• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі літ. «А-2» Державної установи «Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України», за адресою: 61038, Харківська обл., м.Харків, вулиця Самсонівська, будинок 43

Завершена

5 853 925.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 269.63 UAH
Номер: aaa2cbcd12094ae78fec73440cd883d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-27-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.11.2024 21:47 - 19.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2024 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2024-10-08-012961-a 08.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, Vvlogvv7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОБРІЙ-18»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір у відповідності вимог пункту 83 Постанови КМУ №668 та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 08.10.2024 №350, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОБРІЙ-18» (далі - ТОВ «ОБРІЙ-18»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.10.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.10.2024 №388, договір про закупівлю (підряду) від 08.11.2024 №124 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.12.2024, 16.12.2024 та 17.12.2024 року (далі – Пояснення). За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Поряд з цим, згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Нормами пункту 18 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону та, як наслідок, пунктів 3 та 28 Особливостей в тендерній документації (зокрема в пункті 3.8 розділу 3 тендерної документації) відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 12.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник надав пояснення від 17.12.2024 року зокрема наступного змісту «Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерної пропозиції відповідної інформації. У зв’язку з особливостями конкретного тендера, які не були враховані при створенні тендерної документації, така вимога відсутня.» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушень пункту 18 частини другої статті 22 Закону та, як наслідок, пунктів 3 та 28 Особливостей. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено наступне. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Одночасно, пунктом 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова КМУ № 668), передбачено що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Однак, на порушення пункту 83 Постанови №668 проектом договору, що міститься у складі тендерної документації не передбачений план фінансування робіт, що як наслідок спричинило порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Особливостей. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, зокрема наступного змісту «Згідно п. 1 «Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995: «1. Титул об’єкта визначає основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва і містить такі відомості: найменування об’єкта та його місцезнаходження, найменування замовника, сфера управління, до якої він належить, галузь, характер будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення підприємства, об’єкта, споруди), обсяг капіталовкладень, вартість основних фондів та завдання щодо введення в дію потужностей на весь період будівництва з розподілом капітальних вкладень за роками з урахуванням тривалості будівництва.» Предметом закупівлі UA-2024-10-08-012961-a є роботи: Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі літ. «А-2» Державної установи «Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України», за адресою: 61038, Харківська обл., м. Харків, вулиця Самсонівська, будинок 43. Характер будівництва – капітальний ремонт (розпочатий та закінчений протягом 2024 року) титул об’єкту не передбачає, тому план фінансування будівництва не складався. Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення вимог Постанови 668, пунктом 84 якої визначено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Період усунення порушень: 20.12.2024 11:00 - 04.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2024 11:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.12.2024 року, договір приведено у відповідність до вимог пункту 83 Постанови КМУ №688. До договору додано Додаток 4 – план фінансування, як невід’ємний додаток до договору від 08.11.2024 року №124. Одночасно повідомляємо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей буде здійснено шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 27.12.2024 12:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: договір приведено у відповідність до вимог пункту 83 Постанови КМУ №688. До договору додано Додаток 4 – план фінансування,
Дата публікації: 19.02.2025 12:16

Запити/Пояснення