-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція
Джерело фінансування: місцевий бюджет (спеціальний фонд - 1610193,60 грн.; державний бюджет (субвенція) - 6440774,40 грн.)
Завершена
8 050 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 254.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 254.84 UAH
Номер:
f570f373978c4c959222b8902e1ba9c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 14:56 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.11.2024 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-04-011708-a 04.10.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тупичівської сільської рада (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 04.10.2024 № 92 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбуд консалт інвест» (далі – ТОВ «Стройбуд консалт інвест», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 № 103С (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Стройбуд консалт інвест»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024, договір підряду від 30.10.2024 № 91, укладений Замовником з ТОВ «Стройбуд консалт інвест» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 01.11.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 13.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженої наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами, а саме: «…довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми.
Учасники обов'язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме:
Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації -1 особа;
- начальник дільниці/ виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа;
- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа;
- інженер в частині кошторисної документації - 1 особа;
- головний енергетик або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа…».
У ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.10.2024 № 1410-02, відповідно до пункту 5 якої зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі цивільно-правового договору буде залучено головного енергетика Малецького В.В.
Разом з тим, Учасником торгів до електронної системи закупівель завантажено цивільно-правову угоду (договір підряду) від 14 жовтня 2024 року та диплом молодшого спеціаліста Малецького В.В. Згідно з дипломом молодшого спеціаліста ЕН № 25941073 Малецький В.В. здобув кваліфікацію техніка-електрика.
Проте, згідно з цивільно-правовою угодою (договір підряду) від 14 жовтня 2024 року Малецький В.В. зобов’язався надати Учаснику послуги електрика, а не головного енергетика, як це було зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.10.2024 № 1410-02, чим порушено вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 22.10.2024 № 103С про визначення ТОВ «Стройбуд консалт інвест» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ТОВ «Стройбуд консалт інвест» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
22.11.2024 11:18 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 11:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-04-011708-a по предмету закупівлі «Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція» на очікувану вартість 8050968,00 грн. з ПДВ, з метою подальшого недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікації:
1. Запланувати на 2025 рік підвищення кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель – Завідувача сектору публічних закупівель Сливко Марії шляхом проходження навчання з публічних закупівель.
2. Передплатити підписку на 2025 рік періодичного онлайн-видання про публічні закупівлі.
3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Дата публікації звіту:
27.11.2024 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
f20e1b53b78341379e9397bc999b677d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції харчоблоку КЗ «Тупичівський ліцей» Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)», за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція», очікуваною вартістю 8 050 968,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UUA-2024-10-04-011708-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт з капітального будівництва, укладеного Замовником з ТОВ «Стройбуд консалт інвест».
3. Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «Стройбуд консалт інвест» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.10.2024 № 1410-02, відповідно до пункту 5 якої зазначено, що для виконання робіт буде задіяно на підставі цивільно-правового договору головного енергетика Малецького В.В.. Проте, згідно з цивільно-правовою угодою від 14.10.2024 Малецький В.В. зобов’язується надати Учаснику послуги електрика, чим порушено вимоги пункту 2.1 додатку № 2 до тендерної документації та, як наслідок, абзацу першого пункту 43 Особливостей.
У зв’язку з чим Замовником не виявлено невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» вимогам тендерної документації, та не надано ТОВ «Стройбуд консалт інвест» можливість виправити зазначені невідповідності протягом 24 годин?
4. ТОВ «Стройбуд консалт інвест» у складі тендерної пропозиції надано довідку огляду об’єкта (файл «Акт огляду.pdf»), підписану і скріплену печатками Замовника та Учасника.
В акті (довідці огляду об’єкта) зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника, дата складання та підписання цього акту, предмет закупівлі, а також, підтвердження ознайомлення учасника ТОВ «Стройбуд консалт інвест» зі змістом технічного завдання тощо.
При цьому, у складі тендерної документації наявна технічна специфікація (технічне завдання) до предмету закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом другим пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено, що «…тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…та шляхом завантаження необхідних документів…».
Надати грунтовні пояснення з яких причин, з якою метою та на підставі яких положень законодавчих актів Замовником та Учасником складено та підписано акт огляду об’єкта робіт, чим порушено принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cc20a7f54eba4e8abdc32a24ff9d9ad4
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 08.11.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-04-011708-a Замовник повідомляє наступне:
Дата опублікування:
13.11.2024 15:37
Опис:
1. По першому питанню:
По об’єкту «Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно із затвердженим проектом з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначена з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Тупичівської сільської ради та виділеної розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 р. №763-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році» субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти в загальній сумі 6920600,00 грн. на умовах співфінансування, враховуючи наявну потребу в реконструкції харчоблоку для Комунального Закладу "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт: «Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» та у відповідності до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, розробленого відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)», яким визначає загальну кошторисну вартість в поточних цінах станом на 26.09.2024 року у сумі 8919,681 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 5573,176 тис.грн., устаткування, меблів та інвентарю – 999,112 тис.грн, інші витрати – 2347,393 тис.грн. Із загальної кошторисної вартості виконано 229,069 тис.грн., у тому чисті: інші витрати – 229,069 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 26.09.2024 року складає 8919,681 тис.грн.
