-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)
ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood) деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна). Кількість: 1500,00 м3. Термін поставки товару:10.12.2024 року. Термін дії договору: до 20.12.2024р. Місце поставки товару: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська
Торги відмінено
1 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Номер:
cdaa1e4d88174677b5d3ffaaffca33a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 12:08 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 85-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-10-004226-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-10-10-004867-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІК КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій та визначення переможця закупівлі від 21.10.2024 №225, протокольне рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушення від 30.10.2024 №242, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 30.10.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; іншої інформації та документів, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно з п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник-переможець має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням в ній, зокрема, суми договору.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» наявна Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.10.2024 №97, в якій не зазначено суму договору.
Крім того, відповідно до вимог п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації шляхом заповнення та засвідчення зі своєї сторони примірника.
Однак, в завантаженому учасником проекті договору не заповнена специфікація (п.п.1.2 п.1 «Предмет договору») в частині зазначення вартості за одиницю товару (без ПДВ та з ПДВ), вартість товару всього (без ПДВ та з ПДВ), а також не заповнений п.п.1.3 п.1 «Предмет договору» щодо загальної вартості товару, вартості ПДВ та суми прописом.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» не відповідає вимогам п.п.1.1 п.1, п.п. 3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на викладене, пропозиція ТОВ «ФЕНІК КОМПАНІ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей.
В ході моніторингу Замовником відмінені відкриті торги з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокольне рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушення від 30.10.2024 №242).
Період усунення порушень:
05.11.2024 16:52 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ були усунені всі порушення.
Дата публікації звіту:
07.11.2024 16:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником усунено порушення.
Дата публікації:
08.11.2024 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
04033e835c744478a1cc294ca31938c6
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 12:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-004226-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник-переможець має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням в ній, зокрема, суми договору.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ наявна Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.10.2024 №97(файл «01.1 Довідка аналогічні договори.PDF»), в якій не зазначено суму договору.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ вимогам п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
4. Відповідно до вимог п.п. 1.3 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник надає лист-підтвердження (довідку, інший документ) довільної форми, про те, що до учасника не застосовувались при виконанні попередніх (попереднього) аналогічних (аналогічного) за предметом закупівлі договорів (договору) оперативно-господарські санкції, відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України, а також не було припинення (розірвання) Договору або внесення змін до Договору, у зв’язку із застосуванням вищевказаних оперативно-господарських санкцій.
В складі пропозиції учасника-переможця ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ відсутній вищевказаний лист-підтвердження (довідка, інший документ).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ вимогам п.п.1.3 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
5. Відповідно до вимог п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації шляхом заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником.
Однак, в завантаженому учасником проекті договору не заповнена специфікація в п.п.1.2 п.1 «Предмет договору» в частині зазначення вартості за одиницю товару (без ПДВ та з ПДВ), загальну вартість товару, вартість ПДВ (Файл «03.6 Довідка про погодження з проектом договору.PDF»).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ вимогам п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70815e3994144f9a95c1d954278310bf
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-
Дата опублікування:
30.10.2024 15:44
Опис:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-004226-a).
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 28.10.2024 № 85-з «Про початок моніторингу закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2024-10-10-004226-a , та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу – 29 жовтня 2024 об 09:27. Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.».
«29» жовтня 2024 об 09:27 посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-29-000004 закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-004226-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до вихідного листа №539/1286/594 від 15.07.2024 року ,було проведено моніторинг цін на паливну деревину в нашому регіоні та обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додається до листа Додаток №1.
