-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Окуляри нічні MT-SOKIL- PRO-W3» (або еквівалент*)
Завершена
3 293 370.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 466.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 466.85 UAH
Номер:
86bc3bd8f60442eca062c34b97e413c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 18:09 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
21.11.2024 № 97-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 97-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-10-08-013064-a, 08.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922); Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від (протокол № 202 від 08.10.2024), зміни до тендерної документації від 10.10.2024 (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 204 від 10.10.2024); тендерні пропозиції учасників ТОВ «АРМО ВІЖН» та ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»; повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2024; договір від 01.11.2024 № 130 на суму 3 293 370,00 грн, з ПДВ - 0% з ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»; додаткова угода від 10.11.2024 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена 24.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної закупівлі між Замовником та Переможцем ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ» укладено Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 130 від 01.11.2024 на суму 3 293 370,00 грн, з ПДВ - 0%.
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:08 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
704daceeee4f41338348fa15d16ca964
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 293 370,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-08-013064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcfff5094a2a4d0bb2dd9238af92af75
Назва:
Пояснення на запит UA-M-2024-11-21-000044
Дата опублікування:
24.11.2024 13:24
Опис:
21.11.2024 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу за номером ID: (UA-2024-10-08-013064-a) НАКАЗ 21.11.2024 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. UA-2024-10-08-013064-a, 08.10.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків по Закупівлі:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Окуляри нічні MT-SOKIL - PRO-W3» (або еквівалент) у кількості 23 комплекта очікуваною вартістю 3293370,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-08-013064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації, щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість: Джерело фінансування Закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (10 % ПДФО).
Обґрунтування, щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У зв’язку із військовою агресією з боку російської федерації, запровадженням в Україні воєнного стану, відповідно до Закону України № 2102-IX від 24.02.2022 року “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”, з метою якісної та ефективної організації оборони від російського агресора та технічного укомплектування для посилення боєздатності підрозділів військової частини А4053 у замовника виникла потреба в здійсненні закупівлі товару, а саме: «Окуляри нічні MT-SOKIL-PRO-W3» (або еквівалент); за кодом ДК 021:2015 - 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади, шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постанови КМУ №1178 та № 1275.
Предмет закупівлі (UA-2024-10-08-013064-a) - відповідає визначенню гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони згідно з пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України "Про оборонні закупівлі". Відтак, ця закупівля класифікується як оборонна, оскільки відповідає вимогам пункту 21 частини першої статті 1 цього ж Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення державними замовниками, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони в умовах воєнного стану.
Замовник визначив конкретного виробника, тип та конкретну модель товару з досвіду попередньої закупівлі: ідентифікатор UA-2024-07-18-003682-a від 18.07.2024 року, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. Предмет закупівлі використовуватимуть як додаткове обладнання до вже наявного, а тому дуже важливо чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Посилання на сайт: https://mercurytech.com.ua/uk/home/137-monokulyar-nichnogo-bachennya-mt-gekko-pro-w3.html
Визначення Замовником очікуваної вартості закупівлі товару був здійсненний попередній моніторинг цін, шляхом запиту комерційних пропозицій виробником/постачальником електронною поштою. При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника: ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»; ФОП Мельниченко Владислав Олегович; ФОП КУЦЕНКО Олександр Вікторович. За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 3293370,00 грн. у т.ч. ПДВ. Додатки що додаються:
Додаток 1- Порівняльна відомість вартості;
Додаток 2 - Комерційних пропозицій ТОВ «МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ»
Додаток 3 - Комерційних пропозицій ФОП Мельниченко Владислав Олегович;
Додаток 4 - Комерційних пропозицій ФОП КУЦЕНКО О. В.