-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) покрівлі нежитлової будівлі головного адміністративного корпусу літ."А-3" Лозівської філії Державної установи «Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України», за адресою: 64602, Харківська обл., м. Лозова, вулиця Березовського Юхима, будинок 7
Завершена
5 084 271.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 421.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 421.36 UAH
Номер:
9e6fdfc8bc6542bca04a0ca9c1d704c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:44 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 №215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2024-10-08-013184-a 08.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОБРІЙ-18» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір у відповідності вимог пункту 83 Постанови КМУ №668 та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОБРІЙ-18"; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 08.10.2024 року №349, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.10.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «ОБРІЙ-18» (далі –Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 25.10.2024 №386, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 25.10.2024 року, Договір про закупівлю від 07.11.2024р. №120 (далі – Договір), Додаткова угода №1 від 12.12.2024р. наданні пояснення від 11.12.2024р., 17.12.2024 р., через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Поряд з цим, згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Нормами пункту 18 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону та, як наслідок, пунктів 3 та 28 Особливостей в тендерній документації (зокрема в пункті 3.8 розділу 3 тендерної документації) відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: Замовник надав пояснення від 17.12.2024 року зокрема наступного змісту: «Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону « Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерної пропозиції відповідної інформації. У зв’язку з особливостями конкретного тендера, які не були враховані при створенні тендерної документації така вимога відсутня».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушень пункту 18 частини другої статті 22 Закону та, як наслідок, пунктів 3 та 28 Особливостей.
Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено наступне.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Одночасно, пунктом 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова КМУ № 668), передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Однак, на порушення пункту 83 Постанови №668 проектом договору, що міститься у складі тендерної документації не передбачений план фінансування робіт, що як наслідок спричинило порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОБРІЙ-18» встановлено наступне.
Згідно Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, а саме: пп. 3.1, пп. 3.2, пункту 3 «Наявність матеріально-технічної бази» відповідно передбачено:
- надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявне обладнання учасника, яке необхідне для виконання умов договору (за встановленою формою).
- для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналів чи завірених копії документів, що підтверджують право власності або оренди, чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдової(их) відомості(ей) по рахунку(ам), та/або договору (договорів) оренди (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції).
При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази» файл («12 Документи про наявність МТБ.pdf.p7s») де міститься інформація щодо наявності Ферми опорної 3.5 м для клінохомутових лісів кількість 140 шт. власне, Ферма страхування 3,5 м елемент клінохомутових лісів кількість 35 шт. власне, Опора регульована 0.45. кількість 72 шт. власне, Щит настила 1м.кв. кількість 105 шт. власне, Фен NEICO 1600 кількість 1 шт. власне, Глибинний вібратор В VR 500 кількість 1 шт. власне, Мозаїчно-шліфувальна машина по бетону CO-199 кількість 1 шт. власне, Апарат для фарбування PONGPENG R-450 (Фарборозпилювач ручний) кількість 1 шт. власне, Пилосос NT 38/1 MeClassic кількість 1 шт. власне, Пневмопістолет IN TERTOOL PT-1603 кількість 1 шт. власне, Плиткоріз (Станок для різання керамічної плитки) кількість 1 шт. власне, Паяльник для труб кількість 1 шт. власне, Насос заглибний AL-KO Drain 20000 HD 1300 Вт кількість 1 шт, власне, Дриль алмазного свердління DS-3130 кількість 1 шт. власне, Випрямляч зварювальний інверторний (Установка для зварювання ручного дугового кількість 1 шт. власне, Компресор повітряний кількість 1 шт. власне, Лебідка електрична кількість 1 шт. власне, Перфоратор De Walt SDS-Plus 950 Вт кількість 1 шт. власне, Відбійний молоток DeWalt SDS MAX кількість 1 шт. власне, Трансформатор зварювальний ТДМ 403 кількість 1 шт. власне, Верстат свердлильно-фрезерний кількість 1 шт. власне, Випрямляч зварювальний інверторний ( Установка для зварювання ручного дугового ) кількість 1 шт. власне, Компресор повітряний кількість 1 шт. орендоване, Лебідка електрична кількість 1 шт. орендоване, Перфоратор De Walt SDS-Plus 950 Вт кількість 1 шт. власне, Відбійний молоток De Walt SDS MAX кількість 1 шт. власне, Трансформатор зварювальний ТДМ 403 кількість 1 шт. власне, Верстат свердлильно-фрезерний кількість 1 шт. власне, Випрямляч зварювальний інверторний (Установка для зварювання ручного дугового) кількість 1 шт. власне.
Проте, у наданому Учасником файлі («12 Документи про наявність МТБ.pdf.p7s»), відсутні сканкопії оригіналів накладних на придбання товару, оборотно-сальдові відомості та договір оренди на вищезазначене обладнання.
Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: Замовник надав пояснення від 17.12.2024 року зокрема наступного змісту: «Учасником ТОВ "ОБРІЙ-18" на Кваліфікаційну вимогу, згідно пункту 3.2 Додатку №1, до тендерної документації надано документи:
- файл з назвою «12 Документи про наявність МТБ.pdf.p7s», який містить сканкопії оригіналів накладних на придбання товару, оборотно-сальдової відомості та договору оренди обладнання;
- файл з назвою «10 Договір на транспорт та ін 01_07_23 ТОВ ВТЛ.pdf.p7s», який містить сканкопію оригіналу договору №01/07/23 року від 01.07.2023 з продовженням строку дії договору до 31.12.2024 року.
Які містять підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт.».
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення тому що в наданих Учасником документах відсутні вищезазначені машини і механізми
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість ТОВ "ОБРІЙ-18" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
20.12.2024 18:47 - 04.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2024 18:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.12.2024 року, договір приведено у відповідність до вимог пункту 83 Постанови КМУ №688. До договору додано Додаток 4 – план фінансування, як невід’ємний додаток до договору від 07.11.2024 року №120. Одночасно повідомляємо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей буде здійснено шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
25.12.2024 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
e71fc1f3a1c84d129882f2ae3b12203c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-08-013184-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b7091f4285a4a4998b93d2a75733cf8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.12.2024 15:33
Опис:
Пояснення
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Враховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Враховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Враховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті державної установи «Харківського обласного центру контроля та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (https://kh.cdc.gov.ua/wp-content/uploads/Avarijno-vidnovlyuvalni-roboty-pokrivli-UA-2024-10-08-013184-a.pdf).
3. Дадаються:
- скан копія експертного звіту та наказу;
- скан копія зведеного кошторисного розрахунку.
Номер:
9212647d2b3b4c91ae3954c8fdc0f3b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-08-013184-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому на порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній доку-ментації (зокрема в пункті 3.8 розділу 3 тендерної документації) відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменуван-ня та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
2. Кваліфікаційними вимогами до учасників, згідно пункту 3.2 Додатку №1, до тендерної документації передбачено документальне підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналів чи завірених копії документів, що підтверджують право власності або оренди, чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдової(их) відомості(ей) по рахунку(ам), та/або договору (договорів) оренди (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції) надати пояснення, яким чином учасником ТОВ "ОБРІЙ-18", виконано вимогу в цій частині.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f0d44b79e36f41269e5f27a401131caa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.12.2024 16:09
Опис:
1. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону « Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерної пропозиції відповідної інформації. У зв’язку з особливостями конкретного тендера, які не були враховані при створенні тендерної документації така вимога відсутня.
2. Учасником ТОВ "ОБРІЙ-18 на Кваліфікаційну вимогу, згідно пункту 3.2 Додатку №1, до тендерної документації надано документи:
- файл з назвою «12 Документи про наявність МТБ.pdf.p7s», який містить сканкопії оригіналів накладних на придбання товару, оборотно-сальдової відомості та договору оренди обладнання;
- файл з назвою «10 Договір на транспорт та ін 01_07_23 ТОВ ВТЛ.pdf.p7s», який містить сканкопію оригіналу договору №01/07/23 року від 01.07.2023 з продовженням строку дії договору до 31.12.2024 року.
Які містять підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт.
Номер:
2eb7f5bc739942f8848ffc3e82625082
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-08-013184-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому на порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній доку-ментації (зокрема в пункті 3.8 розділу 3 тендерної документації) відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменуван-ня та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
2. Кваліфікаційними вимогами до учасників, згідно пункту 3.2 Додатку №1, до тендерної документації передбачено документальне підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналів чи завірених копії документів, що підтверджують право власності або оренди, чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або оборотно-сальдової(их) відомості(ей) по рахунку(ам), та/або договору (договорів) оренди (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції) надати пояснення, яким чином учасником ТОВ "ОБРІЙ-18", виконано вимогу в цій частині.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fe7fe79b84ae485a85622b813339fc39
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.12.2024 16:11
Опис:
1. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону « Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерної пропозиції відповідної інформації. У зв’язку з особливостями конкретного тендера, які не були враховані при створенні тендерної документації така вимога відсутня.
2. Учасником ТОВ "ОБРІЙ-18 на Кваліфікаційну вимогу, згідно пункту 3.2 Додатку №1, до тендерної документації надано документи:
- файл з назвою «12 Документи про наявність МТБ.pdf.p7s», який містить сканкопії оригіналів накладних на придбання товару, оборотно-сальдової відомості та договору оренди обладнання;
- файл з назвою «10 Договір на транспорт та ін 01_07_23 ТОВ ВТЛ.pdf.p7s», який містить сканкопію оригіналу договору №01/07/23 року від 01.07.2023 з продовженням строку дії договору до 31.12.2024 року.
Які містять підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання робіт.