-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
2 591 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 917.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 917.00 UAH
Номер:
3a862425a6b3459eb40a092958665d3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 09:38 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.11.2024 № 46-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.11.2024 №46-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-10-10-002063-a 10.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 5.1 Настанови.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.10.2024 (протокол №131) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Іліки Василя Анатолійовича (далі – ФОП Іліка В. А.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.10.2024 №159, від 04.11.2024 №160, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2024, договір від 11.11.2024 №692, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.11.2024 та від 28.11.2024.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Пунктом 5.1 Настанови визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Однак, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги пункту 5.1 Настанови та не надано у складі тендерної документації разом з відомістю обсягів робіт відомість ресурсів або затверджену проектну документацію.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Крім того, пунктом 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник до довідки, наданої на вимогу пункту 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації, надає документ про наявність складського приміщення для зберігання матеріалів та засобів виробництва.
На виконання вищезазначених вимог учасником ФОП Іліка В. А. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.10.2024 №01-10/24 (файл «Довідка обладнання.pdf»), в якій зокрема, зазначено про наявність орендованого складського приміщення в м. Сторожинець та відповідний договір оренди цього приміщення від 31.01.2022 №1.
Однак, зазначений договір оренди від 31.01.2022 №1 надано не в повному обсязі (завантажено лише першу сторінку договору, додатки 1 та 2 до договору та акт приймання передачі) (файл «Договір оренди.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 1.1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 26.11.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Іліка В. А. з огляду на те, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір оренди від 31.01.2022 №1 не в повному обсязі (завантажено лише першу його сторінку) (файл «Договір оренди.pdf»).
На зазначений запит Управління Замовник 28.11.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель, зокрема, договір оренди від 31.01.2022 №1 в повному обсязі.
Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Іліка В. А. вищезазначеної невідповідності шляхом надання договору оренди від 31.01.2022 №1 в повному обсязі, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність.
Період усунення порушень:
03.12.2024 12:49 - 18.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2024 12:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. Відділ освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, ознайомившись з Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, від 03.12.2024 за результатами моніторингу закупівлі UA-2024-10-10-002063-a (далі Висновок), процедури відкриті торги на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів, щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо наступне: Враховуюче, що порушення , зазначене у Висновку вчинене вперше, з уповноваженою особою була проведена роз’яснювальна робота, щодо недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). При оголошені чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано усі зауваження зазначені у Висновку, зокрема порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, а також порушення п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Крім того уповноважену особу, фахівця з публічних закупівель Олесю СВІНЦИЦЬКУ направлено на навчання у сфері публічних закупівель, «Особливості закупівлі робіт і послуг з поточного ремонту» та зобов’язано самостійно опрацювати загальнодоступні матеріали для підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель».
Дата публікації звіту:
05.12.2024 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
eb568d41a9544af48aeda8843256c298
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-002063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d38626227082467da6cda041176b7724
Назва:
«Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
Дата опублікування:
25.11.2024 09:53
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання запиту:
Розмір бюджетного призначення на Закупівлю передбачено кошторисом Відділу освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області за кодом економічної класифікації видатків 3132 та затверджено наказом Відділу освіти Сторожинецької міської ради № 44 від 16.02.2024 року. Розмір бюджетного призначення 2591700,00 грн, що фінансується з місцевого бюджету та державного бюджету (Розпорядження Кабінету міністрів України від 13.08.2024 року № 763-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році»), рішення ХLІІ позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2024 рік від 21 серпня 2024 року № 228-42/2024. Відповідно ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючі п.4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2022 року № 560, відповідно експертного звіту (позитивний) № 26-0016/01-24 від 15.02.2024 року, філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області, реєстраційний номер ЕХ01:1806-0963-4730-1087, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. (Кошторисна документація, а саме зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис1 та локальний кошторис 2, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт та експертний звіт надаються окремими файлами).
