-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
12 072 791.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 728.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 728.00 UAH
Номер:
9bcd769306ec438b936809c7b4d9f328
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 11:34 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 80-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 19 листопада 2024 року № 003100-18/14401-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-07-010477-a, 07.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» та ТОВ «ГОСПОДАР-2»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.10.2024 № 220 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації від 10.10.2024; звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖБУДСТРОЙ» (далі – ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.10.2024 № 237 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 241 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 06.11.2024 № 249; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення Замовника, отримані 29.11.2024, 09.12.2024 в електронній системі закупівель; договір від 20.11.2024 № 151-11/24; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 5.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» чинний на дату закінчення робіт, з обов’язковими протоколами сертифікаційних випробувань на блоки віконні та блоки дверні балконні. Учасник відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» не надав протокол випробувань на блоки дверні балконні, чим не виконав вимогу пункту 5.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
10.12.2024 14:11 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2024 14:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява до Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.12.2024 №400/11876/24
Дата публікації:
23.12.2024 09:24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a.
Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a від 10.12.2024 на підставі такого:
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» та ТОВ «ГОСПОДАР-2»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
У констатуючій частині вказаного висновку від 10.12.2024 року, зокрема, зазначено, що Замовник:
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» усунути такі невідповідності.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Управління Північного офісу держаудитслужби в Черкаській області, наполягає щоб Замовник (УБР) надав 24 години на виправлення невідповідностей щодо Протоколу випробувань на блоки дверні балконні до сертифікату-випробувань за № UA.C.034-23, який є підтвердженням якості блоків дверних балконних металопластикових та відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні Особливостей, що також підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України № 8801 р/пк пз від 15.06.2023, оголошення №-05-11-011518-a та № 15621 р/пк пз від 02.10.2023; оголошення UA-2023-08-21-004241-a.», тому Замовник не мав обов’язку надавати 24 години на виправлення.
Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради наполягає на тому, так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами.
Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників. Таким чином, для підтвердження Сертифікату «Вікна та двері» може бути наданий протокол випробувань продукції «Вікна» або протокол випробувань продукції «Двері».
Будь-який протокол випробувань підтверджує відповідність сертифікату згідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ).
Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради вважає, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» на підтвердження вимоги пункту 5.3. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» надав необхідний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14, а саме Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року та виконав вимогу пункту 5.3. Додатку 1 до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується із зобов'язанням щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, які надані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, а саме:
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язало Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак, ні Господарський кодекс України, ні Цивільний кодекс України, ні Закон України “Про публічні закупівлі” не містять таку підставу для розірвання, як зобов'язання за висновком Держаудитслужби. Також слід наголосити, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону, Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде оскаржувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a до суду у порядку та строки, передбачені Законом.
Дата публікації звіту:
13.12.2024 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
fa4a9c4e1b82470c8f05d86cb75c592f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-010477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», відсутність у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань на блоки дверні балконні, як це передбачено вимогою п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1f94eca136384e0b924bee37920c0b16
Назва:
Вілповідь на моніторинг за ідентифікатором: № UA-M-2024-11-18-000075
Дата опублікування:
29.11.2024 14:55
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо забезпечення відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо наступне:
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – https://yu.mk.ua/uploads/files/2024/10/7/content/d92d619e4bb5355ff64440035fd20e48.pdf, Обгрунтування ID: UA-2024-10-07-010477-a
2. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації за робочим проектом №12/15-24: «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3 м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному, 3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування» здійснювалися відповідно до обсягів відомостей робіт проектно-кошторисної документації, а саме:
- Робочий проект – ТОМ 1 – пояснювальна записка №12/15-24-ПЗ;
- Робочий проект – ТОМ 1 –архітектурно-будівельні рішення №12/15-24-АБ.
Кошти на виконання робіт -12 072 791,00 грн.
Кошти на здійснення технічного нагляду -173844,00 грн.
Кошти на здійснення авторського нагляду -46992,00 грн.
Наказ №47-зг від 07.08.2024 р.
Експертний звіт (Позитивний) № 1484Е/07/24 від 19.07.2024р.).
Згідно плану закупівель, ID: UA-P-2024-10-01-005573-a вартість предмету закупівлі - 12 072 791 грн.
3. Щодо питання чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», відсутність у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань на блоки дверні балконні, як це передбачено вимогою п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Замовником сформовано вимогу до Учасників процедури закупівлі з урахуванням узагальнюючої назви ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері", оскільки вказані в національному стандарті ДСТУ N 14351-1:2020 вимоги поширюються в однаковій мірі на вікна та двері. Предметом процедури закупівлі є "Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному, 3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація", та у технічному завданні згідно Додатку 2 вказується "Проектом передбачено заміну вікон в трьохповерховій будівлі (над підвалом) – три + підвал в кількості - 588 вікон та надано технічні характеристики віконних блоків," технічним завданням тендерної документації не передбачається заміну дверей.
ТОВ "БК ЗАТИШНИЙ ДІМ" в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року.
Вказаний сертифікат видано виробнику продукції ТОВ «Торгова група "Майстер» на продукцію: вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами. Також у даному сертифікаті вказується, додаткова інформація - вікна та двері з полівінілхлоридних профілів, що виготовляються серійно з 22.06.2023 до 21.06.2025.
Випробування проводило Державне підприємство «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у випробувальній лабораторії будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та технологічного обладнання для промисловості.
Відповідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ):
п.7.2.3 Зразки 7.2.3.1 Відбір зразків Зразки, відібрані для випробувань, повинні бути репрезентативними з урахуванням 3.4 й* додатка Е, а також технічних показників. Відбираючи зразки для випробувань, виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Примітка. Виріб для різних показників може представляти різні партії виробів. Для проведення декількох випробувань необхідно вибрати достатню кількість зразків з урахуванням деструктивного характеру випробувань (див. додаток Е).
Додаток E цього стандарту визначає кількість досліджуваних зразків, необхідних для кожного випробування, та будь-яку зміну розміру, яка допускається для подібних конструкцій.
(*3.4 аналогічна конструкція модифікація шляхом заміни компонентів (наприклад, скління, обладнання, ущільнювачів), та/або зміна специфікації матеріалу та/або зміна розмірів перерізу профілю та/або методу і способу зборки, які не змінюють класифікацію та/або заявлене значення експлуатаційної характеристики Примітка 1 до запису. Деякі модифікації можуть покращувати значення для одного або декількох показників, але в той же час погіршувати значення для інших показників (див. додаток А)
Порівняння показників для вікон та дверей згідно додатка Е (Обов’язковий)
«Визначення показників»
Роздільне визначення показників вікон здійснюється згідно таблиці E.1. Роздільне визначення показників вхідних дверей здійснюється згідно таблиці E.2.
пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків
4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026 4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026
Додаток І Додаток І
Примітка: п.4.2,п.4.5,п.4.6,п.4.7,п.4.11,п.4.12,п.4.13,п.4.14,п.4.18,п.4.19,п.4.21,п.4.23 додатку Е «Визначення показників в таблицях Е.1. та Е.2. є однаковими як для вікон так і для дверей.
ТОВ «Торгова група «Майстер», як виробник продукції вікон та дверей різних модифікацій надав зразок для випробувань: вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i).
В протоколі випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року зазначена мета випробувань: сертифікаційні випробування зразка продукції на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14;
Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Згідно розділу 1: СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ цього стандарту:
Цей стандарт визначає експлуатаційні показники матеріалів, крім показників вогнестійкості та захисту від диму, які застосовують для вікон (охоплюючи мансардні вікна, мансардні вікна із зовнішньою вогнестійкістю та балконні двері), зовнішніх дверей та їхніх збірок, охоплюючи безрамні скляні двері, двері на шляхах евакуації, та зібраних із них конструкцій.
Показники вогнестійкості та/або захисту від диму для зовнішніх дверей та вікон зі стулками визначено в EN 16034.
Цей стандарт використовують для:
а) глухих вікон чи глухого скління, вікон та балконних дверей з ручним чи електричним приводом, а також збірних конструкцій для монтування у вертикальних прорізах стін та мансардних вікон для монтування на дахах разом з:
1) відповідною фурнітурою, якщо така є;
2) ущільненням, якщо таке є;
3) заскленими прорізами, якщо вони мають бути заскленими;
4) з/без убудованими(-их) віконницями(-ць) та/або ролетами в коробах та/або жалюзі; а також вікон, мансардних вікон, балконних дверей та складових елементів з ручним керуванням чи електричними приводами, які:
— повністю або частково засклено включно з будь-яким непрозорим заповненням;
— повністю чи частково глухі, або такі, що відчиняються з однією чи кількома стулками (наприклад, середньопідвісні, поворотні, розсувні);
b) зовнішніх дверей з ручним відчиненням, суцільних або заповнених листовими панелями, доповнених:
1) прозорою частиною, якщо така є;
2) суміжними частинами, які містяться в межах однієї рами для включення в один проріз, якщо такі є.
Вікна, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють з погляду пропускної можливості (відчинення).
Вироби, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють як опорні конструктивні елементи.
В зв’язку з тим, що протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань на продукцію та на підставі протоколу випробувань продукції наданої від виробників видається сертифікат відповідності, тому вважаємо наступне:
так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами.
Номер:
2ff0bb909a724070a8fdc7fdcd4a3be5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2024 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-010477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
Чому не оприлюднено разом із договором від 20.11.2024 №151-11/24 документи, що місять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
40f182e9bf71471d91bb4fe614ce1cb6
Назва:
Відповідь на запитання від 04.12.2024 року, моніторинг за ідентифікатором: № UA-M-2024-11-18-000075
Дата опублікування:
09.12.2024 10:50
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо оприлюднення разом із договором від 20.11.2024 №151-11/24 документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі повідомляємо наступне:
07.10.2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro замовником було оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями: «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3 м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за ID: UA-2024-10-07-010477-a.
З 23.10.2024 набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення прозорості в будівництві. Закон України № 3988-IX від 19.09.2024 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» передбачає нові вимоги для замовників, які здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту та будівельних робіт.
Окрім цього, статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачене шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно-правовому акті. В Законі, яким було внесено зміни, відсутня пряма вказівка щодо надання зворотної дії в часі, отже незавершені процедури закупівель завершуються в порядку, що діяв до змін. Тобто Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі.
(Лист Міністерства економіки України від 28 жовтня 2024 року № 3323-04/76642-07
Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності 23 жовтня 2024 року.)
В зв’язку з тим, що закупівлю, оголошено 07.10.2024 (до набуття чинності Законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель та робіт з будівництва (прозоре будівництво)), така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури, і при публікації договору про закупівлю публікувати ціни на матеріальні ресурси не потрібно.