-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (РЕБ КУЛЬБАБА або еквівалент)
Завершена
586 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 930.00 UAH
Номер:
7a0962264a21438293972a034d5f3c93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 17:05 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 99-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.11.2024 № 99-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20. UA-2024-10-10-007112-a, 10.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 10.10.2024 № 486; скарга до процедури UA-2024-10-10-007112-a.c1 від 29.10.2024 від ТОВ «ДронХаб»; рішення Органу оскарження від 08.11.2024 № 18108-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ФОП «МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 28.10.2024 № 517; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.11.2024 № 522; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2024 № 544; повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2024; договір про закупівлю від 20.11.2024 № 304 на суму 584000,00 грн (без ПДВ) з ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 25.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1732518287/.
Тендерна пропозиція ТОВ «ДронХаб» в ході моніторингу не розглядалась оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства.
В тендерній документації (пункт 9 Додатку 1 до тендерної документації) замовником передбачено надання учасником інформації у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника з умовами договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів наведеними в проекті договору, запропонованому замовником.
Учасник ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 17.10.2024 №1502, в якій зазначає: «ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» цим листом повністю погоджується з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 6 до тендерної документації та безумовним його укладанням у редакції Замовника без унесення до нього змін».
Разом з цим встановлено, що в тендерній документації в додатку 6 «Проект договору» пунктом 6.3 передбачено: «Місце поставки: вул. Історична, 1, с. Мачухи, Полтавського району, Полтавської області.
Строк поставки товару до 20 листопада 2024 року…».
Між замовником та учасником переможцем «ДИВІЗІОН ГРУП» укладено договір про закупівлю від 20.11.2024 № 304 (далі - договір). При цьому, пунктом 6.3 договору визначено: «Місце поставки: вул. Історична, 1, с. Мачухи, Полтавського району, Полтавської області.
Строк поставки товару до 05 грудня 2024 року…» .
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю від 20.11.2024 № 304 з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
В ході моніторингу замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-10-10-007112-a, який свідчить, що договір виконаний та оплачений.
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:10 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
84f8f998961e4f8eb44e47e3fcb63a47
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 586000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-10-007112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96971f8b23ef422a978ec162f09b0306
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 09:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (РЕБ КУЛЬБАБА або еквівалент) - за кодом CPV за ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-007112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи):
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку товару через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін, на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел:
https://drontech.com.ua/kompleksnij-kupolnij-bagatodiapazonnij-pristrij-reb-kulbaba
https://www.viyskovyi.com/product/reb-kulbaba/
https://yakeda.org.ua/product/%D1%80%D0%B5%D0%B1-%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D0%B0%D0%B1%D0%B0-150/?srsltid=AfmBOor5CdB2Ng4Bou2jEk4ndAPXY_RC3uotrRzF0IL4Rr5XxLs2uYTR
До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі (товарів) становить 586 000,00 грн.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1732518287/.