, відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме, учасник в пункті 10 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі від 16.10.2024 № 364/1, яка викладена у формі таблиці, зазначив, що вимога Замовника щодо максимальної ваги пацієнта - не менше 150 кг відповідає медико-технічним вимогам, зазначених в Додатку № 4 тендерної документації, що підтверджується Інструкцією із застосуванням (сторінка 2). Проте, в наданій у складі тендерної пропозиції Інструкції із застосування на сторінці 2 зазначено: M max ≤ кг 150, що є невідповідністю технічній специфікації.
Однак, символ позначений як знак «≤» в Інструкції із застосування (паспорт) столу масажного Войта-Бобата з електропідйомом СМБ-1(е) означає, що M max (максимальна вага) може дорівнювати 150 кг, що відповідає медико-технічним вимогам, зазначених в Додатку № 4 тендерної документації.
Чому Вами відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію даного учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
89c9e8d0b5f246d7b529d1bded35ce11
Назва:
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а
Дата опублікування:
16.12.2024 10:24
Опис:
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі)
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а
Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий»
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник протокольним рішенням від 23.10.2024 № 289 відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі, відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме, учасник в пункті 10 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі від 16.10.2024 № 364/1, яка викладена у формі таблиці, зазначив, що вимога Замовника щодо максимальної ваги пацієнта - не менше 150 кг відповідає медико-технічним вимогам, зазначених в Додатку № 4 тендерної документації, що підтверджується Інструкцією із застосуванням (сторінка 2). Проте, в наданій у складі тендерної пропозиції Інструкції із застосування на сторінці 2 зазначено: M max ≤ кг 150, що є невідповідністю технічній специфікації.
Символ позначений як знак «≤» в Інструкції із застосування (паспорт) столу масажного Войта-Бобата з електропідйомом СМБ-1(е) означає, що M max (максимальна вага) може дорівнювати 150 кг. При даних технічних умовах є ймовірність і того, що стіл може бути з вантажопідйомністю меншою 150кг, що суперечило б вимогам технічної документації.
Зважаючи на вищевикладене зазначимо, що відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Як бачимо, Учасник даної закупівлі не звернувся до Замовника щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції в зазначений період, а отже погодився з прийнятим рішенням.