Щодо другого питання запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів») розміщено на власному сайті Відділу освіти Сторожинецької міської ради 10.10.2024 року . Посилання www.stor-osvita.cv.ua. (Протокол № 130 від10.10.2024 року надається окремим файлом).
Номер:
82cac8a9c53b49bf9cd0fe98ff2bb7e1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.11.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-002063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, разом з тендерною документацією не надано відомість ресурсів до відомості обсягів робіт без цін або затверджену проектну документацію?
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Іліка В.А. з огляду на те, що:
1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір оренди від 31.01.2022 №1 не в повному обсязі (завантажено лише першу його сторінку) (файл «Договір оренди.pdf»);
2) договірна ціна (файл «Договірна ціна. pdf») не містить підпису та печатки інженера-проектувальника учасника.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b9bc43e816a04ad4bbec0bc3544b50a2
Назва:
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Панківського НВК по вул. Шкільна, 2 в с. Панка, Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Дата опублікування:
28.11.2024 10:11
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання запиту:
У розумінні Закону технічна специфікація при закупівлі робіт — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт. По суті, інформація, яку замовник надає в технічній специфікації, повинна дати учаснику повне розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість визначити свою цінову пропозицію. Закон окремо не визначає джерела формування технічної специфікації при закупівлі робіт. Абз. 4 пункту 5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. п. 3.10 Настанови зазначено, що «При визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання». Таким чином, згідно з вимогами Настанови для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає як технічне завдання: при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів (а до таких, відповідно до пункту 8.4 ДБН А.2.2-3 -2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, відносяться капітальні ремонти, пов’язані виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) — дефектний акт, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання, який наведений у Додатку 2 до Тендерної Документації, сформований на основі проектної документації , також зазначаємо , що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості), не передбачено публікація разом з тендерною документацією відомість ресурсів до відомості обсягів робіт без цін або затверджену проектну документацію, на майбутнє зобов’язуємося взяти до уваги зауваження, щодо формування тендерної документації з закупівлі робіт, згідно «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
Щодо другого питання запиту:
1) Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тендерна документація щодо Закупівлі розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей. Додатком 1 до тендерної документації передбачена вимога, Пункт 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: п.п. 1.1.2. До довідки додати документ, про наявність складського приміщення для зберігання матеріалів та засобів виробництва. На підтвердження відповідності даного кваліфікаційного критерію, ФОП Іліка В.А. надано Договір оренди №1 від 30.01.2022 року (файл «Договір оренди.pdf»), в якому завантажено першу сторінку договору на які зазначено усі істотні умови договору, відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України та Додаток 1 до Договору № 1 від 30.01.2022 року, у якому зазначено перелік майна, що здається в оренду, підписаний та скріплений печатками сторін, а також Додаток 2 до Договору №1 від 30.01.2022 року, де зазначена ціни оренди з урахуванням комунальних послуг, підписаний та скріплений печатками, а також акт приймання передачі від 31.01.2022 року. Щодо зауважень за Договором оренди від 30.01.2024 року № 1, слід зазначити, що Замовник у п.п.1.1.2. пункту 1 додатку 1 не встановив прямої вимоги, щодо підтвердження даного кваліфікаційного критерію, тобто , який саме документ та якого формату, має надати учасник у складі тендерної пропозиції, оскільки даний файл («Договір оренди.pdf») діючий та містить усю інформацію, яка підтверджує право власності в учасника на складське приміщення, виходячи з вище зазначеного вважаємо, що учасником було дотримано дану вимогу, зазначену п.п.1 .1.2. розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, вимога щодо виправлення невідповідностей замовником не висувалася.
2) Що стосується запитання, щодо договірної ціни, повідомляємо, що відповідно Додатку № 30 Кошторисним нормам України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, Форма Договірної ціни не передбачає підпису інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Даною Формою передбачено підписи Підрядника та Замовника. Підсумовуючи вищезазначене вважаємо, що учасником тендерної закупівлі було дотримано вимог пункту 5. Додатку 2 до тендерної документації (зі змінами).