-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2»
Завершена
13 427 736.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 268 554.74 UAH
мін. крок: 2% або 268 554.74 UAH
Номер:
1a3bb12951244e3ca6c4fc6a200dc754
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 17:08 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 № 41-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.12.2024 №41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-08-009437-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо дотримання вимог законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації товару у складі робіт установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо виконання вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а в разі невиконання зазначених вимог врегулювати договірні відносини шляхом розірвання Договору від 01.11.2024 №200, недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації товару у складі робіт; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.10.2024 №35/24; тендерну пропозицію Виробничо-комерційної фірми в формі товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаполіс» (далі - BKФ ТОВ «Мегаполіс»); вимогу про усунення невідповідностей від 24.10.2024 у тендерній пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 35-1/24; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2024; договір від 01.11.2024 № 200 на суму 13 426 189,25 гривень з ПДВ; пояснення Замовника надані 11.12.2024, 16.12.2024 та 17.12.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків.
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, насоси та компресори, відцентрові насоси та підіймачі рідин.
Одночасно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник встановив вимогу щодо надання переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка наведена у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації та документи на підтвердження можливості виконання всього передбаченого Додатком 2 обсягу та виду робіт.
Крім того, Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає, зокрема розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів).
Відповідно до позиції 208 розділу 1 локального кошторису 04-01-04 на пусконалагоджувальні роботи Додатку 2 до тендерної документації передбачено здійснити пусконалагоджувальні роботи дизель-генератора.
Відповідно до пункту 15 Додатка №1 до тендерної документації Замовником передбачено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Вартісна межа як для товару, який входить до переліку, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, так і для товару у складі робіт або послуг прирівняна до тієї, яку визначає Закон до предмета закупівлі з вимогою щодо ступеня локалізації, та становить 200 тис. гривень.
На виконання зазначених вимог учасник BKФ ТОВ «Мегаполіс» у складі своєї пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів (файл «79_ДЦ_ПВР.rtf»), яка містить відомості про устаткування яке буде встановлено під час будівництва, а саме у позиції 361 (шифр ресурсу «+2202-1010 варіант 2») містяться відомості про дизель - генератор у шумозахисному всепогодному кожусі MALCOMSON ML55-B3 в комплекті з блоком АВР в кількості 1 одиниці з поточною ціною 825 333,93 гривень.
Проте, BKФ ТОВ «Мегаполіс» у складі своєї пропозиції надав довідку на підтвердження ступеню локалізації від 21.10.2024 вих. №355 і заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації на дизельний генератор MALCOMSON ML45-В3 (файли «№355 Довідка щодо локалізованих товарів - Дизель-генератор» та «Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації»), що суперечить інформації зазначеній BKФ ТОВ «Мегаполіс» у підсумковій відомості ресурсів.
Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника BKФ ТОВ «Мегаполіс» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що за Договором про закупівлю підрядних робіт від 01.11.2024 №200, укладеним між Замовником та BKФ ТОВ «Мегаполіс», Замовник набуває у право власності дизель - генератор у шумозахисному всепогодному кожусі MALCOMSON ML55-B3 в комплекті з блоком АВР в кількості 1 одиниці з поточною ціною 825 333,93 грн (інформація зазначена у відомості ресурсів до договірної ціни (позиція 361), що є невід’ємною частиною Договору).
Наданим поясненням через електронну систему закупівель 17.12.2024 на запит Держаудитслужби, Замовник повідомив що при складанні договірної ціни учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» розраховано встановлення дизель-генератора MALCOMSON ML55-B3, що є технічною помилкою та відбулась заміна на еквівалентний товар у зв’язку з тим, що вказаний дизель-генератор не внесений виробником до Переліку локалізованих товарів та в учасника відсутня можливість надання підтверджуючих документів та інформації щодо ступеню його локалізації, що не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, на момент здійснення моніторингу, Замовник не підтвердив ступінь локалізації дизель-генератора MALCOMSON ML55-B3, який переходить у його право власності відповідно до умов Договору, чим недотримався вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Зазначене є ризиком здійснення закупівлі товару, який є частиною кошторисної документації, без відповідного підтвердження ступеня локалізації.
