-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)
Завершена
3 382 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 828.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 828.00 UAH
Номер:
ee49c52ff6494b5285c3bc75143deb9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2024 00:00
Період моніторингу:
12.12.2024 12:58 - 03.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2024 №268
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-10-09-014767-a, 09.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей №1275; розгляду поданих пропозицій; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: протокольне рішення уповноваженої особи Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007, далі – Замовник) від 09.10.2024 №248 щодо забезпечення проведення спрощеної закупівлі; оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.10.2024 №259; перелік змін, що вносяться до оголошення, опубліковане звернення за роз’ясненням щодо закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» (щодо правмірності її відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.10.2024 №269; пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.110.2024 №272; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 06.11.2024 №546/УБП/ЗФ та додаткову угоду від 06.11.2024 №07/11/546; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
02.01.2025 15:57 - 08.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.01.2025 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
23a9de1e1c5d47b4924e09837c2f8ce5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.12.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-09-014767-a, яка проводилась Навчальним центром імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70d9f9c540de40cf9727ffab209ff91a
Назва:
Надання відповіді на запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 11 грудня 2024 року
Дата опублікування:
18.12.2024 15:51
Опис:
Відповідно до проекту моніторингу Західного офісу Державної аудиторської служби України UA-M-2024-12-11-000019 від 11 грудня 2024 року. Підстава проведення моніторингу: дані автоматичних індикаторів ризику.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-09-014767-a, яка проводилась Навчальним центром імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) (далі – Замовник) Західним офісом Державної аудиторської служби України надіслано запит Навчальному центру імені Василя Вишиваного про надання пояснень від 16 грудня 2024 року з наступних питань:
Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
На запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 11 грудня 2024 року надаємо наступні відповіді:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено на підставі затверджених кошторисних призначень на 2024 рік за КПКВ 1003020, по коду КЕКВ 2260. Кошторисні призначення на дану закупівлю надійшли до Навчального центру імені Василя Вишиваного у формі змін до кошторисних призначень для проведення даного виду закупівлі у 2024 році (довідка про зміни до кошторису на 2024 рік додається) визначених відповідно до потреб у забезпечення навчально-матеріальною базою підрозділів Національної гвардії України на 2024 рік.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість предмета закупівлі UA-2024-10-09-014767-a «Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)» визначена із врахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу інформації про ціну даного предмету закупівлі що є загальнодоступною та знаходиться у відкритому доступу у мережі інтернет, та проведення моніторингу цін шляхом отримання комерційних пропозиції учасників які мають змогу здійснювати поставку відповідного предмета закупівлі.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та підрозділів Національної гвардії України.
Номер:
6a7335bb709748958607ffc9674d30bd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.12.2024 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-09-014767-a, яка проводилась Навчальним центром імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час проведення моніторингу встановлено, що за результатами проведення процедури закупівлі укладено договір від 06.11.2024 №546/УБП/ЗФ (далі – Договір №546/УБП/ЗФ), згідно пункту 5.1. якого постачальник зобов’язаний поставити товар до 10.11.2024. Додатковою угодою від 06.11.2024 №07/11/546 внесено зміни до Договору №546/УБП/ЗФ в пункт 5.1 та змінено термін поставки товару до 10.12.2024.
Відповідно до пункту 7.3 Договору №546/УБП/ЗФ за порушення строків виконання зобов'язання Постачальник зобов'язаний за вимогою Замовника виплатити останньому пеню у розмірі 0,1 % вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо фактичних обсягів поставки товару за Договором №546/УБП/ЗФ станом на 25.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
2. У разі несвоєчасності поставки товару чи Замовник застосовував штрафні санкції передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
37a6e4db13f44d6589938739a45f6a3b
Назва:
Пояснення Замовника щодо фактичних обсягів поставки товару за Договором №546/УБП/ЗФ станом на 25.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
Дата опублікування:
26.12.2024 14:08
Опис:
Станом на 25.12.2024 ТОВ «ЮДІТРЕЙД» здійснено поставку «Комплекту спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)» в кількості 52 комплекти на суму 3 372 704,00 грн з ПДВ.
ТОВ «ЮДІТРЕЙД» виконав умови договору щодо термінів поставки а саме здійснив поставку товару до 10.12.2024 року, що відповідає умовам пункту 5.1. Договору №546/УБП/ЗФ із змінами внесеними Додатковою угодою від 06.11.2024 №07/11/546.
На підставі вищезазначеного штрафні санкції для ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не застосовувалися.