• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Окуляри нічні MT-SOKIL- PRO-W3» (або еквівалент*)

Завершена

3 293 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 466.85 UAH
Номер: 86bc3bd8f60442eca062c34b97e413c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2024 18:09 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 21.11.2024 № 97-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2024 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-10-08-013064-a, 08.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 057-97-39, peremoga80@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922); Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від (протокол № 202 від 08.10.2024), зміни до тендерної документації від 10.10.2024 (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 204 від 10.10.2024); тендерні пропозиції учасників ТОВ «АРМО ВІЖН» та ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»; повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2024; договір від 01.11.2024 № 130 на суму 3 293 370,00 грн, з ПДВ - 0% з ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»; додаткова угода від 10.11.2024 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена 24.11.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної закупівлі між Замовником та Переможцем ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ» укладено Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 130 від 01.11.2024 на суму 3 293 370,00 грн, з ПДВ - 0%.
Період усунення порушень: 29.11.2024 13:08 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 13:08

Запити/Пояснення