-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи
Завершена
10 324 435.20
UAH з ПДВ
Номер:
ac9a1ed467b34fa5ba7deba9b8ca377d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:51 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2024-10-09-001600-a 09.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю - установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛЬВІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення зазначеної закупівлі (далі – Обґрунтування), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 09.10.2024, договір від 07.10.2024 № 975 на суму 10 320 435,20 грн з ПДВ, укладений з товариством з обмеженою відповідальності «Західбудпроект» (далі - ТОВ «Західбудпроект»), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 19.11.2024, від 26.11.2024.
За результатами проведення моніторингу закупівлі, установлено, що між Замовником та ТОВ «Західбудпроект» укладено договір від 07.10.2024 № 975 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 2 Договору визначено, що «Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконані ним роботи), визначена згідно вимог національних будівельних норм та стандартів і зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 3), та складає 10 324 435, 20 гри. (Десять мільйонів триста двадцять чотири тисячі чотириста тридцять п’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 1 720 739,20 грн.»
Крім того, пунктом 19 Договору визначено його додатки:
Додаток №1. Договірна ціна.
Додаток №2. Календарний графі виконання робіт.
Додаток №3. Зведений кошторисний розрахунок.
Додаток №4. План фінансування.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Водночас, Замовник 09.10.2024 оприлюднив Договір без додатку №3. «Зведений кошторисний розрахунок», який є невід’ємною частиною Договору, чим порушено вимоги пункту 13 Особливостей.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, 21.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «№3. Зведений кошторисний розрахунок.» до договору № 975 від 07.10.2024, відповідно до пункту 2 якого, додаток 3 є невід’ємною частиною зазначеного договору.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 26.11.2024 надав пояснення, у якому, зокрема, зазначено «22.11.2024 Замовником оприлюднено Додаткову Угоду № 2 до договору № 975 щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», якою доповнили Договір
№ 975 Додатком № 3 Зведений кошторисний розрахунок та внесені зміни до Додатку № 3 План фінансування та викладено його в новій редакції Додаток № 4 План фінансування».
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:46 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень. За результатом Висновку про результати моніторингу було проведено службове розслідування (Висновок додається). Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Інформуємо, що 22.11.2024 було оприлюднено Додаткову Угоду № 2 до договору № 975 щодо Закупівлі, якою доповнили Договір № 975 Додатком № 3 Зведений кошторисний розрахунок та внесено зміни до Додатку № 3 План фінансування та викладено його в новій редакції Додаток № 4 План фінансування. Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, вважаємо, що порушення було усунуте ще до оприлюднення Висновку.
Після оприлюднення Висновку, 29.11.2024 Уповноважена особа пройшла навчання на платформі Prometheus та отримала сертифікат про проходження курсу «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» (додається окремим файлом).
У зв’язку із самостійним усуненням порушення Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності.
Дата публікації звіту:
05.12.2024 18:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.12.2024 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
b5a842d28c84489e8b217790062197d2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-001600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, службова записка старшого інженера ВМТЗ Миронюка О.Д. від 30.08.2024 № 824, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
45bd4fb5c17a422493043b20b33cdc35
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», UA-2024-10-09-001600-a
Дата опублікування:
19.11.2024 17:07
Опис:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України
щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», UA-2024-10-09-001600-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості викладено у Службовій записці від 20.09.2024 № 849* (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) (додається). Також додаємо експертний звіт (Позитивний) від 28.05.2024 № 3349/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво та наказ ЛДУБЖД від 29.07.2024 № НГ-39/90 «Про затвердження проєктної документації».
*Уповноваженою особою при складанні Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі була допущена помилка, про що складено Протокол від 15.11.2024 № 758 (додається).
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 (зі змінами та доповненнями) (далі Постанова 1266) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Дана Закупівля здійснюється відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник, відповідно до Постанови 1266, не має обов’язку розміщувати та не розміщував у даному випадку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На сторінці власного веб-сайту розміщено план закупівлі - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-07-014548-a, та закупівля - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-09-001600-a.
Додатки до відповіді на запит Держаудитслужби України:
1. Службова записка від 20.09.2024 № 849 в 1 прим. на 11 арк.;
2. Експертний звіт від 28.05.2024 № 3349/24 в 1 прим. на 11 арк;
3. Наказ ЛДУБЖД від 29.07.2024 № НГ-39/90 «Про затвердження проєктної документації» в 1 прим. на 1 арк;
4. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2024 № 758 в 1 прим. на 1 арк.
Номер:
26a5ff659810495cbc37ffbc00e87bcf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-001600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію, пояснення та документи щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «№3. Зведений кошторисний розрахунок.» до договору № 975 від 07.10.2024, відповідно до пункту 2 якого, додаток 3 є невід’ємною частиною зазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97f6b109bf2c46cf956dab4ddb5457d6
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», UA-2024-10-09-001600-a
Дата опублікування:
26.11.2024 15:49
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
22.11.2024 Замовником оприлюднено Додаткову Угоду № 2 до договору № 975 щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», якою доповнили Договір № 975 Додатком № 3 Зведений кошторисний розрахунок та внесені зміни до Додатку № 3 План фінансування та викладено його в новій редакції Додаток № 4 План фінансування.
Додаток до відповіді на запит Держаудитслужби України:
1. Додаткова Угода № 2 до договору № 975 від 22.11.2024 в 1 прим. на 4 арк.