- Оприлюднення Нами на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Оприлюднення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, Нами не здійснювалося. Зазначаємо, що у зв’язку із зростанням кіберзагроз з сторони держави-агресора та активізацією спроб отримання несанкціонованого доступу до інформаційних телекомунікаційних систем сил Міністерства оборони України, можливістю появи фейкових сторінок, припинено використання власних веб-сторінок у Збройних Силах України. На підставі Вимог Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації від 26.01.2022 року №1309. З метою дотримання вимог чинного законодавства України, щодо проведення процедур закупівель Нами використовувався сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua), однак, на даний час, використання сайту – призупинене, з метою виконання вимог вказаних вище. Сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua) знаходиться в стадії переміщення до веб ресурсів МО України. Лист «Щодо використання власних веб-сайтів в КЕВ м. Рівне» Замовником було надіслано до Центрального Управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України (додається).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України. Відповідна інформація не розміщувалась на сайті головного розпорядника коштів у зв’язку з обставинами наведеними нижче. Відповідно до посилання https://www.mil.gov.ua/diyalnist/zakupivli-pmm/ogoloshennya.html, Міністерством оборони України, розміщено Оголошення, наступного змісту: «Шановні панове! Міністерство оборони України (далі – Міноборони) інформує, що у зв’язку із набранням чинності Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі” щодо запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні” 24 квітня 2023 року (далі – Закон) усі оголошення щодо закупівель оприлюднюватимуться на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та/або в електронній системі закупівель. Просимо врахувати зазначену інформацію при плануванні вашої діяльності.» Розділ створено 28 квітня 2023 року.
- Відповідно до вимог п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник-переможець має надати інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням в ній, зокрема, суми договору. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ наявна Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.10.2024 №97(файл «01.1 Довідка аналогічні договори.PDF»), в якій не зазначено суму договору.
Повідомляємо , що до вимог п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник-переможець ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ надав інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору і також типовий договір №К/1-09-23 від 12.09.2023 року , згідно п.1, п.п 1.1. ціна, що вказана у рахунках та накладних, які є невід’ємною частиною Договору, додається до листа Додаток №2 та № 2.1.
- Відповідно до вимог п.п. 1.3 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник надає лист-підтвердження (довідку, інший документ) довільної форми, про те, що до учасника не застосовувались при виконанні попередніх (попереднього) аналогічних (аналогічного) за предметом закупівлі договорів (договору) оперативно-господарські санкції, відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України, а також не було припинення (розірвання) Договору або внесення змін до Договору, у зв’язку із застосуванням вищевказаних оперативно-господарських санкцій. В складі пропозиції учасника-переможця ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ відсутній вищевказаний лист-підтвердження (довідка, інший документ).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ вимогам п.п.1.3 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Згідно вимог до Тендерної документації п.п.1.3 п.1 Додатку 1, Учасник надає лист-підтвердження (довідку, інший документ) довільної форми, про те, що до учасника не застосовувались при виконанні попередніх (попереднього) аналогічних (аналогічного) за предметом закупівлі договорів (договору) оперативно-господарські санкції, відповідно до статей 235-237 Господарського кодексу України, а також не було припинення (розірвання) Договору або внесення змін до Договору, у зв’язку із застосуванням вищевказаних оперативно-господарських санкцій. Дана довідка надана в довільній формі. Додається до листа Додаток №3.
- Відповідно до вимог п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації шляхом заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником.
Однак, в завантаженому учасником проекті договору не заповнена специфікація в п.п.1.2 п.1 «Предмет договору» в частині зазначення вартості за одиницю товару (без ПДВ та з ПДВ), загальну вартість товару, вартість ПДВ (Файл «03.6 Довідка про погодження з проектом договору.PDF»).
У Відкритих торгах із особливостями участь взяв єдиний Учасник ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ, надавши нижчу цінову пропозицію ніж була орієнтовна вартість закупівлі за номером ID: UA-2024-10-10-004226-a. Згідно вимог п.3.6 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ ФЕНІК КОМПАНІ надав Проект договору та Фому «Цінової пропозиції» в якій зазначено ціну та кількість товару. Додається до листа Додаток № 4, №4.1.
Згідно усіх вищезазначених пунктів, та після повторної перевірки всіх оприлюднених документів та з метою недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, було прийняте рішення щодо скасування закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2а група (Сосна) . ДК 021:2015:03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-004226-a).