Період усунення порушень:
20.12.2024 11:15 - 04.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2024 11:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу другого ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ознайомившись зі змістом Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-08-009437-a головного державного аудитора Скідан А.О., затвердженого начальником управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 20 грудня 2024 року (далі – Висновок) Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації надає інформацію наступного змісту:
25 грудня 2024 року на Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації надійшов лист від керівника проекту ФОП Кузик В.В. стосовно заміни генератора (лист додається). Також надійшов лист від ТОВ «Мегаполіс» стосовно заміни генератора (лист додається). 26 грудня 2024 року була між Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації та ТОВ «Мегаполіс» була укладена додаткова угод №1 згідно якої були зміни в розрахунку договірної ціни та плану фінансування. В результаті змін генератора MALCOMSON ML55-B3 (вартість 825 333,93 грн.) на генератор MALCOMSON ML45-B3 (вартість 560 868,04 грн.) договірна ціна була зменшена.
Дата публікації звіту:
26.12.2024 13:40
Запити/Пояснення
Номер:
807fdd3ceccf4e6fae48318d671a5e69
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-009437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності у учасника обладнання та матеріально - технічної бази, для документального підтвердження якої учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 3. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати:- у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази або залучення обладнання та матеріально-технічної бази на підставі договору оренди/лізінгу або про надання послуг технікою тощо, надати:- скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг технікою та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
Так, учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» на підтвердження даної вимоги, у складі пропозиції надано файл у форматі pdf під назвою «№ 345 Довідка про наявність МТБ», в якому зазначено договір про надання послуг технікою від 14.10.2024 №1410/24 укладений з TOB «EHEPГO-POCT» (далі-договір), строк дії якого, відповідно до п.п.7.1 п.7 цього договору, по 31 грудня 2024.
Згідно п.п. 4.4 Розділу І тендерної документації - термін виконання робіт до 31.03.2025. Яким чином учасником підтверджено, що строк дії даного договору буде до кінця терміну виконання робіт, якщо строк дії даного договору менше строку виконання робіт?
4. Також, відповідно пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази або залучення обладнання та матеріально-технічної бази на підставі договору оренди/лізінгу або про надання послуг технікою тощо, Учасник повинен надати:- скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так, учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» на підтвердження даної вимоги у складі пропозиції надано файл у форматі pdf під назвою «№ 345 Довідка про наявність МТБ», в якому вказано наступні будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування:
1) під № 1.3 – Компресор з двигуном внутрішнього згорання, продуктивність 2,2м3/хв; № 1.4 – Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, продуктивність 5,25м3/хв та № 1.6 – молоток відбійний пневматичний, залучені на умовах надання послуг ТОВ «Укрбудкомплект», договір від 01.01.2024 №2\24.
2) під № 1.11 – апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність 3,7кВт, залучений на умовах надання послуг ТОВ «Безтраншейні технології та комунікації», договір від 10.10.2024 №10/24-Т.
Поясніть будь ласка, яким чином учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» виконано вимогу Замовника, щодо надання скан-копій оригіналу, акт(и) приймання-передачі або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання BKФ ТОВ «Мегаполіс» вищевказаних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3e0d181dd08418f9bc38fbb91ecb04c
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
11.12.2024 16:05
Опис:
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 02.10.2024 № 946/А-2024 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
04 жовтня 2024 року Департамент надіслав листа за №2010/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
08 жовтня 2024 року Департамент отримав лист №3467/02/05.3-10/2-24/13264 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 19/01-24 від 16.02.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 02.10.2024 № 946/А-2024
- Відомість обсягів робіт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №2010/14/03/02-12/2-24
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3467/02/05.3-10/2-24/13264 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 08 жовтня 2024 року.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
2. Щодо питання про договір про надання послуг технікою від 14.10.2024 №1410/24 укладений з TOB «EHEPГO-POCT» (далі-договір), строк дії якого, відповідно до п.п.7.1 п.7 цього договору, по 31 грудня 2024р.
BKФ ТОВ «Мегаполіс» була надана сканкопія додаткової угоди № 2 від 03.12.24р.
