-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реставрація з пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П"ятницька гірка, 2 (коригування)
Завершена
7 071 279.17
UAH з ПДВ
Номер:
feb8809723014602af347b59d873ec92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 11:59 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-10-09-002871-a 09.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності надання пояснень та їх оприлюднення у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю робіт №15 від 08.10.2024 на суму 7 071 279,17 грн, експертний звіт, протокол уповноваженої особи від 07.10.2024 №17, пояснення та документи Замовника надані 29.11.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.12.2024 11:48 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
f2190607480b467f955cd3dfadee1cda
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реставрація з
пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення
багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П"ятницька
гірка, 2 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-002871-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації
та документів), а саме: надати інформацію та документи, на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
929a6573ce254d5886416c1430f82c31
Назва:
Реставрація з пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П"ятницька гірка, 2 (коригування) 45453100-8 Реставраційні роботи Номер у ProzorroUA-2024-10-09-002871-a
Дата опублікування:
29.11.2024 09:39
Опис:
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури публічної закупівлі
“Реставрація з пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П’ятницька гірка, 2 (коригування)“
(ДК 021:2015 - 45453100-8 — Реставраційні роботи)
( в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-09-002871-а )
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 27.11.2024, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради надає інформацію щодо підстав здійснення обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
На виконання постанови Уряду від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів" Управлінням капітального будівництва Луцької міської ради при здійсненні закупівлі за пунктом 13 Особливостей підготовлено таке обгрунтування.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додається — файл “Обгрунтування предмета закупівлі-Реставрація будівлі кінотеатру (коригування).pdf”.