• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)

ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood) деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна). Кількість: 1500,00 м3. Термін поставки товару:10.12.2024 року. Термін дії договору: до 20.12.2024р. Місце поставки товару: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська

Торги відмінено

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Номер: cdaa1e4d88174677b5d3ffaaffca33a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 29.10.2024 12:08 - 20.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.10.2024 № 85-з м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-10-004226-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-10-10-004867-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІК КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій та визначення переможця закупівлі від 21.10.2024 №225, протокольне рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушення від 30.10.2024 №242, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 30.10.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; іншої інформації та документів, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Згідно з п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник-переможець має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням в ній, зокрема, суми договору. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» наявна Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.10.2024 №97, в якій не зазначено суму договору. Крім того, відповідно до вимог п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації шляхом заповнення та засвідчення зі своєї сторони примірника. Однак, в завантаженому учасником проекті договору не заповнена специфікація (п.п.1.2 п.1 «Предмет договору») в частині зазначення вартості за одиницю товару (без ПДВ та з ПДВ), вартість товару всього (без ПДВ та з ПДВ), а також не заповнений п.п.1.3 п.1 «Предмет договору» щодо загальної вартості товару, вартості ПДВ та суми прописом. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» не відповідає вимогам п.п.1.1 п.1, п.п. 3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей. В ході моніторингу Замовником відмінені відкриті торги з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокольне рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушення від 30.10.2024 №242).
Період усунення порушень: 05.11.2024 16:52 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2024 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ були усунені всі порушення.
Дата публікації звіту: 07.11.2024 16:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником усунено порушення.
Дата публікації: 08.11.2024 11:14

Запити/Пояснення