3. Стосовно питання, учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» на підтвердження даної вимоги у складі пропозиції надано файл у форматі pdf під назвою «№ 345 Довідка про наявність МТБ», в якому вказано наступні будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування:
1) під № 1.3 – Компресор з двигуном внутрішнього згорання, продуктивність 2,2м3/хв; № 1.4 – Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, продуктивність 5,25м3/хв та № 1.6 – молоток відбійний пневматичний, залучені на умовах надання послуг ТОВ «Укрбудкомплект», договір від 01.01.2024 №2\24.
2) під № 1.11 – апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність 3,7кВт, залучений на умовах надання послуг ТОВ «Безтраншейні технології та комунікації», договір від 10.10.2024 №10/24-Т.
Поясніть будь ласка, яким чином учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» виконано вимогу Замовника, щодо надання скан-копій оригіналу, акт(и) приймання-передачі або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання BKФ ТОВ «Мегаполіс» вищевказаних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування?
Згідно з ТД Замовника Додатку 1, п.1.3.
- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками).
- у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази або залучення обладнання та матеріально-технічної бази на підставі договору оренди/лізінгу або про надання послуг технікою тощо, Учасник повинен надати :
- скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг технікою та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт);
- скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У Договорі №2/24 від 01.01.24р. між BKФ ТОВ «Мегаполіс» та ТОВ «Укрбудкомплект» на надання послуг будівельних та навантажувальних машин, механізмів, обладнання та вантажного автотранспорту не передбачено акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування. Згідно п.2.2.2 послуги надаються згідно заявок на роботу від Замовника.
Номер:
55d413d72feb43799054f6ad43e3c5e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-009437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 1.4. Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий та копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
Так, учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» на підтвердження даної вимоги, у складі пропозиції надано файл у форматі pdf під назвою «Фінзвітність Мегаполіса Форма № 1-м, № 2-м станом на 30.06.24 з квитанцією», в якому зазначена фінансова звітність за перше півріччя, тобто проміжна фінансова звітність.
Чому Вами не було встановлено вимогу на усунення невідповідності у тендерній пропозиції учасника BKФ ТОВ «Мегаполіс» щодо надання фінансової звітності за останній завершений звітний період, адже відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
918815c90adc4f10b52fca62edf6403a
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
16.12.2024 16:21
Опис:
Відповідно до пункту 1.4. Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий та копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
Так, учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» на підтвердження даної вимоги, у складі пропозиції надано файл у форматі pdf під назвою «Фінзвітність Мегаполіса Форма № 1-м, № 2-м станом на 30.06.24 з квитанцією», в якому зазначена фінансова звітність за перше півріччя, тобто проміжна фінансова звітність.
Чому Вами не було встановлено вимогу на усунення невідповідності у тендерній пропозиції учасника BKФ ТОВ «Мегаполіс» щодо надання фінансової звітності за останній завершений звітний період, адже відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік?
При розгляду тендерної пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс», Замовнику було достатньо наданого файлу у форматі pdf під назвою «Фінзвітність Мегаполіса Форма № 1-м, № 2-м станом на 30.06.24 з квитанцією». Надання фінансової звітності станом на 30.06 24 не є невідповідністю у тендерній пропозиції учасника BKФ ТОВ «Мегаполіс». В тендерній документації Замовника немає вимоги, що фінансова звітність за останній завершений звітний період є звітність за 2023 рік.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" Кабінет Міністрів України затверджено Порядок подання фінансової звітності.
Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Відповідно до п. 137.4 пп. «в» п. 137.5 ст. 137. Податкового кодексу України, яка регламентує порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств вказується, що декларацію за півріччя 2024 року подають юридичні особи – резиденти України, які за підсумками 2023 податкового (звітного) року отримали бухгалтерський дохід (за вирахуванням непрямих податків) понад 40 млн грн.
Відповідно до п. 137.4. вищевказаної статті Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду.
Згідно п.1 розділу V тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно відкритих джерел, а саме сервера Clarity Project Замовником було перевірена фінансова звітність також за 2021-2023 рік. Копія додається.
