• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

2 591 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 917.00 UAH
Номер: 3a862425a6b3459eb40a092958665d3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 22.11.2024 09:38 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.11.2024 № 46-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.11.2024 №46-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-10-002063-a 10.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 5.1 Настанови. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 (протокол №131) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Іліки Василя Анатолійовича (далі – ФОП Іліка В. А.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.10.2024 №159, від 04.11.2024 №160, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2024, договір від 11.11.2024 №692, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.11.2024 та від 28.11.2024. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Пунктом 5.1 Настанови визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Однак, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги пункту 5.1 Настанови та не надано у складі тендерної документації разом з відомістю обсягів робіт відомість ресурсів або затверджену проектну документацію. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Крім того, пунктом 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник до довідки, наданої на вимогу пункту 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації, надає документ про наявність складського приміщення для зберігання матеріалів та засобів виробництва. На виконання вищезазначених вимог учасником ФОП Іліка В. А. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.10.2024 №01-10/24 (файл «Довідка обладнання.pdf»), в якій зокрема, зазначено про наявність орендованого складського приміщення в м. Сторожинець та відповідний договір оренди цього приміщення від 31.01.2022 №1. Однак, зазначений договір оренди від 31.01.2022 №1 надано не в повному обсязі (завантажено лише першу сторінку договору, додатки 1 та 2 до договору та акт приймання передачі) (файл «Договір оренди.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 26.11.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Іліка В. А. з огляду на те, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір оренди від 31.01.2022 №1 не в повному обсязі (завантажено лише першу його сторінку) (файл «Договір оренди.pdf»). На зазначений запит Управління Замовник 28.11.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель, зокрема, договір оренди від 31.01.2022 №1 в повному обсязі. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Іліка В. А. вищезазначеної невідповідності шляхом надання договору оренди від 31.01.2022 №1 в повному обсязі, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність.
Період усунення порушень: 03.12.2024 12:49 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2024 12:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. Відділ освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, ознайомившись з Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, від 03.12.2024 за результатами моніторингу закупівлі UA-2024-10-10-002063-a (далі Висновок), процедури відкриті торги на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів, щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо наступне: Враховуюче, що порушення , зазначене у Висновку вчинене вперше, з уповноваженою особою була проведена роз’яснювальна робота, щодо недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). При оголошені чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано усі зауваження зазначені у Висновку, зокрема порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, а також порушення п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Крім того уповноважену особу, фахівця з публічних закупівель Олесю СВІНЦИЦЬКУ направлено на навчання у сфері публічних закупівель, «Особливості закупівлі робіт і послуг з поточного ремонту» та зобов’язано самостійно опрацювати загальнодоступні матеріали для підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель».
Дата публікації звіту: 05.12.2024 10:36

Запити/Пояснення