Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Завершена
2 168 640.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 844.00 UAH
Період моніторингу:23.12.2024 18:13 - 14.01.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2024 № 236
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року.
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2024 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2024-10-09-002816-a 09.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій: ТОВ «ІНДУСТРІУМ», ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ», ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, ТОВ «ВКП ЛЕГМАШ»; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Харківський метрополітен», (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-10-09-002816-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 09.10.2024 №97-ВТ.24/1 (нова редакція); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНДУСТРІУМ» (далі – ТОВ «ІНДУСТРІУМ»); тендерну пропозицію ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ», тендерну пропозицію ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ ; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКП ЛЕГМАШ» (далі – ТОВ «ВКП ЛЕГМАШ») реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2024, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНДУСТРІУМ» від 24.10.2024, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ» від 27.10.2024, вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ від 03.12.2024, протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.12.2024 № 97-ВТ.24/8 щодо тендерної пропозиції ТОВ «ВКП ЛЕГМАШ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.12.2024; укладений договір про закупівлю від 20.12.2024 № 353-12/нх на загальну суму 1 935 720,00 грн, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.12.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:10.01.2025 16:09 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:10.01.2025 16:09
Запити/Пояснення
119163
Номер:805bcd6e1ed84b9292f9da08c8087f9c
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:30.12.2024 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.01.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Виробничий одяг та робочі комбінезони)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-09-002816-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
119298
Номер:5cfe0ba68375481abd2446b656cbf1dd
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:31.12.2024 11:41
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор 380577303404 vd.metro@ukr.net
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Різдвяна, 29
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В.о.начальника Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Артуру ЄГІОЗАР’ЯНУ
На запит від 30.12.2024 про надання пояснення у межах проведення моніторингу
№ UA-M-2024-12-23-000034 від 23 грудня 2024 року закупівлі «Виробничий одяг та робочі комбінезони» (оголошення № UA-2024-10-09-002816-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням професій та видів діяльності, на які згідно норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам метрополітену , затверджених наказом Держгірпромнагляду від 28.12.2009 № 214 передбачено обов’язок підприємства забезпечити працівників утепленим робочим одягом з відповідними захисними властивостями для визначених наказом професій та видів робіт.
Кожний вид утепленого одягу повинен мати властивості для захисту працівника у відповідності до виду його діяльності (використання у процесі виконання робіт, пов’язаних із забрудненням та несприятливими метеорологічними умовами) з якістю у відповідності до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 № 771 , а також ДСТУ та інших державних норм та стандартів.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано комерційні пропозиції від ФОП та юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Постановою Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій. Тому, закупівля за предметом: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Портландцемент) здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошти, ефективне використання яких регулюється Постановою № 710. Враховуючи зазначене, положення пункту 41 Постанови № 710 щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до КП «Харківський метрополітен» не застосовується.
Додатки:
1. Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку очікуваної вартості.
Уповноважена особа відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО