-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку психоневрологічного відділення Вороновицької філії КУ "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", с.Плисків, вул. Броницького, 2, Вінницький район
Завершена
5 614 257.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 142.58 UAH
мін. крок: 1% або 56 142.58 UAH
Номер:
396af16d847d44f8a3f2aa2a9a525571
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-10-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2024 00:00
Період моніторингу:
10.12.2024 16:43 - 01.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2024 №102-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.12.2024 №102-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-10-08-012674-a, 08.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сан Сіті Драйв» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Олеріт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 08 та 15 жовтня 2024 року (протоколи №08/10/01 та №15/10/01) (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «Олеріт» та «Будівельна компанія «Сан Сіті Драйв» (далі – ТОВ «Олеріт» та ТОВ «Сан Сіті Драйв»), рішення уповноваженої особи від 29 жовтня та 01 листопада 2024 року (протоколи №29/10/01 та №01/11/01), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 15 листопада 2024 року №15/11-24 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 24 та 26 грудня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо підтвердження інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 4 до тендерної документації, наступними документами: договірною ціною з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складеною у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), в тому числі пояснювальною запискою до неї; підсумковою відомістю ресурсів; відомістю обсягів робіт; об’єктними та локальними кошторисами; переліком основних матеріальних ресурсів; розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт; розрахунком показників загальновиробничих; розрахунком прибутку; календарним графіком виконання робіт.
Також в підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої обов’язково включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій.
Учасником ТОВ «Сан Сіті Драйв», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та розрахунки до неї, в тому числі й розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних зазначеного учасника (далі - Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати) (файли «Тендерна пропозиція», «6.Технічна частина»).
Згідно із розділом 2. Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати у складі кошторисної заробітної плати, що визначена в сумі 14000,00 грн, враховано кошти на оплату щорічних та додаткових оплачуваних відпусток (пункт 2.2.6) в сумі 1500,00 грн.
Водночас у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Сан Сіті Драйв», на виконання вимог пункту 1.3. Додатку 2 до тендерної документації, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 18 жовтня 2024 року №3 (далі – Довідка про працівників) (файли «Тендерна пропозиція», «3. Працівники»), в якій міститься інформація про дванадцять працівників, із сімома із яких (в тому числі два штукатури та маляр) укладені цивільно-правові договори (від 10 квітня 2024 року №1-3, 6, 8, 9 та від 20 червня 2024 року №4).
За умовами вищевказаних цивільно-правових договорів ТОВ «Сан Сіті Драйв» сплачує працівникам винагороду за домовленістю за фактично виконану ними роботу після її прийняття за актом.
При цьому, учасник ТОВ «Сан Сіті Драйв» не планував залучати інших працівників, що засвідчено ним в Довідці про працівників, в якій проставлені прочерки в розділі «Планується залучити», а також відсутня інформація щодо залучення інших працівників у разі виникнення такої необхідності.
Згідно з пунктом 5.3. розділу V. Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Відповідно до пункту 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20 жовтня 2016 року №281 (далі – Порядок №281) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Водночас статтею 2 Закону України «Про відпустки» передбачено, що право на відпустки мають громадяни України, які перебувають у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності та галузевої належності, а також працюють за трудовим договором у фізичної особи.
Статтею 21 Кодексу законів про працю України визначено, що трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовим договором можуть встановлюватися умови щодо виконання робіт, які вимагають професійної та/або часткової професійної кваліфікації, а також умови щодо виконання робіт, які не потребують наявності у особи професійної або часткової професійної кваліфікації.
Виходячи із вищевикладеного, працівники, з якими учасником ТОВ «Сан Сіті Драйв» укладені цивільно-правові договори, не перебувають із ним у трудових відносинах, а відтак на них не поширюються норми трудового законодавства, зокрема щодо права на відпочинок та його оплати.
Отже, учасником ТОВ «Сан Сіті Драйв» розраховано договірну ціну з порушенням вимог пункту 5.3.розділу V. Настанови, пункту 5 Порядку №281 та підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сан Сіті Драйв», а уклав з ним Договір на суму 5 613 240,00 грн.
Згідно даних пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua/new/transactions) фінансові зобов’язання за Договором виконано на суму 5 169 524,30 грн.
Період усунення порушень:
01.01.2025 16:23 - 16.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2025 16:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду за позовом КУ "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" від 10.01.2025 року.
Дата публікації:
13.01.2025 18:01
Дата відкриття провадження:
20.01.2025 13:00
Номер відкриття провадження:
120/349/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" вважає висновок про результати процедури закупівлі № UA-2024-10-08-012674-a від 01.01.2025 протиправним та необґрунтованим, аргументовані заперечення завантажені окремим файлом.
Дата публікації звіту:
08.01.2025 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
31406e62cf6f46508d24704e19d86ce6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2024 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку психоневрологічного відділення Вороновицької філії КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», с.Плисків, вул. Броницького, 2, Вінницький район (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-012674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0c073c608c214ff495aa5e43fc1c2332
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
24.12.2024 19:27
Опис:
Пояснення міститься в окремому файлі
Номер:
dd70c64925dd40ea84b89a03e956e70a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2024 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку психоневрологічного відділення Вороновицької філії КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку», с.Плисків, вул. Броницького, 2, Вінницький район (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-08-012674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «САН СІТІ ДРАЙВ» виконано вимоги пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
- чому розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати визначено із врахуванням коштів на оплату щорічних основних та додаткових відпусток працівників, які, згідно із довідкою про наявність працівників в учасника, виконують роботи за умовами цивільно-правових договорів;
- чому розмір середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості розраховано в різних сумах для будівельних, монтажних, ремонтних робіт та пусконалагоджувального персоналу (14000,0 грн та 14033,29 грн відповідно);
- чому у складі пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «САН СІТІ ДРАЙВ» відсутній розрахунок середньомісячної зарплати на 1 робітника пусконалагоджувального персоналу в сумі 14033,29 грн?
2. Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Олеріт» з підстав, зазначених у протоколі від 29 жовтня 2024 року №29/10/01, без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки виправлення невідповідності в тендерній пропозиції зазначеного учасника, а саме відсутність технічного та економічного обґрунтування заміни будівельних машин і механізмів, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.