• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)

Торги відмінено

51 787 238.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 517 872.38 UAH
Номер: c50336a5d32d49d1b67ec6656601156d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.11.2024 16:35 - 18.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.11.2024 №99-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.11.2024 №99-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-10-07-005298-a 07.10.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 пункту 13-1 Порядку №861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК - Гарант» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЖК - Гарант» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07 жовтня 2024 року №665), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 16 жовтня 2024 року, відповідь Замовника від 17 жовтня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК - Гарант» (далі - ТОВ «ЖК - Гарант»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 жовтня 2024 року №668, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 05, 11, 13 грудня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Постанови №1178 (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків. Згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, відцентрові насоси. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що учасник ТОВ «ЖК - Гарант» на виконання вимог технічної специфікації, зазначених у додатку 1 до тендерної документації, надав у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів (файл «2ДЦ.pdf»), якою передбачено для виконання робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі придбання та монтаж, зокрема - дизельної електростанції вартістю 695280,47 грн, теплового насосу N=20.0кВт (380В) з обв'язкою між блоками в комплекті вартістю 1254694,22 грн. Водночас на порушення вимог пункту 13-1 Порядку №861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено цим пунктом Порядку №861. Також, моніторингом установлено, що у пункті 1 додатку 5 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 з урахуванням змін та доповнень, зокрема: - розрахунок вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце); - розрахунок заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце). На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «ЖК - Гарант» надано довідку від 18 жовтня 2024 року №6, в якій зазначено, що у складі своєї тендерної пропозиції, він не надає деякі підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень, а саме: - розрахунок вартості транспортування матеріальних ресурсів за 1 тонну на необхідну відстань у складі загальної вартості матеріалів, відповідно до правил визначення вартості будівництва (якщо вони мають місце); - розрахунок заготівельно-складських витрат відповідно до правила визначення вартості будівництва) (якщо вони мають місце), оскільки у тендерній пропозиції дані витрати відсутні та не мають місце. Водночас, моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЖК - Гарант», а саме у локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-04 (на системи зв'язку Споруда цивільного захисту), №02-01-08 (на пожежну сигналізацію Споруда цивільного захисту), №02-01-09 (автоматизація комплексна Споруда цивільного захисту), №04-01-01 (на будівельні роботи Дизель-генератор), які надані на виконання вимоги додатку 5 тендерної документації, міститься інформація про наявність транспортних та заготівельно-складських витрат. З огляду на вказане, учасник не дотримався вимог тендерної документації щодо надання підтверджуючих розрахунків у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги пункту 1 додатку 5 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК - Гарант» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем.
Період усунення порушень: 18.12.2024 16:35 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку по моніторингу від 18.12.2024 р по об’єкту закупівлі: «№ закупівлі UA-2024-10-07-005298-a» «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Л. Лук'яненка (Ватутіна), 14/2 в м. Вінниці (коригування)» - код національного класифікатора України «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ЖК-Гарант» та відмінено процедуру відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 25.12.2024 10:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 25.12.2024 11:25

Запити/Пояснення