-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція частини приміщень будівлі гуртожитку з прибудовою та підвалом літер "А-5,а,а',пд" на другому, третьому, четвертому та п'ятому поверхах з улаштуванням додаткових кімнат для вмивання та санвузлів Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України за адресою: вул. Онопрієнка, 8, м. Черкаси (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Завершена
10 103 791.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 518.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 518.95 UAH
Номер:
92492c61787f4555a7bb6fdfccbeaf05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 16:14 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2024 № 98-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.11.2024 № 98-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-08-007177-a 08.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-10-08-004781-a , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.10.2024 №683, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБК Екобудсервіс» (далі -ТОВ «ТБК Екобудсервіс»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.10.2024 №744; повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024; Договір про закупівлю від 12.11.2024 №455; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.11.2024.
Період усунення порушень:
10.12.2024 11:35 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2024 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
41739775f3f845c887ff100ca740dcfd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2024 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція частини приміщень будівлі гуртожитку з прибудовою та підвалом літер "А-5,а,а',пд" на другому, третьому, четвертому та п'ятому поверхах з улаштуванням додаткових кімнат для вмивання та санвузлів Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України за адресою: вул. Онопрієнка, 8, м. Черкаси (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-08-007177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пунктом 6 розділу VI «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю», Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 1,5% від вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4e79e76c1d8749b7a4936658508ac733
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за за номером ID: UA-2024-10-08-007177-a, надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
25.11.2024 17:41
Опис:
1.1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень будівлі гуртожитку з прибудовою та підвалом літер "А-5,а,а',пд" на другому, третьому, четвертому та п'ятому поверхах з улаштуванням додаткових кімнат для вмивання та санвузлів Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України за адресою: вул. Онопрієнка, 8, м. Черкаси (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», експертного звіту №0600-24Е від 07 жовтня 2024 року і зведеним кошторисним розрахунком на роботи. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого із загальної кошторисної вартості будівництва були виключені суми глав 10 та 12.
1.2. Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://chipb.dsns.gov.ua/upload/2/2/5/9/8/8/5/obgruntuvannia-do-zakupivli-ua-2024-10-08-007177-a.pdf
2. Пунктом 6 розділу VI «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю», Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 1,5% від вартості договору. У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
- 08.10.2024 Замовником було оголошено процедуру закупівлі за предметом «Реконструкція частини приміщень будівлі гуртожитку з прибудовою та підвалом літер "А-5,а,а',пд" на другому, третьому, четвертому та п'ятому поверхах з улаштуванням додаткових кімнат для вмивання та санвузлів Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України за адресою: вул. Онопрієнка, 8, м. Черкаси (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-08-007177-a);
- 23.10.2024 відбулось розкриття пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБК ЕКОБУДСЕРВІС", у зв’язку з відсутністю аукціону через подання лише однієї пропозицій;
- 29.10.2024 Замовник визначив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБК ЕКОБУДСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі з ціною пропозиції 9 836 405,58грн. (протокол №744 від 29.10.2024);
- 30.10.2024 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБК ЕКОБУДСЕРВІС" надав документи переможця, згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації;
- 06.11.2024 на рахунок замовника надійшли кошти у розмірі - 147546,08 грн. що становить 1,5 відсотка вартості договору, тобто до укладення договору про закупівлю (виписка з рахунка за 06.11.2024 додається);
- 12.11.2024 між замовником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБК ЕКОБУДСЕРВІС" був укладений та оприлюднений договір про закупівлю в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-08-007177-a .