• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

12 072 791.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 728.00 UAH
Номер: 9bcd769306ec438b936809c7b4d9f328
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 22.11.2024 11:34 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 80-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 19 листопада 2024 року № 003100-18/14401-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a, 07.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» та ТОВ «ГОСПОДАР-2»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.10.2024 № 220 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації від 10.10.2024; звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖБУДСТРОЙ» (далі – ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 28.10.2024 № 237 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.11.2024 № 241 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 06.11.2024 № 249; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення Замовника, отримані 29.11.2024, 09.12.2024 в електронній системі закупівель; договір від 20.11.2024 № 151-11/24; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з пунктом 5.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» чинний на дату закінчення робіт, з обов’язковими протоколами сертифікаційних випробувань на блоки віконні та блоки дверні балконні. Учасник відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» не надав протокол випробувань на блоки дверні балконні, чим не виконав вимогу пункту 5.3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 10.12.2024 14:11 - 25.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2024 14:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява до Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.12.2024 №400/11876/24
Дата публікації: 23.12.2024 09:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a. Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a від 10.12.2024 на підставі такого: Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» та ТОВ «ГОСПОДАР-2»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено. У констатуючій частині вказаного висновку від 10.12.2024 року, зокрема, зазначено, що Замовник: На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» усунути такі невідповідності. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Управління Північного офісу держаудитслужби в Черкаській області, наполягає щоб Замовник (УБР) надав 24 години на виправлення невідповідностей щодо Протоколу випробувань на блоки дверні балконні до сертифікату-випробувань за № UA.C.034-23, який є підтвердженням якості блоків дверних балконних металопластикових та відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні Особливостей, що також підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України № 8801 р/пк пз від 15.06.2023, оголошення №-05-11-011518-a та № 15621 р/пк пз від 02.10.2023; оголошення UA-2023-08-21-004241-a.», тому Замовник не мав обов’язку надавати 24 години на виправлення. Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради наполягає на тому, так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами. Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників. Таким чином, для підтвердження Сертифікату «Вікна та двері» може бути наданий протокол випробувань продукції «Вікна» або протокол випробувань продукції «Двері». Будь-який протокол випробувань підтверджує відповідність сертифікату згідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ). Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради вважає, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» на підтвердження вимоги пункту 5.3. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» надав необхідний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14, а саме Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року та виконав вимогу пункту 5.3. Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується із зобов'язанням щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, які надані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, а саме: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язало Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак, ні Господарський кодекс України, ні Цивільний кодекс України, ні Закон України “Про публічні закупівлі” не містять таку підставу для розірвання, як зобов'язання за висновком Держаудитслужби. Також слід наголосити, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Керуючись частиною 10 статті 8 Закону, Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде оскаржувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a до суду у порядку та строки, передбачені Законом.
Дата публікації звіту: 13.12.2024 14:10

Запити/Пояснення