-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі (заходи з енергозбереження) та огорожі Плахтіївської амбулаторії сімейної медицини-загальної практики за адресою: с. Плахтіївка, вул. Незалежності, буд. 122а, Білгород-Дністровського району Одеської області. Коригування»
Категорія Замовника: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)
Завершена
4 548 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 486.42 UAH
мін. крок: 1% або 45 486.42 UAH
Номер:
b0ab15a0c6504e77a47e53e47547b5fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 18:14 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2024 Одеса № 238
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 25.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2024 № 238
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
17 UA-2024-10-10-011070-a 10.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Плахтіївської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 № 10, тендерні пропозиції приватного підприємства «Успіх 75» (далі – ПП «Успіх 75»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» (далі – ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ»), вимоги про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ПП «Успіх 75» та ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ», протокольні рішення Замовника від 30.10.2024 № 13, від 05.11.2024 № 17, від 08.11.2024 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.11.2024 в електронній системі закупівель, договір підряду від 15.11.2024 № 15/11 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 20.11.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.11.2024, пояснення та документи, отримані 09.12.2024 та 12.12.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатка 1 до ТД обов’язковою є наявність в учасника процедури закупівлі працівників, які пройшли навчання та перевірку знань зокрема «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ПБЕЕС»; у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінали чи належним чином завірені копії посвідчень.
Проте учасник процедури закупівлі ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» не надав у складі тендерної пропозиції оригінали чи належним чином завірені копії посвідчень, які підтверджують наявність в учасника працівників, які пройшли навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ПБЕЕС», чим не дотримав вимог пункту 1.2 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2024 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 12.12.2024 надав пояснення, у якому зазначив про те, що ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» надав лист, де повідомив про те, що у зв'язку з виникненням технічних несправностей надіслав електронні документи на електронну адресу, що не спростовує факту вивленої невідповідності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» (протокольне рішення уповноваженої особи від 08.11.2024 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.11.2024 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень:
13.12.2024 16:38 - 28.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2024 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідь надано згідно листа від 20.12.2024
Дата публікації звіту:
20.12.2024 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
184dc922b86f4bc2885acb7fec13d991
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dfb73d5e361945b6bb7df42d0c3528c0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» вимогам пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінали чи належним чином завірені копії посвідчень, які підтверджують наявність в учасника працівників, які пройшли навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ПБЕЕС»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4a9d186eede64cc49aeb418fae6236cc
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
12.12.2024 17:04
Опис:
пояснення від 12.12.2024
Номер:
151f7e91d49f49cd8ed3ca76c0c89935
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.12.2024 17:01
Опис:
пояснення від 12.12.2024
Номер:
9b6a66e0851c4a0c85dc7627750d2245
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
18.12.2024 13:22
Опис:
керуючись ч. 8. ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з проханням надати роз’яснення стосовно змісту висновку та його зобов’язань в частині усунення порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», який оприлюднений через авторизований майданчик, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-10-10-011070-a.
Номер:
eb68e1e2bb1a493499ed7995aa151853
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
19.12.2024 12:04
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 25.11.2024 № 238 проведено моніторинг процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі (заходи з енергозбереження) та огорожі Плахтіївської амбулаторії сімейної медицини-загальної практики за адресою: с. Плахтіївка, вул. Незалежності, буд. 122а, Білгород-Дністровського району Одеської області. Коригування), яка проводилась Плахтіївською сільською радою Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2024-10-10-011070-a), очікуваною вартістю 4 548 642,00 гривень.
Результати моніторингу процедури закупівлі відображені у висновку від 13.12.2024 (далі – Висновок), який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовником в електронній системі закупівель 18.12.2024 о 17:01:33 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо Висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ» (далі – ТОВ «ФЛЕШСТРОЙ.ВЛ») та на порушення вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Порядок) саме у пункті 1 констатуючої частини висновку зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Порядку у пункті 2 констатуючої частини висновку заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Зокрема, відповідно до пункту 3 Висновку, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до статті 8 Закону Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином Південний офіс Держаудитслужби фактично зобов’язує Замовника надалі не допускати таких порушень законодавства у сфері публічних закупівель та вжити заходів, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель тощо.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.