• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція

Джерело фінансування: місцевий бюджет (спеціальний фонд - 1610193,60 грн.; державний бюджет (субвенція) - 6440774,40 грн.)

Завершена

8 050 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 254.84 UAH
Номер: f570f373978c4c959222b8902e1ba9c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.11.2024 14:56 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2024 № 60-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-04-011708-a 04.10.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тупичівської сільської рада (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 04.10.2024 № 92 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Стройбуд консалт інвест» (далі – ТОВ «Стройбуд консалт інвест», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 № 103С (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Стройбуд консалт інвест»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024, договір підряду від 30.10.2024 № 91, укладений Замовником з ТОВ «Стройбуд консалт інвест» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 01.11.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 13.11.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженої наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами, а саме: «…довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми. Учасники обов'язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації -1 особа; - начальник дільниці/ виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер в частині кошторисної документації - 1 особа; - головний енергетик або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа…». У ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Стройбуд консалт інвест» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.10.2024 № 1410-02, відповідно до пункту 5 якої зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі цивільно-правового договору буде залучено головного енергетика Малецького В.В. Разом з тим, Учасником торгів до електронної системи закупівель завантажено цивільно-правову угоду (договір підряду) від 14 жовтня 2024 року та диплом молодшого спеціаліста Малецького В.В. Згідно з дипломом молодшого спеціаліста ЕН № 25941073 Малецький В.В. здобув кваліфікацію техніка-електрика. Проте, згідно з цивільно-правовою угодою (договір підряду) від 14 жовтня 2024 року Малецький В.В. зобов’язався надати Учаснику послуги електрика, а не головного енергетика, як це було зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.10.2024 № 1410-02, чим порушено вимоги підпункту 2.1 пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 22.10.2024 № 103С про визначення ТОВ «Стройбуд консалт інвест» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ТОВ «Стройбуд консалт інвест» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 22.11.2024 11:18 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2024 11:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-04-011708-a по предмету закупівлі «Реконструкція харчоблоку КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за кодом ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція» на очікувану вартість 8050968,00 грн. з ПДВ, з метою подальшого недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікації: 1. Запланувати на 2025 рік підвищення кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель – Завідувача сектору публічних закупівель Сливко Марії шляхом проходження навчання з публічних закупівель. 2. Передплатити підписку на 2025 рік періодичного онлайн-видання про публічні закупівлі. 3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Дата публікації звіту: 27.11.2024 15:38

Запити/Пояснення