-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проєктно-вишукувальні роботи по об’єкту: Реконструкція по об’єкту: «Розчищення русла річки Інгулець для захисту від підтоплення населених пунктів с. Звенигородка, с. Ізмайлівка та с. Новий Стародуб Олександрійського району Кіровоградської області, при пропуску витрат води 20 м3/с», відповідно до коду ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги інженерного проєктування»
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
de76e6acd7b74231a252fd195de20abe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2024 00:00
Період моніторингу:
04.12.2024 09:51 - 26.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.12.2024 № 89-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-10-10-009152-a 10.10.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВІНЖПРОЕКТ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненням; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління каналів річки Інгулець (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 10.10.2024 № 97; реєстр тендерних пропозицій; звернення за роз’ясненнями та відповіді Замовника на них; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНЖПРОЕКТ» (далі – ТОВ «КИЇВІНЖПРОЕКТ»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 25.10.2024№ 103; повідомлення про намір укласти договір; договір на проектно-вишукувальні роботи від 04.11.2024 № 818; додаткова угода від 09.12.2024 № 1; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 25 Закону в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 75 000,00 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Період усунення порушень:
17.12.2024 11:34 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 11:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
Дата публікації звіту:
20.12.2024 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
f3a96ba3a18f4207a36c1eaafd3000b8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.12.2024 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-009152-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04f98b98cf3a467699f52401ea643e6c
Назва:
надання пояснення органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
09.12.2024 09:17
Опис:
Протокол про надання пояснення органу державного фінансового контролю, комерційні пропозиції від потенційних учасників, Настанова та відсоткові показники вартості проєктних робіт