• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2»

Завершена

13 427 736.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 268 554.74 UAH
Номер: 1a3bb12951244e3ca6c4fc6a200dc754
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 02.12.2024 17:08 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2024 № 41-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 02.12.2024 №41-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-08-009437-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо дотримання вимог законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації товару у складі робіт установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо виконання вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а в разі невиконання зазначених вимог врегулювати договірні відносини шляхом розірвання Договору від 01.11.2024 №200, недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації товару у складі робіт; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.10.2024 №35/24; тендерну пропозицію Виробничо-комерційної фірми в формі товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаполіс» (далі - BKФ ТОВ «Мегаполіс»); вимогу про усунення невідповідностей від 24.10.2024 у тендерній пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 35-1/24; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір від 01.11.2024 № 200 на суму 13 426 189,25 гривень з ПДВ; пояснення Замовника надані 11.12.2024, 16.12.2024 та 17.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, насоси та компресори, відцентрові насоси та підіймачі рідин. Одночасно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник встановив вимогу щодо надання переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка наведена у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації та документи на підтвердження можливості виконання всього передбаченого Додатком 2 обсягу та виду робіт. Крім того, Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає, зокрема розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів). Відповідно до позиції 208 розділу 1 локального кошторису 04-01-04 на пусконалагоджувальні роботи Додатку 2 до тендерної документації передбачено здійснити пусконалагоджувальні роботи дизель-генератора. Відповідно до пункту 15 Додатка №1 до тендерної документації Замовником передбачено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Вартісна межа як для товару, який входить до переліку, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, так і для товару у складі робіт або послуг прирівняна до тієї, яку визначає Закон до предмета закупівлі з вимогою щодо ступеня локалізації, та становить 200 тис. гривень. На виконання зазначених вимог учасник BKФ ТОВ «Мегаполіс» у складі своєї пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів (файл «79_ДЦ_ПВР.rtf»), яка містить відомості про устаткування яке буде встановлено під час будівництва, а саме у позиції 361 (шифр ресурсу «+2202-1010 варіант 2») містяться відомості про дизель - генератор у шумозахисному всепогодному кожусі MALCOMSON ML55-B3 в комплекті з блоком АВР в кількості 1 одиниці з поточною ціною 825 333,93 гривень. Проте, BKФ ТОВ «Мегаполіс» у складі своєї пропозиції надав довідку на підтвердження ступеню локалізації від 21.10.2024 вих. №355 і заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації на дизельний генератор MALCOMSON ML45-В3 (файли «№355 Довідка щодо локалізованих товарів - Дизель-генератор» та «Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації»), що суперечить інформації зазначеній BKФ ТОВ «Мегаполіс» у підсумковій відомості ресурсів. Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника BKФ ТОВ «Мегаполіс» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що за Договором про закупівлю підрядних робіт від 01.11.2024 №200, укладеним між Замовником та BKФ ТОВ «Мегаполіс», Замовник набуває у право власності дизель - генератор у шумозахисному всепогодному кожусі MALCOMSON ML55-B3 в комплекті з блоком АВР в кількості 1 одиниці з поточною ціною 825 333,93 грн (інформація зазначена у відомості ресурсів до договірної ціни (позиція 361), що є невід’ємною частиною Договору). Наданим поясненням через електронну систему закупівель 17.12.2024 на запит Держаудитслужби, Замовник повідомив що при складанні договірної ціни учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» розраховано встановлення дизель-генератора MALCOMSON ML55-B3, що є технічною помилкою та відбулась заміна на еквівалентний товар у зв’язку з тим, що вказаний дизель-генератор не внесений виробником до Переліку локалізованих товарів та в учасника відсутня можливість надання підтверджуючих документів та інформації щодо ступеню його локалізації, що не спростовує факту встановленого порушення. Отже, на момент здійснення моніторингу, Замовник не підтвердив ступінь локалізації дизель-генератора MALCOMSON ML55-B3, який переходить у його право власності відповідно до умов Договору, чим недотримався вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Зазначене є ризиком здійснення закупівлі товару, який є частиною кошторисної документації, без відповідного підтвердження ступеня локалізації.
Період усунення порушень: 20.12.2024 11:15 - 04.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2024 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу другого ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-08-009437-a головного державного аудитора Скідан А.О., затвердженого начальником управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 20 грудня 2024 року (далі – Висновок) Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації надає інформацію наступного змісту: 25 грудня 2024 року на Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації надійшов лист від керівника проекту ФОП Кузик В.В. стосовно заміни генератора (лист додається). Також надійшов лист від ТОВ «Мегаполіс» стосовно заміни генератора (лист додається). 26 грудня 2024 року була між Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації та ТОВ «Мегаполіс» була укладена додаткова угод №1 згідно якої були зміни в розрахунку договірної ціни та плану фінансування. В результаті змін генератора MALCOMSON ML55-B3 (вартість 825 333,93 грн.) на генератор MALCOMSON ML45-B3 (вартість 560 868,04 грн.) договірна ціна була зменшена.
Дата публікації звіту: 26.12.2024 13:40

Запити/Пояснення