• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м.Львів, вул.Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи

Завершена

10 324 435.20 UAH з ПДВ
Номер: ac9a1ed467b34fa5ba7deba9b8ca377d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.11.2024 14:51 - 04.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 58 UA-2024-10-09-001600-a 09.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю - установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛЬВІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення зазначеної закупівлі (далі – Обґрунтування), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 09.10.2024, договір від 07.10.2024 № 975 на суму 10 320 435,20 грн з ПДВ, укладений з товариством з обмеженою відповідальності «Західбудпроект» (далі - ТОВ «Західбудпроект»), пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 19.11.2024, від 26.11.2024. За результатами проведення моніторингу закупівлі, установлено, що між Замовником та ТОВ «Західбудпроект» укладено договір від 07.10.2024 № 975 (далі – Договір). Відповідно до пункту 2 Договору визначено, що «Договірна ціна робіт, що доручаються Підряднику (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконані ним роботи), визначена згідно вимог національних будівельних норм та стандартів і зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 3), та складає 10 324 435, 20 гри. (Десять мільйонів триста двадцять чотири тисячі чотириста тридцять п’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 1 720 739,20 грн.» Крім того, пунктом 19 Договору визначено його додатки: Додаток №1. Договірна ціна. Додаток №2. Календарний графі виконання робіт. Додаток №3. Зведений кошторисний розрахунок. Додаток №4. План фінансування. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Водночас, Замовник 09.10.2024 оприлюднив Договір без додатку №3. «Зведений кошторисний розрахунок», який є невід’ємною частиною Договору, чим порушено вимоги пункту 13 Особливостей. Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, 21.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку «№3. Зведений кошторисний розрахунок.» до договору № 975 від 07.10.2024, відповідно до пункту 2 якого, додаток 3 є невід’ємною частиною зазначеного договору. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 26.11.2024 надав пояснення, у якому, зокрема, зазначено «22.11.2024 Замовником оприлюднено Додаткову Угоду № 2 до договору № 975 щодо закупівлі «Реконструкція з надбудовою приміщень навчального корпусу №5 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 (Інв.н.101330011). Коригування. Додаткові роботи», якою доповнили Договір № 975 Додатком № 3 Зведений кошторисний розрахунок та внесені зміни до Додатку № 3 План фінансування та викладено його в новій редакції Додаток № 4 План фінансування».
Період усунення порушень: 28.11.2024 17:46 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2024 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень. За результатом Висновку про результати моніторингу було проведено службове розслідування (Висновок додається). Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Інформуємо, що 22.11.2024 було оприлюднено Додаткову Угоду № 2 до договору № 975 щодо Закупівлі, якою доповнили Договір № 975 Додатком № 3 Зведений кошторисний розрахунок та внесено зміни до Додатку № 3 План фінансування та викладено його в новій редакції Додаток № 4 План фінансування. Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, вважаємо, що порушення було усунуте ще до оприлюднення Висновку. Після оприлюднення Висновку, 29.11.2024 Уповноважена особа пройшла навчання на платформі Prometheus та отримала сертифікат про проходження курсу «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» (додається окремим файлом). У зв’язку із самостійним усуненням порушення Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності.
Дата публікації звіту: 05.12.2024 18:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 26.12.2024 10:23

Запити/Пояснення