Відповідно до «Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва», окрім будівельних робіт, у вартість включаються:
- кошти на утримання служби замовника (1%) – 67311 грн.;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) – 100966 грн.;
- кошти на здійснення авторського нагляду – 20740 грн.;
- понесені інші витрати – 229069 грн.
- обладнання, приладдя, що закуповуватиметься окремо замовником – 450627 грн.
Також до вартості об’єкту будівництва включаються:
- кошторисний прибуток (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.38]) – 119121 грн.;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.39]) – 62497 грн.;
- коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва – 404416 грн.;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.40]) – 138401 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить 8 050 968,00 грн. з ПДВ.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Проектну документацію розроблено ФОП Апанасенко Оленою Олегівною на підставі укладеного договору № 10 від 28.06.2024 року (UA-2024-06-28-007946-a).
На підтвердження вищезазначеного надаємо: експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: https://tupychiv-gromada.gov.ua/docs/1793555/
2. По другому питанню:
На дату надання відповіді на запит про надання пояснень узгоджених та підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт немає, відповідно не здійснено оплат за виконані роботи.
3. По третьому питанню:
Замовник відповідно до затвердженої та оприлюдненої тендерної документації вимагав від учасників наявність інженерно-технічних працівників, зокрема, головного енергетика або іншої особи, яка виконує його функції в кількості 1 особи (п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації). В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає:
- сканкопії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або наказів про призначення на посаду та/або контрактів (трудових договорів) та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Стройбуд консалт інвест» надав сканкопію цивільно-правової угоди на особу, яка виконуватиме функції головного енергетика, про що належним чином підтвердив Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у чіткій відповідності до п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації (№ з/п 5).
Принагідно зазначити, що Замовник при формуванні даної вимоги прив’язувався не до назви посади, яка може відрізнятися на кожному окремому підприємстві, установі, організації, а на суті виконуваної роботи відповідно до класифікатора професій України та Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.
З метою уникнення простого формалізму, замовник вимагав наявність в учасника особи, що виконуватиме функцію головного енергетика, але не вимагав конкретної форми документу із зазначенням конкретної назви посади, відповідно до якого оформлені трудові, цивільно-правові відносини.
Також Замовник не вбачає правової можливості будь-яким чином впливати на договірні відносини між двома сторонами цивільно-правового договору, якщо він не є стороною цього договору, зобов’язуючи Учасника вносити зміни до нього шляхом надання 24 годин на виправлення.
На підставі вищевикладеного, надані учасником інформація та документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв повністю відповідають затвердженій та оприлюдненій Тендерній документації.
4. По четвертому питанню:
Відповідно до затвердженої та оприлюдненої Тендерної документації Замовник НЕ ВИМАГАВ надання довідки огляду об’єкту під час подання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до Розділу «Інша інформація» Додатку 4 до Тендерної документації: «Для отримання потенційними учасниками торгів додаткової інформації для підготовки тендерних пропозицій Замовником надається можливість відвідування ними приміщень навчального закладу, де планується реконструкція їдальні (харчоблоку).
При організації відвідування Замовником забезпечується дотримання принципів прозорості та рівного ставлення, а також виконання всіх вимог та правил безпеки учасниками заходу.
Відвідування приміщень навчального закладу, де планується реконструкція їдальні (харчоблоку), можливе за умови дотримання Учасником відвідування всіх правил безпеки, а також письмового підтвердження, що потенційний Учасник процедури закупівлі, його співробітники та представники звільняють Замовника (балансоутримувача), його персонал та представників від будь-якої відповідальності та гарантуватимуть відшкодування збитків у випадку загибелі або каліцтва людей, втрати або псування майна та будь-яких інших видів збитків, пошкодження та витрат, пов’язаних із таким оглядом (відвідуванням).
При цьому, Замовник не встановлює в тендерній документації вимоги до Учасника щодо надання у будь-який спосіб підтвердження відвідування таких приміщень.»
Відповідно до п.7 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.»
Замовнику не відома мотивація підписання та надання у складі тендерної пропозиції довідки огляду об’єкту.
Яким чином ДОБРОВІЛЬНЕ надання у складі тендерної пропозиції документів, що НЕ вимагаються Тендерною документацією може бути порушенням принципів закупівель, Замовнику також не відомо. Впливати на волю Учасника Замовник не має змоги та не може нести будь-яку відповідальність за дії іншої сторони.
Принагідно нагадуємо, що моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
До пояснення додаються:
1. Експертний звіт – в 1 файлі;
2. Зведений кошторисний розрахунок – в 1 файлі;
3. Локальні кошториси – в 9 файлах;
4. Підсумкова відомість ресурсів – в 1 файлі