Номер:
1a7d9a6e52d34c2caded8388234f731a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2024 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівництво захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради за адресою: Одеська обл.,Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вул. 411-ї батареї,буд.2», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-009437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до п.15 Додатку №1 тендерної документації Замовником визначено, що у разі, якщо вартісна межа товару, який входить до переліку, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та є товаром у складі робіт або послуг прирівняна до тієї, яку визначає Закон до предмета закупівлі з вимогою щодо ступеня локалізації, та становить 200 тис. грн учасник має надати довідку у довільній формі в якій зазначено найменування товару, назви виробника та ID товару, присвоєного електронною системою закупівель. Моніторингом встановлено, що учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» при виконанні робіт з будівництва захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради буде встановлений дизель-генератор генератор MALCOMSON ML45-B3 та в якості підтвердження ступеня локалізації учасником надано документ "№ 355 Довідка щодо локалізованих товарів - Дизель-генератор.PDF", де зазначається інформація саме щодо ступеню локалізації дизель-генератора MALCOMSON ML45-B3.
Проте моніторингом встановлено, що учасником при складанні договірної ціни розраховано встановлення дизель-генератора Malcomson ML55-B3 (позиція 361 підсумкової відомості ресурсів), інформація про локалізацію якого відсутня як в тендерній пропозиції учасника так і в електронній системі закупівель.
У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс» як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6597b73432d4126bfac0610c958a4ae
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
17.12.2024 14:26
Опис:
Відповідно до п.15 Додатку №1 тендерної документації Замовником визначено, що у разі, якщо вартісна межа товару, який входить до переліку, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та є товаром у складі робіт або послуг прирівняна до тієї, яку визначає Закон до предмета закупівлі з вимогою щодо ступеня локалізації, та становить 200 тис. грн учасник має надати довідку у довільній формі в якій зазначено найменування товару, назви виробника та ID товару, присвоєного електронною системою закупівель. Моніторингом встановлено, що учасником BKФ ТОВ «Мегаполіс» при виконанні робіт з будівництва захисної споруди Комунального закладу «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Чути серцем» Одеської обласної ради буде встановлений дизель-генератор генератор MALCOMSON ML45-B3 та в якості підтвердження ступеня локалізації учасником надано документ "№ 355 Довідка щодо локалізованих товарів - Дизель-генератор.PDF", де зазначається інформація саме щодо ступеню локалізації дизель-генератора MALCOMSON ML45-B3.
Проте моніторингом встановлено, що учасником при складанні договірної ціни розраховано встановлення дизель-генератора Malcomson ML55-B3 (позиція 361 підсумкової відомості ресурсів), інформація про локалізацію якого відсутня як в тендерній пропозиції учасника так і в електронній системі закупівель.
У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції BKФ ТОВ «Мегаполіс» як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації міститься інформація, що «посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом».
Виробничо-комерційна фірма в формі товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаполіс» використано еквівалентну позицію до дизель-генератора MALCOMSON ML55-B3, та замінено на дизель-генератор MALCOMSON ML45-B3, про що в складі тендерної пропозиції надано довідку на дизель-генератор MALCOMSON ML45-B3 та в якості підтвердження ступеня локалізації надано документ "№ 355 Довідка щодо локалізованих товарів - Дизель-генератор.PDF", де зазначається інформація щодо ступеню локалізації дизель-генератора MALCOMSON ML45-B3, відсоткове значення ступеню локалізації є прийнятним до умов тендерної документації.
MALCOMSON ML45-B3 є еквівалентом, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбачено тендерною документацією.
При складанні договірної ціни розраховано встановлення дизель-генератора Malcomson ML55-B3 (позиція 361 підсумкової відомості ресурсів), про що Учасником допущено технічну помилку в частині характеристики вказаного генератора, що не впливає на кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Заміна на еквівалентний товар відбулася у зв’язку з тим, що дизель-генератор MALCOMSON ML55-B3 не внесений виробником до Переліку локалізованих товарів та у учасника відсутність можливість надання підтверджуючих документів та інформації щодо ступеню локалізації.